Det ryktas...

  • Trådstartare DeletedUser3089
  • Start datum

DeletedUser2832

Guest
Tar bort pga Moonlights önskan
Ryktas att detta inte är ett rykte, men ryktas ändå att jag önskar alla en trevlig helg :)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag även önskar er alla en trevlig helg och hoppas på att få se slut på smutskastning nu framöver, spela och ha kul, se detta inte så allvarligt i livet ;)

// W
 

DeletedUser2843

Guest
Ryktas att Polski hälsar att han tycker alla Getingar är små och gaddlösa ;)
 

DeletedUser

Guest
Först vill jag gratulera LAVA som går från klarhet till klarhet och har tagit över andraplatsen på servern.

Det ryktas dessutom att Wirf är god man åt Polski.
 

DeletedUser3176

Guest
vukken vem är du att du ska snacka skit om mig eller andra spelare bara för att jag är först rankad ? börja spela så kanske du kommer 1 jag skiter i vad ni alla tycker om mig jag fick ingenting grattis bara för att jag är nr 1 måste jag fuska vill ni hå nånting från mig skriv pm hattar nar folt skriver om andra i forum eller om ni vill kan skicka adress så ni kan komma hälsa på bjuder på kaffe och korv

och som sagt sluta snacka skit om andra
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jag undrar också vem jag är emellanåt. Du fick ett pm av mig tidigare som du kan läsa i lugn och ro. Jag vet inte hur du lyckades fantisera ihop att jag anklagade dig för fusk. Mitt inlägg var bara ett svar på din hälsning via TimothyN, och kollar man på Grepostats så ser man klart och tydligt att du har IE'at många städer från din underleverantör. Jag ser inte det som fusk, utan jag tar tillfället i akt att säga grattis till förstaplatsen :)
 

DeletedUser

Guest
vukken vem fan är du att du ska snacka skit om mig eller andra spelare bara för att jag är först rankad ? börja spela så kanske du kommer 1 jag skiter i vad ni alla tycker om mig jag fick ingenting grattis bara för att jag är nr 1 måste jag fuska vill ni hå nånting från mig skriv pm hattar nar folt skriver om andra i forum eller om ni vill kan skicka adress så ni kan komma hälsa på bjuder på kaffe och korv

och som sagt sluta snacka skit om andra

ooo.. ryktas att du inte behöver ha taggarna så utåt :) Ni IE'ade Wirf (aka Trimme? som dom som spelat på Nu vet att du är god vän med) istället för att deffa upp, varpå du väl hade ett antal platser och då kunde hjälpa till lite extra. Är väl inget fel med det, eller?

Väl spelat hur som helst. Inte ett livstecken på hela dan från Wiffe men när KS väl kommer stär det en massa birror i vägen, och några minuter senare borta igen och ett Ylmer KS i hamn :)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas en spelare i WASP delar med sig av sina kamraters KS tider mot motståndarna.
 

DeletedUser

Guest
Rygtes at min satellit forbindelse snart er bra igen, och så er det fuld fart fremåt.. ;)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas en spelare i WASP delar med sig av sina kamraters KS tider mot motståndarna.

Ryktas att det är troligare att Wirf/Trimme istället fick igång uppkopplingen och kunde meddela sina allierade ;)

Ryktas i vart fall att han/hon öppnade PM på kvällkvisten ;)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att det är troligare att Wirf/Trimme istället fick igång uppkopplingen och kunde meddela sina allierade ;)

Ryktas i vart fall att han/hon öppnade PM på kvällkvisten ;)

Ryktas at med sattelit der inte fungerer ute på havet, så har alliancen gjort rätt i at rädde mine städer, at Polski har fått flest, er bare bra da han er den der er mest aktiv.. ;)

Så da det ryktas at jeg feeder polski, der kunne jeg bare skratta.. :D Jeg spiller inte for at feede andre... :cool:
 

DeletedUser2473

Guest
Ryktas att Kött fortsätter att feeda våra spelare ;)

ed8cd3d510.jpg
 

DeletedUser2473

Guest
:/ snart blir vi väl bannade för att fienden feedar oss, ryktas det

f217edde16.jpg
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att de du visar lika gärna kan vara någon av era egna som feedar er själva.

Ryktas dock att dom du skickar en kopia på en rapport till mig via PM kommer jag personligen gråta ut i ett rykte om klantighet! ;)
 

DeletedUser2473

Guest
Ryktas att du får klura vidare på vem det är, kan ju möjligtvis gå att se på Grepostats vem som får mycket off-kp i Köttkvarn... Oh wait ;)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att du får klura vidare på vem det är, kan ju möjligtvis gå att se på Grepostats vem som får mycket off-kp i Köttkvarn... Oh wait ;)

Ryktas mao att Ylmers feedar sig själva för att få fler stadsplatser till IE då? ;)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas ett visst rykte aldrig tar slut, upprepat femtionio gånger att Ylmers feedar sig själva så måste det stämma!

3317573.jpg
 
Topp