Det ryktas att...

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser845

Guest
Ok, orkar inte radera era kommentarer nu eftersom att ni för en gång skull försöker hålla konversation relativt fredlig.
Men åter igen så är mina regler för denna tråd rykte + kommentar på rykte.
Starta gärna en tråd som inte är "det ryktas att" ifall ni vill ha längre diskussioner än så :).
 

DeletedUser845

Guest
jag kommer till samma ställe som min länk, är det meningen?

Det är meningen ja :). Din länk länkar till grepolis beta testing server som är till just för att testa nya saker i grepolis.
Jag gav bara folk ett "enklare URL" som tydligare beskriver att det är en öppen beta som alla har tillgång till just för att ge sina åsikter om de nya funktionerna i spelet.
 

DeletedUser

Guest
Att krios bara sysslade med deff kan dom svara bäst på själva, men några poäng att beakta är, -NWO-'s deff poäng, enbart anfall från krios och det är bara under UV tiden, vi i Korinth hade cirka 1.9 miljoner deff poäng mindre än krios, och större delen är från krios, handlade om cirka 7 miljoner deff för Korinth och 8.9 för krios, och krios till poäng var mer än dubbelt än Korinth.

min personliga åsikt av hur krios var innan UV var då inte att dom sysslade med bara deff, dom smällde på bra på oss oxå, det kan man inte sticka under stolen, krios starka sida var att punkt deffa, vet inte hur jävla många gånger som jag prickade in med BS (tex) 18:00:00 och KS kl 18:00:02 och likförbannat sänktes mitt KS.
jag tror även krios skulle hålla med om detta att det var krigsmässigt jämnare i kriget mellan Korinth-krios än vad det var i Korinth-1337 (sett ur vår synpunkt)

Korinth's aktiva spelare växte konstant och krios plockade från dom som inte var aktiva, och när dessa städer hade varit slut och alla inaktiva varit borta hade det blivit nåt helt annat, eftersom vi kunde avstyra dom anfall vi fick på oss på våra aktiva så såg vi oxå hur det hade blivit när vi kommit till den punkt krios bara fick möta oss aktiva. medan vi i Korinth hade för vana att slå på aktiva hela tiden och lära oss hur man krigar mot aktiva motståndare. klart att man kan sitta och spekulera nu, men detta är bilden som målades upp i kriget, vi såg samma mönster i kriget mot 1337 då vi alla i Korinth var aktiva och 1337 kunde inte ta städer av oss och moralen sjönk bland dom som fanns bland oss, att möta en fiende som tar städer från en och samtidigt inte lyckas ta tillbaka nån påverkar en starkt.

ryktas att man är lite smått uttråkad och därför skriver en massa här :D
 

DeletedUser1337

Guest
Att krios bara sysslade med deff kan dom svara bäst på själva, men några poäng att beakta är, -NWO-'s deff poäng, enbart anfall från krios och det är bara under UV tiden, vi i Korinth hade cirka 1.9 miljoner deff poäng mindre än krios, och större delen är från krios, handlade om cirka 7 miljoner deff för Korinth och 8.9 för krios, och krios till poäng var mer än dubbelt än Korinth.

min personliga åsikt av hur krios var innan UV var då inte att dom sysslade med bara deff, dom smällde på bra på oss oxå, det kan man inte sticka under stolen, krios starka sida var att punkt deffa, vet inte hur jävla många gånger som jag prickade in med BS (tex) 18:00:00 och KS kl 18:00:02 och likförbannat sänktes mitt KS.
jag tror även krios skulle hålla med om detta att det var krigsmässigt jämnare i kriget mellan Korinth-krios än vad det var i Korinth-1337 (sett ur vår synpunkt)

Korinth's aktiva spelare växte konstant och krios plockade från dom som inte var aktiva, och när dessa städer hade varit slut och alla inaktiva varit borta hade det blivit nåt helt annat, eftersom vi kunde avstyra dom anfall vi fick på oss på våra aktiva så såg vi oxå hur det hade blivit när vi kommit till den punkt krios bara fick möta oss aktiva. medan vi i Korinth hade för vana att slå på aktiva hela tiden och lära oss hur man krigar mot aktiva motståndare. klart att man kan sitta och spekulera nu, men detta är bilden som målades upp i kriget, vi såg samma mönster i kriget mot 1337 då vi alla i Korinth var aktiva och 1337 kunde inte ta städer av oss och moralen sjönk bland dom som fanns bland oss, att möta en fiende som tar städer från en och samtidigt inte lyckas ta tillbaka nån påverkar en starkt.

ryktas att man är lite smått uttråkad och därför skriver en massa här :D

Ja, hur de varit mot Korinth vet jag inte då jag inte var med i Korinth :)
Kan hända att de var mer aktiva mot Korinth än mot Nike (och tidigare allianser)

hah, ryktas att jag är här av samma anledning.
ryktas att julfreden strulat lite i år igen också ;)
 

DeletedUser1742

Guest
Det ryktas att jag är först med att skriva i beta's forum 2012!
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att jag är först med att skriva i beta's forum 2012!

du var väl snarare först på hela Grepolis forum under 2012?

känner någon sig förorättad så ber jag om ursäkt! :) men verkar som ingenting hänt på forumen överhuvudtaget på sistone...
 

DeletedUser

Guest
det ryktas att några i krios kämpar på än :)

det ryktas vidare att jag nyligen kom och tänka på en så passande gammal tv titel "vilse i min pannkaka"
undra varför...
 

DeletedUser

Guest
ryktas att beta är nära att dö ut helt, bara några få som kämpar på varje sida
 

DeletedUser

Guest
ryktas att man e nyfiken på hur det går i spelet trots att man slutat, är det korinth som leder eller vad? :)
 

DeletedUser930

Guest
min semester börjar ta slut...
Blir det någon hjältevärld, eller....
 

DeletedUser

Guest
ryktas att man e nyfiken på hur det går i spelet trots att man slutat, är det korinth som leder eller vad? :)

kul att du tror Korinth är i ledning, men undrar om du inte minns att Korinth slog sig samman med Nike och bildade -NWO-? för -NWO- är redan vinnare med 7 av 7 underverk och blev detta redan innan jul

just nu är det nästan helt dött på beta, är bara några få personer i krios som krigar på och det är folk som slutar på båda sidor.
 

DeletedUser

Guest
min semester börjar ta slut...
Blir det någon hjältevärld, eller....

Det blir det. 1 mars om jag såg rätt.
Alfa, beta & gamma kommer lira på samma HV. Ett jävla fel med den servern är dock att dom har valt belägring som erövrinssystem och inte revolt... vill gråta
 

DeletedUser

Guest
Det blir det. 1 mars om jag såg rätt.
Alfa, beta & gamma kommer lira på samma HV. Ett jävla fel med den servern är dock att dom har valt belägring som erövrinssystem och inte revolt... vill gråta

Det är du inte ensam om. Och det är inte ens en hjältevärd. Då skulle bara de BÄSTA och mest erfarna få gå med. Detta är bara ett patetiskt sätt att få oss att fortsätta.
 

DeletedUser

Guest
det ryktas om att detta kommer bli svenska GP's död...

och så dåligt som allt är skött så hoppas jag IG får en sån näsbränna av allt detta att dom inser att kunderna är det viktigaste dom har, och när dom är missnöjda måste man som företag lyssna på det och gå kunden tillmötes...

men men, deras val och huvudvärk, jag ser gärna att många man lirat med på beta joinar dit jag kommer vända mig ist för GP, men ta det via PM eller på skype eller nåt ist så inte crew blir upprörda
 

DeletedUser1915

Guest
456 städer VS 30 städer, vem kan vinna? :D

Me or them? :) 17 städer till o med :)
 

DeletedUser

Guest
det ryktas att nån väljer att kliva över till fienden när datum kommit för HW och kommer att innebära att efter det är det dött på Beta servern och att det varit månader som nån varit allianslös och försökt överleva genom att komma med kommentarer som "jag vill inte kriga" osv, det hela blir rätt fjantigt att börja vara tuff nu när man vet att det snart är slut.
men hinns det med innan det tar slut så kanske det går att hitta på nåt...
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att Lorden är sjukt o uppdaterad och sugen på att komma tillbaka. Ryktena säger vidare att Beta (åtminstone forumet) verkar heldött.

Mvh
En föredetting
 

DeletedUser

Guest
Ryktet går att det finns en viss ledare på Beta som egentligen har slutat spela på den servern men kommer in var 3:e dag på ett ungefär för att förstöra för spelarna i alliansen som fortfarande spelar.

Ryktas vidare om att han har raserat flest UV i SE-grepolis historia (detta hade varit en bedrift om det inte var i hans egen allians han sabbade...). På egen hand har han dessutom fått ner sin egen allians med ca 20-25 miljoner poäng, en sann bedrift ska ni ha klart för er. Rekord i idioti måste det ju också vara, men det har jag inga bevis för ;)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp