Det ryktas att...

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Ej startat krig?

Cassiatori skrev att krios aldrig hade startat krig. Jag tror knappast att gamla "TE" startade krig mot en 3-4 ggr större allians som hade en mängd aktiva och duktiga spelare. Minns förra julen, när vi blev anfallna dygnet runt i två veckor. Och det var välorganiserade anfall med många spelare, många anfallna städer och sekundsprecision. På slutet hade vi nog 90% deffstäder.

Oj, det skulle inte hamnat här :)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Cassiatori skrev att krios aldrig hade startat krig. Jag tror knappast att gamla "TE" startade krig mot en 3-4 ggr större allians som hade en mängd aktiva och duktiga spelare. Minns förra julen, när vi blev anfallna dygnet runt i två veckor. Och det var välorganiserade anfall med många spelare, många anfallna städer och sekundsprecision. På slutet hade vi nog 90% deffstäder.

Oj, det skulle inte hamnat här :)

Ryktas att det var roliga och även jobbiga tider (att ni punktdeffa anfall så ofta fick en att flippa ur allt för ofta :mad:)
Men ryktas det inte att det var så att när Iaog anföll oss så fick dom även med er från TE i ett hörn där ni valde att anfalla oss samtidigt?
Ryktas att det var det som utlöste kriget mot TE efter att Iaog splittrades.
(Kan ha varit när 1337 anföll.. Not sure längre:p)
 

DeletedUser

Guest
ryktas att krios propaganda var just propaganda om att dom skulle vinna bevisas rätt duktigt snarare än dom kan ana om hur fel dom hade ;)

ryktas vidare att vildhussen skrev en av dom roligaste frågorna jag sett på länge till krios :D

sejern e vår! oh sejern e vår! :p
 

DeletedUser

Guest
Ryktas om att -NWO- precis har vunnit Beta, fast det är iofs inget rykte...


Stort grattis vänner!
 

DeletedUser

Guest
Grattis till alla i NWO!
(en del mer förtjänta än andra) men nu ska vi inte vara dryga i happy times!:p

Blev det beta som plockade hem vinsten först i se?
 

DeletedUser

Guest
undrar hur hjältevärldarna blir. (gå in på grepolis.com forumet så får ni lite info).
 

DeletedUser1724

Guest
Ryktas att vi på beta har störst allianser, NWO har 83 miljoner i poäng medans andra svenska servrar har som max i deras ledande allianser 30-36 miljoner poäng och dem är lika stora i antalet spelare.

Ryktas att BETA dominerar bland svenskarna och har goda chanser mot övriga utländska servrar.


Fuvvan
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att Beta inte alls kommer till hjältevärlden:(
Om en värld sjunker under 1000 aktiva spelare, kommer End-Game för världen att sättas in. Spelarna kommer då att ha chansen att ha sina sista strider och krig i ytterligare 4 veckor.
Det är bara 922 spelare på beta som har några poäng, men de 260 sista har 500 eller mindre poäng... Det är för många inaktiva här:mad:
 

DeletedUser

Guest
4 världar som stängs, 1 värld som förmodligen kommer under gränsen snart... Synd, för om någon värld läggs ned (främst Beta, för det är där jag spelar) så kommer jag, säkert med flera andra, att sluta på ALLA världar o spela nåt annat. Synd på ett så bra spel med en grym idé, emn att sluta ofrivilligt när man har 400k är inte kul...

nja tror 5 väldar stängs ner står aktiva är nog under 1000 aktiva på alfa... :p


men räds inte det gälelr inte beta iallafall

Ryktet dementeras om Nolofinwe har rätt.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att Beta inte alls kommer till hjältevärlden:(

Det är bara 922 spelare på beta som har några poäng, men de 260 sista har 500 eller mindre poäng... Det är för många inaktiva här:mad:

Jag ska förklara varför de inte stängs ner

Ryktet dementeras om Nolofinwe har rätt.

klart jag har rätt alver vet allt ;)




Jo om en värld redan har uppnått kraven för underverk så kommer inte världen stängas ner då, gaffel har skrivit det nån gång för lääääänge sen så om ni inte tror mig leta på
 

DeletedUser

Guest
Tackar ödmjukast för Krios gratulationer!


Tycker dock att det var lite väl tråkigt att det inte kom ett enda försök ifrån Krios sida att stoppa oss, några gunst-attacker och lite hamnspan och små BS-räder var allt. En så stor allians borde ju åtminstone ha försökt, någon ifrån Krios som har lust/ork att förklara tanken bakom det?
 

DeletedUser

Guest
Tackar ödmjukast för Krios gratulationer!


Tycker dock att det var lite väl tråkigt att det inte kom ett enda försök ifrån Krios sida att stoppa oss, några gunst-attacker och lite hamnspan och små BS-räder var allt. En så stor allians borde ju åtminstone ha försökt, någon ifrån Krios som har lust/ork att förklara tanken bakom det?

ryktas att krios har försökt med andra metoder, som att försöka värva medlemmar från -NWO- för att nämna en sak....

ryktas att jag får snart höra "du då!?" men mitt erbjudande var riktat till alla i krios, och dessutom helt öppet, däremot har inte krios varit lika öppna i deras försök ;)
 

DeletedUser

Guest
ryktas att krios har försökt med andra metoder, som att försöka värva medlemmar från -NWO- för att nämna en sak....

ryktas att jag får snart höra "du då!?" men mitt erbjudande var riktat till alla i krios, och dessutom helt öppet, däremot har inte krios varit lika öppna i deras försök ;)

Hahaha... Ja snacka om att kasta sten i ett glashus...
Ni börjar bli lite desperata nu va?
 

DeletedUser

Guest
Hahaha... Ja snacka om att kasta sten i ett glashus...
Ni börjar bli lite desperata nu va?

Varför skulle vi börja bli desperata? Om du missat det har vi redan vunnit...

Ryktas om att vissa medlemmar i Krios har noll koll och inte ens förstått att vi redan vunnit, så där fick jag svaret på min fråga om varför det inte kom några attacker, dom visste inte bättre... ;)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp