Det ryktas...

  • Trådstartare DeletedUser3089
  • Start datum

DeletedUser3176

Guest
ryktas att vi kommer träffas på andra värld säkert ryktas att mina korvar kommer vänta på dig och till slut du har ingen energi kvar på pi ;); ) kanske lite energi som du har spara till att deffa dina städer så att du kommer inte tappa flera ;)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att Dragons inte haft någon pakt med WASP heller mot Ylmers.

Vem sprider alla dessa falska rykten?

Ryktas även att WASP och Ylmers har en pakt :)
 

DeletedUser2473

Guest
Ja du, Palle, vilka är det som snackar massa skit och sprider rykten tror du ;)
 

DeletedUser2477

Guest
Det ryktas att detta är ryktestråden och då ska det ryktas vilket det inte gör i vissa poster,var vänligen att redigera :)
 

DeletedUser2843

Guest
Ryktas att vad jag vet har vi i YD bara hjälpt två allianser med off och det är vår underallians och WASP.
 

DeletedUser1216

Guest
:DD

Ryktas om att det är skitdumt att anfalla utan bs. Eller vad säger du Jinxen? :D <3
 

DeletedUser

Guest
Casius ryktas det så fört vi anfaller då skriver ni forum att vi har pakt med alla snälla du spela iställer gnälla den tiden som ni hade off mot hade ni inte som du säger pakt med dragon GG black lava kött

Ryktas som sagt att poängen var att visa både er själva, och alla andra som läser här, att ni inte går lite på utan vänder dit ni tycker, oavsett tidigare ståndpunkt. :) Inte att ni paktat ihop halva servern, eller för att ni anfaller. (Poängen med spelet är att anfalla - Inget rykte dock.. sorry Moon!)
Ryktas att vi hade IAP med GG, som dom bröt utan att säga något till oss ens i samband med att attackerna började komma.

Tydligen förstod du inte vad jag ville poängtera heller Cassius ;)

Ryktas att jag är tveksam till att ens du vet vad du ville få fram i så fall ;)

Palle: Ryktas att ni hänger ihop med gröngölingarna, mao känns det otroligt att ni t ex skulle deffa oss mot Ylmer och GG när dom går på samma städer.
 

DeletedUser2473

Guest
Ryktas att cassius är den allsmäktige, han vet allt och ser allt! Det är till honom vi ber innan vi lägger oss om nätterna!

Amen ;)
 

cheven

Member
Ryktas att det ryktas ofantligt mycket rykten som enligt rykten bara är rykten.
Ryktas om att GG inte haft någon IAP med wasp, så enligt ryktet fanns det ryktesvis ingen IAP att bryta.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att en spelar på Pi flyr in i SL när det pressas lite på Honom inga gamenamn sagda eller hur opeth
Så enligt detta rykte borde man byta namn på detta läge till Fegläge
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser2832

Guest
Ryktas att en spelar på Pi flyr in i SL när det pressas lite på Honom inga gamenamn sagda eller hur opeth
Så enligt detta rykte borde man byta namn på detta läge till Fegläge

Ryktas att Nosse borde ta reda på lite info innan man skriver i forat

Ryktas att det är 100% sant att det tar 48h/2dygn innan ett SL aktiveras.

Ryktas att nämnd person då AKTIVERAT SL innan man började "pressa" på hen
Det har då gått in 48h efter att hen aktiverat det
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ryktas att Nosse borde ta reda på lite info innan man skriver i forat

Ryktas att det är 100% sant att det tar 48h/2dygn innan ett SL aktiveras.

Ryktas att nämnd person då AKTIVERAT SL innan man började "pressa" på hen
Det har då gått in 48h efter att hen aktiverat det

Som sakt det ryktas men vad vet lilla jag?
Men ack ack så fel det blir när personer går i försvarsställning.

Aja som sakt ryktet går som på en räls via tungor som slungar ut ord till andra idla små öron.

Och det rykte som går kan ju alltid vara en unst sanning eller bara för att "Provocera" sina fiender till icke så smarta beslut.
Eller vad säger du esset?
Men vad vet lilla jag.

Dock vet jag att ett rykte är ett rykte
 

DeletedUser2473

Guest
Må bästa korven vinna, ryktas det ;)

Heja Sverige! (sorry polski :D)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att det ryktas ofantligt mycket rykten som enligt rykten bara är rykten.
Ryktas om att GG inte haft någon IAP med wasp, så enligt ryktet fanns det ryktesvis ingen IAP att bryta.

Ryktas om att ditt rykte om ryktandet kanske har en rykande poäng ;)

Ryktas även att den info jag fått var att någon inom GG's ledning sagt ja till en IAP, ryktas dock att med tanke på hur svårt det är att få kontakt med någon inom ledningen i GG, och med tanke på vilken tid det tar för ledningsmedlemmarna i GG att öppna, sen svara på ett vänligt PM kanske det inte är så konstigt att infon inte når hela allyn.

Eller ryktar jag för rykande rykten i ryktenstrådens rykande ryktarende bland alla andra rykten som går ryktesvägarna? :)
 

DeletedUser2962

Guest
Ryktas att jag är en igelkott!
Ryktas att jag ger allt kärlek till polski! ;)
Ryktas även att Ryktesvägarna är stängda Cassius, återkom gärna med alla dina rykande rykten senare
mummusifillipbaababbaba
Ryktas att detta är ögongodis på hög nivå, ska jag skriva en dikt åt er också?
 
Topp