Det ryktas...

  • Trådstartare DeletedUser3089
  • Start datum

DeletedUser2843

Guest
Ryktas att de fem bästa allianser på att erövra städer denna veckan har varit (utan inbördes rangordning:

The Vultures of Ares
GrönGölingarna
LAVA
Ylmers Deffskola
Black Rose

Grattis till alla på listan! Övriga allianser får jobba hårdare om de vill hänga kvar
 

DeletedUser3073

Guest
det som har framkommit var att hennes man skulle hjälpa henne när hon låg på lasarettet att sätta på sl. då såg han att hon var under attack och vad skulle han göra då? jo han inkallade milisen och byggde muren som blev raserad och försökte fylla på grottan
så där av blev kontot aktivt, rätt eller fel ja det får ni bestämma. hennes man spelar inte med ett eget konto.
Och jag hoppas verkligen det är sant det som kommit till min kännedom.
Jag vill samtidigt be om ursäkt att jag publicerade det jag gjorde, visste inte att man inte fick det.
 

DeletedUser2843

Guest
Ryktas om att du har hittat felaktiga uppgifter :D
Nä, det uppdaterades nog mellan ditt och mitt inlägg bara

Om du kollar den senaste dagen och de senaste 8 dagarna ser du att det jag skrev stämmer om du kollar på differensen.
 

DeletedUser2962

Guest
Ryktas om att jag inte vet hur matte funkar :p
Differensen?
Ska du diff rensa oss?
Ryktas om att jag inte vet vad det är!
Men 1+3 blir väl 5 iaf?

GREPOLIS <333
:cool:
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser2843

Guest
Differensen är resultatet som är kvar efter att man subtraherat en term med en annan
 

DeletedUser2962

Guest
Ryktas om att jag är mäkta imponerad över dina kunskaper!
 

DeletedUser2832

Guest
Ryktas om att man får gratulera Polski till först över en miljon i poäng :)
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att Köttkvarn fortfarande väntar på att polski ska acceptera inbjudan och gå med i alliansen.

Det måste ha hänt något på vägen?
 

DeletedUser2843

Guest
Ryktas att WASP snålar med deffen till sina nyförvärv
 

DeletedUser2843

Guest
Vi plocka ju flera städer av er igår...

Lite lame om ni helt plötsligt ska börja förneka att ni och Köttkvarn spelar som en allians :rolleyes:
 

DeletedUser2473

Guest
Ryktas om att den godaste smörgåstårtan mina smaklökar någonsin fått mumsa på förtärs nu... Trevlig kväll på de grekiska haven ;)
 
Topp