Det ryktas...

  • Trådstartare DeletedUser3089
  • Start datum

DeletedUser2473

Guest
Ryktas att...

Glöm aldrig. 2015-01-14/2015-03-11

Fuzz var älskad av många, du kommer bli saknad.
 

DeletedUser1724

Guest
Ryktas att ca 30 mille INTE vill ha UV fight. Vad hände med fair play? :cool:
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att det är så så synd som stackars stackars Ylmers.. Först måste dom gå ihop med VSHG för att få mer defftillgång, sen behöver dom tagga på Ares duon för att ge sig på Black Rose (som vid det tillfället brutit med Black Pearls). Det är så synd om dom så man kan tro att dom är små barn som sålt smöret och tappat pengarna på väg hem och nu tror att dom har enrissmisk att vänta när dom kommer hem :(

De är så synd om dom att Timmy och CO nu behövt snacka ihop sig med 4 allianser till, Gröngölingarna, Grönisarna, Dragons och lilla Drakskolan, för att våga gå fullt ut på WASP!

Bara för att påminna... :)

Det ryktas att inavelssystemet fortsätter även på Pi! När ska folk lära sig att de inte blir bättre av att ha för många vänner ;)

Känner du dig cool nu när ni lyckats ta några städer? Det krävdes bara att ni gick ihop 5 allianser mot en och körde off samtidigt. Coola killar...

Hoppas ni känner er bra nu när ni har 7st av topp 13 allianserna med er, förutom er själva då. (mao drygt 61% av topp 13 allianserna) :)

Vi i We Are Small People vill dock tacka Ylmers med vänner för all KP :) Vi vill även passa på att grattulera Ylmers, vars medlemmar förordade en paktfri server, till en ny toppmarkering för hyckleri :)

Tänk att de skulle krävas att dom som Inte ville ha en server förstörd av pakter, för att förstöra servern med just pakter.. :)

Ryktas att även om jag gillar att det blev mer action, tycker att det är tråkigt att man inte kan spela mer mano a mano.. Vi i WASP har bara haft ett samarbete, med Köttkvarn, samt kört en endaste off tillsammans med en annan allians, Black Rose (offensiven Timmy hänvisar till ovan). Så man kan fråga sig Timmy.. Om vi var "coola" då, vad är ni nu i så fall? Ice Cold? :)
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att det är jätte synd om ovanstående författare.. eller det var det du var ute efter va? ;)

Det ryktas att jag tycker att vi alla borde vara vänner istället :D
 

DeletedUser3025

Guest
ledsen att behöva säga det, men vi i grönis gänget har absolut inget att göra med ylmes. den som tror att vi är några jäkla knähundar till nån allians tror helt fel.
WASP ligger bra till för att expandera in i H55, så tyvärr blev det så att vi gick på er.
 

DeletedUser1724

Guest
ledsen att behöva säga det, men vi i grönis gänget har absolut inget att göra med ylmes. den som tror att vi är några jäkla knähundar till nån allians tror helt fel.
WASP ligger bra till för att expandera in i H55, så tyvärr blev det så att vi gick på er.

Det ryktas att planeterna stod stilla och allt bara föll på plats eftersom vi fick 3 stora alliansers offensiver mot oss samtidigt.

Men det är såklart bara ett rykte då dessa bestämt sagt att dem inte har något samarbete.

Ryktas att det inte kommer bli samma värld utan WASP om vi går under.


:cool:
 

DeletedUser3025

Guest
Det ryktas att planeterna stod stilla och allt bara föll på plats eftersom vi fick 3 stora alliansers offensiver mot oss samtidigt.

Men det är såklart bara ett rykte då dessa bestämt sagt att dem inte har något samarbete.

Ryktas att det inte kommer bli samma värld utan WASP om vi går under.


:cool:


Ryktas att det måste vara så, för som sagt. vi har inge samarbete med ylva gänget .. Gudrun have spoken^^
 

DeletedUser2473

Guest
Haha cassius kan du inte gråta lite mer eller? I början av servern attackerade vi alla allianser och fick skit för att vi var fega som gick på mindre allianser. Även fast vi redan då var serverns största och alla andra var mindre än oss... Nu när vi anfaller er gnäller ni också, jag har till och med fått PM där ni bad oss anfalla er. Sedan att mr sensei inte var aktiv har ni bara er själva att skylla, som han sa själv så har vi ett liv utanför spelet också. Själv har man pimplat hela dagen, blev dock ingen fångst tyvärr.

Ni gjorde exakt samma sak som oss när ni var störst på servern, anföll alla andra allianser. Ni är också bra på att skicka otrevliga PM till de som anfaller er, saker man hade fått straffpoäng här på forumet för. Kanske kan det vara er pissiga attityd som fått alla att vilja sänka er. Vi i Ylmers har fortfarande många som tycker illa om oss, men inte alls lika många som i början av servern. När man har bra kontakt med de andra spelarna på servern händer det lätt att en liten fågel viskar om ni har flera inaktiva spelare. Ingen hade behövt nappa på det, men eftersom ni är serverns största trashtalk allians får ni skylla er själva.

