Det ryktas.....

DeletedUser2646

Guest
Det ryktas att man sett många spelare som varit lite dåligt aktiv under dagen från er sida. ;)

Tråkigt nog har man inte varit så offensivt förberedd :(
 

DeletedUser3280

Guest
Ryktas att kaffe inte är så bra på snabb deff :) Ryktas att fronter borde ha lite deff
smiley_emoticons_panik4.gif
 

DeletedUser2646

Guest
Det ryktas att vi gratulerar BK med stora kramar och önskar dem ett Stort Grattis för denna stora bragd!

Det är en mycket fin siffra ni har där på två månader när mestadels städer består av två stora utsatta IE!

Det är inte lätt att ta städer från serverns mest utsatta allians, ännu svårare att hålla nollan när man har betydligt mer
spelare med betydligt fler defensiva enheter totalt!

Stort Grattis Igen!
 

DeletedUser3280

Guest
Det ryktas att vi gratulerar BK med stora kramar och önskar dem ett Stort Grattis för denna stora bragd!

Det är en mycket fin siffra ni har där på två månader när mestadels städer består av två stora utsatta IE!

Det är inte lätt att ta städer från serverns mest utsatta allians, ännu svårare att hålla nollan när man har betydligt mer
spelare med betydligt fler defensiva enheter totalt!

Stort Grattis Igen!

Ryktas att vi i bastun tackar för detta finna tal och mycket annat!
smiley_emoticons_baby_taptap.gif


Men ryktas också att det kanske inte är det smartaste att göra alla till enemys
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif
smiley_emoticons_hust.gif
 

DeletedUser2646

Guest
"Men ryktas också att det kanske inte är det smartaste att göra alla till enemys"

Det ryktas att att det är roligt att du säger så, men vi gjorde inte alla till "enemys", det var några allianser

som var väldigt fredliga och trotts svåra tider valde att välja oss som fiende! :)

*host* *host* ;)
 

DeletedUser3280

Guest
Ryktas att gamla putin också "ogillade" kaffe, då flera ärkefiender gick mer er ;) Ryktet är också att man hade massor av gamla spel kompisar som bliv tok bombade av er så blir ganska lätt att överväga lite krig då :p
 

DeletedUser2646

Guest
Det ryktas att man hellre anfaller 10 allianser än att vara tråkig och allierar sig med dem alla.

Grepolis är ett krigsspel och kriga ska man! Någon allierad är okej att ha med sig men att ta med sig en hel server mot en allians tycker inte jag ligger på "okej listan". Innan BastuKlubben bildades var Kaffe helt överlägsna på servern, det betyder inte att BK är anledningen till att Kaffe inte längre har jättemakt.

Jag tycker det är tråkigt hur vänner blivit så fientliga... Personligen tycker jag det ser ut som "Många har sina händer i spelet men sina ögon i det förflutna". Nomis ligger till grunden för bildandet av BK då Kaffe var överlägsna och han ville jämna ut oddsen lite. Men vid tiden BK kom in i spelet var Kaffe's försprång redan på väg att minska. Sedan siktade jag inte på BK med "det var några allianser som var väldigt fredliga och trotts svåra tider valde att välja oss som fiende" ;)

Kriget mellan BK och Kaffe var planerat redan vid Kaffes stortid, men tråkigt nog har fördelen gått från ena sidan till den andra Antal spelare väger över kvaliteten på få spelare. Jag tycker BK "skjuter skott i vatten och säger att de träffade havet" när de ska hålla på och säga att de spelar sönder kaffe.

Då vissa spelare varit grymt trevliga måste jag säga att stämningen mellan Kaffe och BK varit spänt. BK har gjort allt för att anklaga Kaffe-spelare för både det ena och det andra och jag är den enda som är "dum" nog att svara och "motbevisa" alla anklagelser. ;)

Nästa rykte är att BK anfaller bäst dem vill kaffe-spelare men när spelare anfaller tillbaks så går det dem åt huvudet och man får ännu fler anfall tillbaks. ;)
 

DeletedUser3348

Guest
Ryktas att de ryktet var något jag aldrig sett från våran sida iaf.

Men det ryktas dock att kaffe bad om bättre motstånd och praktiskt taget "gnällde" över att de var så bra.
Men när de väl får motstånd så var det inte så kul ryktas de :)
 

DeletedUser2646

Guest
Ryktas att de ryktet var något jag aldrig sett från våran sida iaf.

