Det ryktas...

  • Trådstartare DeletedUser3089
  • Start datum

DeletedUser1742

Guest
Arbete.

Det ryktas att det var en väl planerad och strategiskt smidig offensiv som genomförs.
Det ryktas även att man ibland träffar rätt. Det ryktas att det inte gynnade mitt GP konto att göra lite svartgnugg idag.
Det ryktas även att jag borde sadla om från min position som säljare, och bli murare.
Fyfan va ni har rivit mina murar idag kamrater.

Offtopic, Welldone.
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att det var en väl planerad och strategiskt smidig offensiv som genomförs.
Det ryktas även att man ibland träffar rätt. Det ryktas att det inte gynnade mitt GP konto att göra lite svartgnugg idag.
Det ryktas även att jag borde sadla om från min position som säljare, och bli murare.
Fyfan va ni har rivit mina murar idag kamrater.

Offtopic, Welldone.
Det ryktas att en så oplanerad offensiv kan fås att se planerad ut är lite komiskt. En spelare hos YD såg att Geaton var inaktiv så ett fåtal andra hängde på.
Vad gäller Mazon så ryktas det att alla vet att det är lätta revolter i hans städer men att de skulle vara så lätta att erövra trodde jag inte :)
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att det var en väl planerad och strategiskt smidig offensiv som genomförs.
Det ryktas även att man ibland träffar rätt. Det ryktas att det inte gynnade mitt GP konto att göra lite svartgnugg idag.
Det ryktas även att jag borde sadla om från min position som säljare, och bli murare.
Fyfan va ni har rivit mina murar idag kamrater.

Offtopic, Welldone.

*Fnitter*

Välkommen tillbaks. :)
 

DeletedUser3176

Guest
Det ryktas att folk gråter när dom fick smaka på polsk korv
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att det var en väl planerad och strategiskt smidig offensiv som genomförs.
Det ryktas även att man ibland träffar rätt. Det ryktas att det inte gynnade mitt GP konto att göra lite svartgnugg idag.
Det ryktas även att jag borde sadla om från min position som säljare, och bli murare.
Fyfan va ni har rivit mina murar idag kamrater.

Offtopic, Welldone.
Det ryktas att jag gillar spelare son tar spelet för vad det är.. Ge och ta med spydiga och roliga kommentarer med glimten i ögat. Precis som det ska vara. :)
 

DeletedUser2832

Guest
Det ryktas att det snarare var en fördel att börja senare då det var lättare att få en bra position och inte ha så många fronter son YD har.
Dessutom ryktas det att WASP är en premade vilket inte YD är. Själv sökte jag till YD med "allianssökaren" eller vad den heter och kände inte till några av namnen som fanns där när jag fick en inbjudan, de visste säkert inte vem jag var heller.
För att återgå till ämnet så är ingen allians bättre än någon annan vad det gäller sanarbete. Nya förbund, IAP eller vad ni vill kalla det skapas och avslutas i alla världar hela tiden så det är inte något nytt.
Ha en bra kväll allihop, aktiva som inaktiva :)

Ryktas att även om vi var en premade så har ju inte det hjälp oss så mycket nu :p
Läget är ju inte skitbra mitt i en hög mellan 4 allianser just nu :D
Eran placering i början är definitivt svårare att rensa
Men när man gjort det så är den också lättast att expandera från, vilket ni gjort ett bra jobb av ;)
 

DeletedUser2473

Guest
Ryktas att endast glada miner kommer finnas här i fortsättningen ;)
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att Wasp har fullt upp med att IEa Geatons revoltade städer :)
 

DeletedUser1216

Guest
Går donkers

Jag har varit tillbaka ett par veckor nu, tycker det är samma som förr. Tack alla som bygger mina framtida städer! LoFA, snart i stad som tillhört dig.
 

DeletedUser

Guest
Haha cassius kan du inte gråta lite mer eller? I början av servern attackerade vi alla allianser och fick skit för att vi var fega som gick på mindre allianser. Även fast vi redan då var serverns största och alla andra var mindre än oss... Nu när vi anfaller er gnäller ni också, jag har till och med fått PM där ni bad oss anfalla er. Sedan att mr sensei inte var aktiv har ni bara er själva att skylla, som han sa själv så har vi ett liv utanför spelet också. Själv har man pimplat hela dagen, blev dock ingen fångst tyvärr.

Ni gjorde exakt samma sak som oss när ni var störst på servern, anföll alla andra allianser. Ni är också bra på att skicka otrevliga PM till de som anfaller er, saker man hade fått straffpoäng här på forumet för. Kanske kan det vara er pissiga attityd som fått alla att vilja sänka er. Vi i Ylmers har fortfarande många som tycker illa om oss, men inte alls lika många som i början av servern. När man har bra kontakt med de andra spelarna på servern händer det lätt att en liten fågel viskar om ni har flera inaktiva spelare. Ingen hade behövt nappa på det, men eftersom ni är serverns största trashtalk allians får ni skylla er själva.

Ryktas att det var iskallt idag.

Ryktas att du gärna får visa där WASP gnäller på er för att ni anföll allt och alla. :)

Ryktas vidare att ett av tre följande påståenden måste vara sant.
1. Jag hade alltför stor eftertanke med mitt inlägg.
2. Du hade inte läsförståelse nog för att förstå vad jag ville poängtera.
3. Du förstod vad jag ville poängtera, men valde att hugga på annat istället så att det framstår som att du Inte förstod vad jag ville få fram.

ReeZ förstod dock, Ylmers och däribland Du själv har öppet förordat en någorlunda paktfri värld. Ylmers "grinade" också då dom låg under attack från både oss och Black Rose och kallade då WASP för "coola killar..." Och som ReeZ även sa så anföll vi Er mer eller mindre exklusivt när vi var störst på servern.. Faktum är att vi i flera månaders tid i princip enbart anfallit er. Så jag förstår inte var du får det ifrån att vi ska ha undvikit er?

Sen går Ylmers själva och paktar ihop sig ett rejält gäng för att gå på en allians med bara ett samarbete. Mao grinas det först från er sida om "orättvisor"/"fegspel", sen gör ni samma sak själva fast tar det ett eller två steg till. Att göra så kallas att hyckla. Se: http://sv.wikipedia.org/wiki/Hycklare

Min poäng var med andra ord att ni inte lever som ni lär, snarare tvärtom. Att ni anfaller oss på bred front välkomnade jag om du missade det? Sen kan du grunna vidare på vad det säger om en person i stort om denne är en hycklare, för de orkar jag inte ta upp här :)

Sen kan ni förneka allt ni vill, liksom vi gjorde när BR och vi anföll er. Trodde ni mindre på att det var koordinerat bara för att vi sa att det Inte var det?

Ryktas även att vad som sker i PM har jag ingen koll på, men jag har hela tiden hållit en god ton i mina PM, även om jag fått klart spydiga och otrevliga sådana från Ylmers håll, de är dock inget jag dragit upp här.. Däremot har ni själva spelare som här i ryktas tråden både använt personliga påhopp och visat rejält taskig attityd. Vilket jag poängterat flertalet gånger.

Vem som är mest omtyckt av WASP och Ylmers går dividera i evigheter, men WASP har i alla fall inte paktat ihop en halv server ;)
 

DeletedUser3176

Guest
Casius ryktas det så fört vi anfaller då skriver ni forum att vi har pakt med alla snälla du spela iställer gnälla den tiden som ni hade off mot hade ni inte som du säger pakt med dragon GG black lava kött
 

DeletedUser2473

Guest
Tydligen förstod du inte vad jag ville poängtera heller Cassius ;)
 
Topp