Det ryktas...

  • Trådstartare DeletedUser3089
  • Start datum

DeletedUser2843

Guest
Ryktas att dessa städer inte enbart tagits med våld utan även en portion list. Något som vilken allians som helst hade kunnat göra! :) 2 av städerna har vi inte mött mer deff från andra allianser än 2-4k bir och 3-5k md i. Den andra staden mötte vi t ex ca 2500 bir i och ingen MD när KS väl kom!

Ryktas att den tredje var den vi fick kriga hårdast för.

Ryktas mao om att övriga faktiskt haft lika goda odds att knipa en som vi, och frågan är om det hade klagats på samma sätt om de tre tagna städerna hamnat hos tre olika allianser? :)
List och list...

Ni har tagit superstäderna med hjälp av förbund och IAPs. En mot en skulle ni inte haft en chans
 

DeletedUser

Guest
List och list...

Ni har tagit superstäderna med hjälp av förbund och IAPs. En mot en skulle ni inte haft en chans

Ryktas att Timmy är ute å cyklar nu.. :)

Stad 1: Ja. Vi fick hjälp, från spelare som nu är medlemmar i WASP.
Stad 2: Nej. Den tog vi på egen hand, samtidigt som vi norpade städer av er.
Stad 3: Nej. Den tog vi också på egen hand, dock först på andra försöket! Och med tanke på hur deffstatistiken såg ut gissar jag att många av Ylmers birstäder hade ganska tomma bondgårdar efter den erövringen. Ni var inte ensamma om att deffa den heller så inte ens då var det mano a mano!

Mao hade vi på 2 av 3 städer Inte hjälp av förbund och IAP's. Hur sen en IAP skulle hjälpa till med att ta en sån här stad förstår jag inte heller? Menar du att vi ska ha bett allianser som Ni påstår att vi har en IAP med anfalla en Superstad så att VI ska kunna ta den? Rätt kass deal för den andre parten i så fall.. om det nu funnits någon sådan.
 

DeletedUser2843

Guest
Nu har jag hört rykten om att Köttkvarn hjälpt er. Eftersom de nu är er underallians är det väl inte stor mening med att försöka dölja det?

Sen så förstår du inte vad jag menar. Ni tog den första staden för att ni kunde ha biremer i den längst. Jag har kollat stats där konstant och ni har haft mer än hälften av deffen där nästan hela tiden. Anledningen till att ni kunde ha så mycket deff där så länge är på grund av era förbund och IAPs

Vi har under hela eventet blivit anfallna av WASP, Black Rose, Black Pearls och Köttkvarn samtidigt. Ni har alltid off mot oss samtidigt. Ofta har även andra allianser anfallit oss på samma gång också. Självklart kan vi inte ha lika mycket biremer i en NPC-stad som er då
 

DeletedUser

Guest
Nu har jag hört rykten om att Köttkvarn hjälpt er. Eftersom de nu är er underallians är det väl inte stor mening med att försöka dölja det?

Sen så förstår du inte vad jag menar. Ni tog den första staden för att ni kunde ha biremer i den längst. Jag har kollat stats där konstant och ni har haft mer än hälften av deffen där nästan hela tiden. Anledningen till att ni kunde ha så mycket deff där så länge är på grund av era förbund och IAPs

Vi har under hela eventet blivit anfallna av WASP, Black Rose, Black Pearls och Köttkvarn samtidigt. Ni har alltid off mot oss samtidigt. Ofta har även andra allianser anfallit oss på samma gång också. Självklart kan vi inte ha lika mycket biremer i en NPC-stad som er då

Som sagt, första staden fick vi hjälp av några meatgrinders med. Dom är nu med i WASP istället. Korrekt.

