Det ryktas...

  • Trådstartare DeletedUser3089
  • Start datum

DeletedUser1724

Guest
Det ryktas om att det är lite andra saker som ligger bakom än just "tristess"... Men att det blev galet? Jupp. Stämmer.

Synd att det gick som det gick, men jag antar att det löser sig till det bästa i slutändan. Kämpa på och glöm inte.... :cool:
 

DeletedUser3025

Guest
ryktas om att man får säga grattis till WASP då som vinnare av servern
 

DeletedUser1724

Guest
Ryktas att vi andra gärna vill veta orsak.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser3176

Guest
det ryktas att rykte stämmer så tack alla för den tiden ni kommer inte se korven mer
 

DeletedUser3176

Guest
det ryktas att vi har starka bevis mycket starka men kan inte visa dom ryktas det
 

DeletedUser1742

Guest
det ryktas att vi har starka bevis mycket starka men kan inte visa dom ryktas det

Det ryktas att det är ett väldigt Tråkigt beslut,
Det ryktas också att jag kommer sakna min Granne. herr Regnbågsfjant! ;)
Han skapade oreda, men var alltid en glad prick.

Jag känner mig även smickrad utav alla fina namn på era städer ni hade döpt efter mig.
Det måste betyda att ni innerst inne älskade mig.

Puss på er, och lycka till !
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att Esset den gamle räven var ej omtyckt och är ej det nu heller Regards Krios kero dios NoseroX aka YD Mattzos
 

DeletedUser1742

Guest
Det ryktas att Esset den gamle räven var ej omtyckt och är ej det nu heller Regards Krios kero dios NoseroX aka YD Mattzos

Det ryktas att en hjälte blir glömd, men en Legends namn ekar i allas hem!
Tack för att ni lyfter fram mig! :)

Att tillägga, Ingen kommer ihåg en tvåa,
Men åtråvärt nog, är alltså tvåan också den första förloraren !

Puss å Kram
 

DeletedUser3176

Guest
det ryktas att du är tillbaka nomis det vad länge sen och du menar att jag fuskar hella solexus gav dig kp så snacka inte om mig om du vill vi kan börja spela på ny värld från början och det lövar jag att du ska få smaka på så många korvar så du kommer aldrigt glöma mig din f.........
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
ryktas att nått ruttet ligger och pyr på svenska grepolis kan va ett symptom på inavel eller felmedicinering vem vet.
 

DeletedUser2496

Guest
ryktas att nått ruttet ligger och pyr på svenska grepolis kan va ett symptom på inavel eller felmedicinering vem vet.
Ryktas om att jag inte riktigt vet vad du pratar om...

Ryktas även om att Ylmer vann 400m loppet efter 300 m medans alla andra fortsatte loppet ut :)
 

DeletedUser2473

Guest
Ryktas vissa behövde ju lite draghjälp och hoppade in i "loppet" efter 250m, andra hoppade av efter 150m och kom in vid 300m igen. Fast det verkar ju vara helt okej att göra, men skit på dem som spelat från start och försökte göra det ärligt mot sig själva. Hur det än är så är den verklige förloraren Grepolis Sverige och inte någon av oss i YD.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser1724

Guest
Ryktas vissa behövde ju lite draghjälp och hoppade in i "loppet" efter 250m, andra hoppade av efter 150m och kom in vid 300m igen. Fast det verkar ju vara helt okej att göra, men skit på dem som spelat från start och försökte göra det ärligt mot sig själva. Hur det än är så är den verklige förloraren Grepolis Sverige och inte någon av oss i YD.

Nja, håller inte med dig där. Ni i YD hade chans att kämpa vidare men ni valde istället att ta ut er ilska på innogames.

Vi har fått utstå många prövningar med motgångar på PI men fortsätter att kämpa, det borde ni också ha gjort.

Ni som lämnat loppet har svikit era forna kamrater men återigen det är upp till var och än att göra som dem vill om spellusten tappats.

Lycka till på nästa värld, ses i Nangiala. (All makt åt tengil):cool:
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser3176

Guest
det ryktas att man kan kämpa men inte om ryktas det suport gör vad dom vill der ryktas at jag kommer få straff poäng igen varför ska man spela om dom gör vad dom vill Fuvvan ni fick lite bann tidigare tycker du att det är ok om du kan inte få bevis det har har kostat mig mycket tid och cash men skit samma slutar med det har skiten
 

DeletedUser1724

Guest
det ryktas att man kan kämpa men inte om ryktas det suport gör vad dom vill der ryktas at jag kommer få straff poäng igen varför ska man spela om dom gör vad dom vill Fuvvan ni fick lite bann tidigare tycker du att det är ok om du kan inte få bevis det har har kostat mig mycket tid och cash men skit samma slutar med det har skiten

Alla har väl blivit bannade någon gång och oftast tycker man att man inte gjort något fel.

Dom som spökade sig straffar inte innogames utan sina kamrater som vill fortsätta på servern. Nu har deras tid blivit bortkastad för att några ville hämnas på innogames.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser3176

Guest
ryktas det att dom tar bort allt vad jag skriver dom vill att jag ska bara skriva att svensk support är hur bra som helst men nej det tycker inte jag dom gör vad dom vill jag tänker inte skriva nånting som jag tycker är fel
 
Topp