Men det ryktas dock att kaffe bad om bättre motstånd och praktiskt taget "gnällde" över att de var så bra.
Men när de väl får motstånd så var det inte så kul ryktas de :)

Det ryktas att vi bad om bättre motstånd, JA, men som jag redan förklarat. Det var flera allianser som stod utanför kriget när vi redan hade "bättre motstånd" som hanterade oss praktiskt sätt ensamma. De neutrala allianserna bestämde sig då för att göra kriget orättvist när vi redan hade lite små problem. ;)
 

DeletedUser2646

Guest
Det ryktas även att jag måste sagt/gjort något riktigt illa för att förtjäna så mycket av BKs uppmärksamhet :D
 

DeletedUser2646

Guest
Det ryktas att det alltid är roligt när man lyckas med något ;)
 

DeletedUser

Guest
ryktas att tagna städer mellan kaffe och bastuklubben de 2 senaste månaderna (såvida grepostats inte ljuger) är 69-0 till bastuklubben

Ryktas att Heta MedLemmar är BKs systerallians men du verkar missat dom i din räkning, gör om gör rätt!
 

DeletedUser2646

Guest
Det ryktas att man undrar när Pegasuser blev offensiva enheter :confused: :mad:
 

DeletedUser3280

Guest
Ryktas att man vill bli av med dem innan bronies kommer till ens städer :S
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas de e jäkligt svårt att få GP å spendera en helg med flickvännen ihop då appen plingar stup i kvarten, då blir man inte så omtyckt direkt
smiley_emoticons_headbash.gif


Men de positiva var ju att man fick komma över 10 M iaf
smiley_emoticons_musketiere_fechtend.gif
smiley_emoticons_mttao_wassermann.gif

Ryktas att det är typiskt solo spelare att endast lägga tid och energi på sina "egna" bravader. Kollar du runt dig har du en allians som faller och själv tappar du städer. Ryktas att andra spelar för att vinna själva spelet med sin allians nånting som du kanske skulle lägga lite mer fokus på än att stirra dig blind på kp. Kanske skulle göra dig till en mer respekterad och framförallt bättre spelare. Men Grattis vi i Bastun kommer absolut fortsätta att ge och ta KP av dig fram tills servern slutar eller du går i SL igen
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif
 

DeletedUser2646

Guest
Det ryktas att BK, för den "jag har tappat räkningen" gången kastar skit på Kaffe och dess spelare.

Utomstående ser bara affischen av filmen men de ser inte vad som faktisk händer. Om nomis kallar Conn för solospelare kallar jag nomis för Anna Kindberg Batra, bättre liknelse går inte att hitta.

Spelare Conn Solo? Hur vet du det? Spelar du i Kaffe just nu och ser vart våran deff kommer ifrån och vart den går? Vet du vilka som hjälper vilka?

Faller Kaffe? Var hittar du denna "faktan"? Ligger Kaffe inte längre på första plats? Är detta BK mot Kaffe eller är ni blinda för att Kaffe har fler än bara BK som de fajtas mot? Inte så lustigt att vi tappar städer när vi står upp mot en överlägsen FI som består av nästan 6 hela allianser. Det ryktas att BK tar åt sig alla äran för vad ett flertal allianser jobbar för.

"Ryktas att andra spelar för att vinna själva spelet med sin allians nånting som du kanske skulle lägga lite mer fokus på än att stirra dig blind på kp. Kanske skulle göra dig till en mer respekterad och framförallt bättre spelare."

Han har spelat betydligt bättre på denna servern än vad du gjort. Jag ser inte dig ha 10M, snart 11M kämparpoäng!

Jag vet inte hur din logik går men man kan inte klaga på att någon annan är en dålig spelare när man själv inte kan jämföras med den spelare. Det ryktas om BK inte gång efter gång försöker kasta skit på Kaffe hade det kunnat vara en trevlig diskussion i ryktes forumet.
Men Grattis BK, vi i Kaffe gratulerar er till att ha gjort ett utomordentligt arbete på Sigma på egen hand! :)
 

DeletedUser3348

Guest
Det ryktas att det vore bra att vara lite mer "påläst" innan man ger sig in och ska argumentera för sin sak. Vad jag nu pratar om är dina argument för att Conn ska vara en så mycket duktigare spelare än Nomis.

Det ryktas att innan Nomis gjorde sitt val att röra om lite i makaron stuvningen så var det just han som låg 1a på dessa 2 ställen. (Anfallare/kämpe) Det ryktas att ge bort hela sitt uppbygda imperium för att bygga upp sig på nytt i ett helt annat hav inte är den lättaste saken. Men det gjorde Nomis väl, och under tiden skapade han BK, en allians som nu bokstavligen maler Kaffe(ett).

Och jag förstår verkligen din frustration Timpa. Att vara medveten om att det snart är slut för sin käre allians är något som tar på en. Men för det så behöver man inte vara överallt och ingenstans och lägga sig i varje diskussion för att komma med samma slutsats varje gång: "Kastar skit på kaffe" - Timpa
 
Topp