Det ryktas att...

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Ryktet går att det finns en viss ledare på Beta som egentligen har slutat spela på den servern men kommer in var 3:e dag på ett ungefär för att förstöra för spelarna i alliansen som fortfarande spelar.

Ryktas vidare om att han har raserat flest UV i SE-grepolis historia (detta hade varit en bedrift om det inte var i hans egen allians han sabbade...). På egen hand har han dessutom fått ner sin egen allians med ca 20-25 miljoner poäng, en sann bedrift ska ni ha klart för er. Rekord i idioti måste det ju också vara, men det har jag inga bevis för ;)

och det blir inte bättre för att du håller på och gnäller om det heller, varför lägger du inte din kraft på dom andra servrarna ist för gnälla om det där, beta är snart borta iaf och kvittar om nån kickar spelare och förstör underverk iaf liksom, beta har varit död länge nu. många av dom som har städer på UV öar är inte ens kvar längre, så det hade ändå inte spelat nån roll om dom är kickade eller inte.
onödigt kanske att kicka, men det gör knappast saken bättre att gnälla om det heller ryktas det...
 

DeletedUser

Guest
När ska du förstå att det inte handlar om bättre/sämre? Det handlar om att jag får göra/tycka/skriva precis vad jag vill, inte olikt denna "ledare" som trots alliansens vilja fortsätter sitt eget race och kickar hejvilt.

Respektlöst mot våra alliansvänner som gav det sitt allt och när servern är död så slutar dom logga in, då är tacken för deras slit att dom kickas rakt av... Då är ju frågan om nu servern är död, varför kicka? Inte kan det väl vara för att vi måste skapa plats för dom otaliga spelarna som står på kö in, kan för övrigt inte din kommentar om att "lägga kraft på de andra servrarna" också tillämpas på ärkepuckot?

Varför går han in och skapar osämja mellan spelare och honom som fortfarande spelar på samma servers (tack och lov gör inte jag det) när han istället kan lägga sin kraft på Achilles, som det för övrigt inte går jättebra på har jag hört.

"Min" allians på Theta går det däremot bättre för, vi kom in et bra tag efter server-start och har lyckats klättra upp till en 9:e plats på servern, så gå du och lägg din kraft på den servern istället för att gnälla på någon som gnäller.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp