Det ryktas...

  • Trådstartare DeletedUser3089
  • Start datum

DeletedUser2980

Guest
Ryktas om att man vill se hela rapporten men givetvis utan namnet på spelaren, på så sätt blir det trovärdigt annars är det bara lögn
 

Hallström

Member
Ryktas att jag tror att någon är tillbaka under annat nick, spelare som är hatade spelar med dom som hatar dom.
Det ryktas att ett nytt nick kan göra underverk ;)
 

DeletedUser2473

Guest
Ryktas om att man vill se hela rapporten men givetvis utan namnet på spelaren, på så sätt blir det trovärdigt annars är det bara lögn

Hur kan det bli trovärdigt att blurra ut namnen? Det blir ju precis samma sak då när du inte ser namnet på spelaren som anfaller eller spelarens stad... ;)
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att någon är tillbaka och han gillar inte att det ryktas så mycket. :mad:
 

DeletedUser2843

Guest
Klart det är lugnt om man Zcriptar istället för att spela ärligt :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Klart det är lugnt om man Zcriptar istället för att spela ärligt :rolleyes:

Ryktas att man inte ska kasta bävrar i trähus.. nisse.hult "zcriptar" väl också? Sen kan man ju undra vad Trimme gjort med wirf's konto.. :)

Ryktas vidare att en fråga kanske fått sitt svar! Lite tråkigt kanske.. Men ändå förståligt :)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att man inte ska kasta bävrar i trähus.. nisse.hult "zcriptar" väl också? Sen kan man ju undra vad Trimme gjort med wirf's konto.. :)

Ryktas vidare att en fråga kanske fått sitt svar! Lite tråkigt kanske.. Men ändå förståligt :)

Odd Molly, inte træk mig ind i jeres diskution, och inte börja på noget angående min spærring du inte vet noget om, om du vil vide kan du jo fråge mig i spillet..
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser2477

Guest
ska vi lämna nu hur de nordiska språken är, det är offtopic och inte så snälla kommentarer, vi alla tillhör Nordens historia och kultur( och ni kanske har andra rötter tillhör nu denna gemenskap),
visst är det svårt kanske att förstå ibland men det finns google translate, så gå vidare och rykta om Gp vilket denna tråd är till för.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas om att vissa är så dåliga på att rykta att de måste ner under bältet på andra och slå lite där.

Keep it classy.
Plz
 

DeletedUser1742

Guest
Citat "Förr trodde jag att alla andra var kloka och bara jag var dum. Nu har jag upptäckt att det är tvärtom - John Steinbeck"
Citat "Eftertanken är alltid klokast - Euripides "
Det ryktas att det är ont om begåvat folk, men man kan ju inte vara överallt.
Framtiden tillhör de som förbereder sig för den idag.

Puss
 
Topp