När du säger den första, antar jag du menar den andra? Dvs den i ert område. Du tror inte vi planerade att sätta er i revolt just för att ni Inte skulle kunna deffa den staden så hårt? ;)

Så är det kanske. Men inget hindrade väl er från att ha en off mot exempelvis oss för att på så sätt dra våra biror till andra städer? Eller är de kanske så att vi har nog med bir för att kunna avvara några tusen till en NPC stad och samtidigt klara några revolter? ;)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att man får grattulera Ylmers Deffskola till en av Superstäderna också! Ryktas att jag ett tag där trodde vi i WASP skulle bli ensamma om att få extra bonusar, vilken tur att så inte blev fallet ;)
 

DeletedUser1742

Guest
.

Det ryktas...

Nä det gör det inte.. det ryktas knappt på denna server längre.
 

DeletedUser2843

Guest
Ryktas att det gnälls mycket från WASP för att vi anfaller deras spärrade spelare. Det är alltså deras spelare som har fuskat och fått en spärrningar där man kan anfalla dem. Det är alltså deras straff för att de har varit osportsliga, men ändå tycker Odd Molly på något sätt att vi är osportsliga som anfaller spärrade fuskare :confused:


Ryktas även att vi hade en spärrad spelare för ett tag sen och då anföll WASP honom, men tydligen är det inte osportsligt då :confused:
 

DeletedUser1742

Guest
Ryktas att det gnälls mycket från WASP för att vi anfaller deras spärrade spelare. Det är alltså deras spelare som har fuskat och fått en spärrningar där man kan anfalla dem. Det är alltså deras straff för att de har varit osportsliga, men ändå tycker Odd Molly på något sätt att vi är osportsliga som anfaller spärrade fuskare :confused:


Ryktas även att vi hade en spärrad spelare för ett tag sen och då anföll WASP honom, men tydligen är det inte osportsligt då :confused:

Det ryktas att det är osportsligt att räddas utav buggar!
Eller vad säger du ?
 

DeletedUser1742

Guest
Vad menar du nu? Har vi räddats av nån bugg?

Ryktas att jag anser att det är buggat att försvara sig genom IE, vilket ni gjort genom hela servern.


Det Ryktas att du har haft hjälpmedel, ett sinne som ingen rår på. man ska ha det bra med buggar! :)

Det ryktas att Ylmers har drabbats utav samma dilemma som oss. och att fred kan vara en bra lösning ?
 

DeletedUser2843

Guest
Det Ryktas att du har haft hjälpmedel, ett sinne som ingen rår på. man ska ha det bra med buggar! :)

Det ryktas att Ylmers har drabbats utav samma dilemma som oss. och att fred kan vara en bra lösning ?
Vet inte vad du pratar om, jag har inte använt nån bugg iaf

Varför skulle vi gå med på nåt som ni vill? Ryktas om att ni alltid helt struntat i vad vi sagt till er. Det är inte vårt jobb att vabba för era spärrade spelare. Det får ni fixa själva såklart :)
 

DeletedUser1742

Guest
Vet inte vad du pratar om, jag har inte använt nån bugg iaf

Varför skulle vi gå med på nåt som ni vill? Ryktas om att ni alltid helt struntat i vad vi sagt till er. Det är inte vårt jobb att vabba för era spärrade spelare. Det får ni fixa själva såklart :)

Timothyn, Den som lever får se. när allt är klart och utrett så lovar jag att visa dig vad jag menar ;).

Sen ryktas det att det finns flera spelare som är inaktiva AKA spärrade hos många alliansen. Tycker inte att en massbann våg ska förstöra för dom flesta.
 

DeletedUser2843

Guest
Fuskare förstör spelet. Banvågen tar bort fuskare, alltså är det nåt bra för alla ärliga spelare

Vissa allianser kanske har stora problem nu, men det är ju självklart fuskarnas fel och inget annat.
 

DeletedUser3228

Guest
Måste det gnabbas hela tiden,kan ni inte ha en trevligare ton mot varandra,jag tycker denna tråd håller på att spåra ur helt.
 

DeletedUser2473

Guest
Ryktas att du borde installera alarmet som fuzz föreslog istället för "TAMDADADAAAAA", Pod ;)
 

DeletedUser2477

Guest
Denna diskussion ska tas privat och inte i denna tråd , tyvärr så har den nu raderats pga det har spårat ur.
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp