Det ryktas att...

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser1337

Guest
ryktas att den ursprungliga cazz97 i denna stund sitter på kontot på beta.

ryktas vidare att jag tittade på CR1ME:s profil och såg deras "krig" och ser att Ares Eximus, Nike LN och Nike står på avslutade med ett litet kors efteråt.... ett tips gör inte detta samtidigt som ni dricker något för då åker altet ut på skärmen..... ;)

Var den största rappakalja jag någonsin hört, enda anledningen till att de inte krigar längre e att allianserna inte existerar under det namnet längre. Man kan ju knappast räkna ett krig som avslutat för att alliansen bytt namn som i detta fall...?

man skulle kunna se det mer eller mindre så här: Eximus -> Ares -> Nike -> NWO (vet har inte tagit med eventuella allians som de slagits ihop med tar det en annan gång). Så om CR1ME på något sätt borde kunna kalla kriget avslutat måste de ju utplåna NWO? Eller e jag helt ute å cyklar ^^

Humor!
För att kalla sig vinnare av ett krig ska man kanske ha tagit mer än en handfull städer av sin motståndare - helst inte samtidigt som man förlorat 10-20 gånger fler städer till dem. ;D
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att krios blev av med en UV's stad igår och fick ett UV raserat och att -NWO- inom kort kommer ha 6 av 7 UV :)
 

DeletedUser

Guest
ryktas att man borde ha upphört att förvånas över krios taktiker vid det här laget, men nope, dom kan än...och inte den bra varianten!

och dom förklaringar som finns över att 3st "råkade" gå in i semesterläge samma vecka är skrattretande, står väl inte på för vi ser resten av folket på den ön gå in i samma semesterläge då.

trodde krios var en krigar allians och inte en allians som gång på gång funderar ut det lägsta och fegaste man kan komma på att syssla med och gå på den banan.
dessa saker bevisar min poäng:
1337 tiden: har en IAP men ändå jobbar på att motarbeta 1337, samt hjälper 1337's fiender med stöd och råvaror. kan inte annat än se det som fegt, dom försöker intala sig att det är smart, är det verkligen så smart att få övriga allianser på beta servern att undra vad fan dom sysslar med? vänner som fiender.

kriget mot oss i Korinth: kollar man in vilka spelare och städer som krios tog från oss i hela det kriget var det inaktiva och folk som inte kunde försvara sig, dom få försök som krios gjorde för att ge sig på aktiva spelare så lyckades dom en enda gång efter runt 700 fjant anfall på alla andra i alliansen. ännu en gång slår krios sig för bröstet och kallar detta för smart taktik, och hur smart är det när dom sen står där och plockat alla inaktivas städer och möter dom aktiva och åker på ständigt pisk och det är helt stopp? moralen skulle krashat som WTC gjorde i krios och dom skulle inte klarat av en vecka ens efter det. samt att bli stämplade på resten av beta för att vara fega och inte kunna kriga ett skit. mm verkligen smart krios!

och nu när vi redan vunnit och har planer på att ta sista UV så skall man komma med "den smarta" taktiken att skicka in folk i semesterläget, och sen komma med några ursäkter som jag ser som dåliga bortförklaringar!

ska jag vara riktigt ärlig bryr jag mig inte om vad det kommer för inlägg från krios efter mitt som försöker "förklara" det hela eller ens försöker komma med några motargument för det är ändå lönlöst krios! ni har verkligen visat med era handlingar vad ni är för en allians, då är ord meningslösa!
 

DeletedUser876

Guest
Ryktas att det fortfarande finns folk i Krios som vill och kan kriga.
Sådana spelare är säkert välkomna till den enda alliansen som faktiskt krigar lite ordentligt på Beta - NWO.
Som en bonus kommer de också få vara med att grunda sju underverk, en bedrift få kommer att lyckas med, i något land på någon server.
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att det firas på gator och torg, efter att NWO har missat att plocka en enda stad trots massiva anfall om flera hundra, och desutom med stöd som fanns på 13-30 timmars avstånd :D:D. Men det var trevligt att få besök, och vi tackar för alla kp som kommer att hålla Lorden upptagen under flera dagar. Det kommer att firas hela veckan lång. Så för de eftersläntrare som kommer 5-8 timmar försent till festen så lovar vi en underhållande efterfest.

Nästa gång får ni gärna låta bli att anfalla på helgen (speciellt nattetid) då jag i regel är upptagen med öl eller ligga. (förmodligen båda två) Det jag alltså vill ha sagt är att jag vänligen men bestämt tackar nej till nattliga attacker under helgen men Ni är annars hjärtligt välkomna på övrika veckodagar då vi inte heller tackar nej till en redig fest. :)

Med Vänliga Hälsningar
Lorden

Puss!
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ryktas att -NWO- går mot en fullpottare med UV (7av7) för krios blev nyligen av med sin sista på nivå 10 :D
 

DeletedUser876

Guest
Ryktas att den erövringen måste vara Betas, Sveriges och förmodligen världens mest legendariska.
 

DeletedUser

Guest
det ryktas om att det är cirka 20min kvar tills -NWO- har 7 av 7 underverk färdiga! :)
 

DeletedUser4

Guest
Ryktas att...!

Vi i spelledningen lyfter på hattarna för -NWO- för att vara först på GP.SE att färdigställa 7 av 7 världsunderverk.

Bedriften slogs igenom igår (ca)-18.30 Fredag 9:e December. (Enligt mina papper.)

Stort grattis och grymt jobbat!
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att...!

Vi i spelledningen lyfter på hattarna för -NWO- för att vara först på GP.SE att färdigställa 7 av 7 världsunderverk.

Bedriften slogs igenom igår (ca)-18.30 Fredag 9:e December. (Enligt mina papper.)

Stort grattis och grymt jobbat!

apapap, off topic där haha
skämt åsido, får tacka för dom orden :)

ryktas att jag inte ställer om till deff nu ;)
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att NWO åter försöker sig på att erövra Lordens städer, men medan de i sina pinsamma försök slår Lorden själv in ett par revolter hos NWO ;)

Woppwoooop!
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att NWO åter försöker sig på att erövra Lordens städer, men medan de i sina pinsamma försök slår Lorden själv in ett par revolter hos NWO ;)

Woppwoooop!

det är knappast nån bedrift att få in revolter när man blir anfallen själv, kallas motanfall för alla andra, men det kanske ÄR nåt speciellt för dig, och DET är pinsamt isf haha

ryktas att beta servern är inne i en liknande dvala i väntan på HW, vilka kommer komma in där förutom -NWO-? ja det ska bli intressant :)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp