Det ryktas...

  • Trådstartare DeletedUser3089
  • Start datum

DeletedUser2477

Guest
Nu avslutar ni denna diskussion och inkluderade påhopp och jag gav er en vink ,som ni tydligen inte har uppfattat att det var en varning,ger straff poäng till samtliga och nu raderar jag samtliga poster,och fortsätter det så stänger jag ner den.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Citat "Förr trodde jag att alla andra var kloka och bara jag var dum. Nu har jag upptäckt att det är tvärtom - John Steinbeck"
Citat "Eftertanken är alltid klokast - Euripides "
Det ryktas att det är ont om begåvat folk, men man kan ju inte vara överallt.
Framtiden tillhör de som förbereder sig för den idag.

Puss

QfMce28.gif
 

DeletedUser3025

Guest
ryktas om att det är jag som är kungen av kungsan? ryktas om att jag har ett eget korvmärke (gudrun) som är mycket godare än den polska korven.. men vad vet jag? det är ju bara rykten=P
 

DeletedUser2473

Guest
Ryktas att alla som tar julledigt redan nu ska ha en riktigt god jul! :)
 

DeletedUser3025

Guest
ryktas att gudrun eller jag menar gudion är lite små sur på vixx då flera har tagit efter och kallar mig för gudrun ='(


:D
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att en spelare har återvänt till sina forna allierade
 

DeletedUser3073

Guest
Det ryktas att polski och dom andra i hylmers är fegisar som bara törs ge sej på dom som dom vet inte kan försvara sej
det ryktas att jag bifogar lite av brevet som bevis för det. Det ryktas att efter brevet tog hylmers 26 av hennes städer.
det ryktas att ingen kommer ha respekt för hylmers efter detta
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Det ryktas att man för det första aldrig publicerar pm IG här. För det andra är det inte något som helst bevis på att så är läget men väldigt tråkigt om det skulle vara så att hon är sjuk. YD har råkat ut för fler "sjuka" spelare och slutat anfalla för att sedan se att spelaren i Vikingarna plockade städer under sjukdomstiden. För det tredje så är hennes konto aktivt, någon aktiverar milis och fyller på grottor, om det är hon eller någon annan låter jag vara osagt.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser2843

Guest
Som sagt så är någon inne på kontot och spelar. Det byggs mur och trupper, och milisen sätts igång. Så antingen ljuger ni eller så fuskar iza54

Ryktas att jag gärna hör vad du, pingeling, har att säga om det! Om du är säker på att det inte är hon som spelar bör väl du anmäla henne för det om du inte är en hymlare?

Citat från spelreglerna:
"Att ge ut/dela lösenord till ett konto är förbjudet oavsett vad. Ett spelkonto får endast kontrolleras utav en enda person."
"Det är förbjudet att logga in på ett annat konto bara för att spelaren inte är närvarande av någon anledning."
 

DeletedUser

Guest
Ryktas om att Ylmers startade servern störskt med att ta alla som fiender..
Sen hände något?
Vi veteraner som gjort detta förr och kört hela vägen undrar vad som hände?
Varför måste Ylmers nu sammarbeta med fler andra stora allianser?
Va man inte så bra och starka som man en gång trodde?
Detta väcker många frågor, hoppas att ylmer själv har ett bra svar på detta och inte kommer med något i form av det blev jobbigt..
Det blir aldrig jobbig på en svensk server.. ;)
 

DeletedUser2473

Guest
Ryktas att du borde fortsätta jaga dina rumpor istället för att som många andra tro du vet någonting om oss ;) Ni som tycker det är fel att kriga kan ju kika lite på listorna och se vilka som leder i samtliga.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att du borde fortsätta jaga dina rumpor istället för att som många andra tro du vet någonting om oss ;) Ni som tycker det är fel att kriga kan ju kika lite på listorna och se vilka som leder i samtliga.

Senast jag kollade va inte du Ylmers..
Så Ylmer får gärna besvra detta rykte..
Ryktas det om..
 

DeletedUser2473

Guest
Legenderna säger att Ylmer fortfarande finns någonstans där ute, men ingen vet vart han är
 

DeletedUser

Guest
Legenderna säger att Ylmer fortfarande finns någonstans där ute, men ingen vet vart han är

Mm vet iof inte vem denna Ylmer är men eftersom hen la sitt namn på alliansen så antar jag att hen är ok iaf..
Som sagt va skulle va trevligt med ett svar från denna ledare.
Varför han gav upp sitt ursprungliga mål? va det för jobbigt? litade han inte på sina krigare fullt ut?

Ryktas det om
 
Topp