Ryktas att det var iskallt idag.
 

DeletedUser2832

Guest
Haha cassius kan du inte gråta lite mer eller? I början av servern attackerade vi alla allianser och fick skit för att vi var fega som gick på mindre allianser. Även fast vi redan då var serverns största och alla andra var mindre än oss... Nu när vi anfaller er gnäller ni också, jag har till och med fått PM där ni bad oss anfalla er. Sedan att mr sensei inte var aktiv har ni bara er själva att skylla, som han sa själv så har vi ett liv utanför spelet också. Själv har man pimplat hela dagen, blev dock ingen fångst tyvärr.

Ni gjorde exakt samma sak som oss när ni var störst på servern, anföll alla andra allianser. Ni är också bra på att skicka otrevliga PM till de som anfaller er, saker man hade fått straffpoäng här på forumet för. Kanske kan det vara er pissiga attityd som fått alla att vilja sänka er. Vi i Ylmers har fortfarande många som tycker illa om oss, men inte alls lika många som i början av servern. När man har bra kontakt med de andra spelarna på servern händer det lätt att en liten fågel viskar om ni har flera inaktiva spelare. Ingen hade behövt nappa på det, men eftersom ni är serverns största trashtalk allians får ni skylla er själva.

Ryktas att det var iskallt idag.

Ryktas att wasp anföll allt och alla i början dom med, vi fick oxå skit för det. Skillnaden var att dom började 1 vecka efteråt och hade därmed ett lite underläge. Nu märks det knappt men så var det då.
Inte direkt att dom gnäller för ATT ni anfaller utan snarare att ni inte klarar av att göra det själv :)

Ryktas att Cassius aldrig kommenterade "senseis" inaktivitet så förstår inte varför det ens tar upp? Om en Ylmers spelare varit inaktiva skulle nog WASP oxå huggt i på direkten, tror det är ganksa uppenbart? :p

Jag hoppas att när alla är "otrevliga" att dom säger det med glimten i ögat, ryktas annars att alla borde jobba på sin attityd litegrann :S

Huruvida nån gillar nån annan är väl irrelevant? Bara man gillar varandra i sin egen allians så tycker jag alla kan chilla lite. Men på en annan server blire annat :D

Ryktas om att jag är tveksam om att vi snackar skit mer skitsnack än någon annan, men med tanke på WASPS tidigare namn (Trash-mopol) så kanske jag missuppfattade hur du menade :p

Ryktas att Vixxx får ta på sig mer kläder ;)
 

DeletedUser2473

Guest
Inte direkt att dom gnäller för ATT ni anfaller utan snarare att ni inte klarar av att göra det själv :)

Om jag inte är helt ute och cyklar, så var det faktiskt vi som anföll er först och därmed fick vi "egna" revolter på er. Glömde påpeka det i mitt förra inlägg, vi anföll inte samtidigt som någon annan allians. Tror bestämt det var polski som började, sedan hakade resten på som var online helt enkelt.
 

DeletedUser2832

Guest
Om jag inte är helt ute och cyklar, så var det faktiskt vi som anföll er först och därmed fick vi "egna" revolter på er. Glömde påpeka det i mitt förra inlägg, vi anföll inte samtidigt som någon annan allians. Tror bestämt det var polski som började, sedan hakade resten på som var online helt enkelt.

Vet jag inte riktigt
Men ryktas att om oavsett allianser kör tillsammans eller inte så kan det skilja ett par timmar ändå ;) är sällan dom kör så sammansvetsat som några minuter :p
 

DeletedUser2843

Guest
Ryktas att vi såg att Geaton var inaktiv, så vi anföll honom. Vi visste inte ens att GG anföll er. Så inte mycket mer att säga om det. Som ni själva sa så är det ganska uppenbart att man hugger direkt om ens fiende är inaktiv
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att ingen från Ylmers snackat ihop sig med Dragons eller Lilla Drakskolans diplomat.
 

DeletedUser

Guest
Skillnaden var att dom började 1 vecka efteråt och hade därmed ett lite underläge.
Det ryktas att det snarare var en fördel att börja senare då det var lättare att få en bra position och inte ha så många fronter son YD har.
Dessutom ryktas det att WASP är en premade vilket inte YD är. Själv sökte jag till YD med "allianssökaren" eller vad den heter och kände inte till några av namnen som fanns där när jag fick en inbjudan, de visste säkert inte vem jag var heller.
För att återgå till ämnet så är ingen allians bättre än någon annan vad det gäller sanarbete. Nya förbund, IAP eller vad ni vill kalla det skapas och avslutas i alla världar hela tiden så det är inte något nytt.
Ha en bra kväll allihop, aktiva som inaktiva :)
 
Topp