Det ryktas att...

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
ryktas att krios har försökt med andra metoder, som att försöka värva medlemmar från -NWO- för att nämna en sak....

ryktas att jag får snart höra "du då!?" men mitt erbjudande var riktat till alla i krios, och dessutom helt öppet, däremot har inte krios varit lika öppna i deras försök ;)

Ryktas dessa NWO spelare självmant sökt sig till oss
 

DeletedUser

Guest
Hahaha... Ja snacka om att kasta sten i ett glashus...
Ni börjar bli lite desperata nu va?
du läste inte hela mitt inlägg va? blir rätt poänglöst när jag svarat innan på just det du påpekar.
och jo, vi är hemskt desperata för InnoGames hade lovat oss vinnare i -NWO- en massa party och skoj, men det är lite försenat så det börjar suga i "party-tarmen" nu ;)

Ryktas dessa NWO spelare självmant sökt sig till oss

haha, så, att få ständiga frågor om att joina krios är att dom sökt själva? ;)
rätta mig om jag har fel, men om någon söker själv nånstans, vänder sig inte personerna själva och frågar den andre alliansen om man får joina, inte att alliansen som försöker rekrytera skickar massor med frågor? ;)

ryktas att det ska bli mycket spännande och se hur det blir i den nya hjältevärlden och om InnoGames lyckas fixa till alla buggar nångång...

Edit: måste även jag tacka för gratulationen från krios, i mina ögon är det respekt att vara storsint att kunna gratulera sin fiende till en vinst. respekt
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser2040

Guest
absolut, vid mitt allra första möte med Krios som handlade om ett samarbete mellan Korinth och krios så frågar simke + xefon mig om vi vill vara med på ett hörn att motarbeta 1337 trotts att ni hade förbund med dessa. t.o.m fick ta del av krios tänkta plan hur dom skulle gå tillväga, har du/ni glömt detta tro?
och självklart var msup en jävla historia och ni hävdar fortfarande att han var en spion ser jag, sorgligt att se. men dom inblandade vet bättre och krios har fortfarande bara sin tro i det, ni kan omöjligt veta med 100%!

hur man uttrycker sig är föga ointressant, huvudsaken är att folk gör sig förstådda. och uppenbarligen förstod du vad jag menar med backstabbning.

ryktas att krios är ruskigt sura nu och gör allt dom kan för att skapa tjafs ;)
För det första så visste jag inte att vi gick tillbaka nästan 2 år men ok då....
Vi hade inte ett förbund med 1337, vi hade en grymt instabil IAP som nästan 70% av alliansen va emot och när det gällde 1337 på den tiden med ZTS som en "galen" person som gjorde nästan allt för att kriga, ja då va den inte värd så mycket...tror inte det fanns någon allians, inklusive er själva i Korinth som ansåg att 1337 hade någon heder alls i kroppen...
Vi blev själva anfallna gång på gång av dom under vår IAP och det va inte bara av dom mindre och oerfarna som någon skrev, det va ZTS främsta anhängare som gjorde allt för att bryta IAP...inte så konstigt då att vi kontaktade Korinth eftersom dom va i liknande situation..
Msup, ja, jag kan inte vara mer säker an vad jag är idag om spion...men som det lät från er då när det hände, då va det ett jäkla liv om att vi kickade honom pga för dålig aktivitet, vilket iofs kunde ha varit en bra anledning med, finns inget värre än att deffa spelare som inte är inloggade....men nu verkar det vara ok bara för att ni heter -NWO- då?
Vet inte hur många spelare ni har kickat men det är ett gäng, varför är det ok nu när det inte va ok med MSup??
När det gäller kriget mot fantastiska TE( många bra spelare, roliga minnen, super bra deffare) så kan jag bara påminna er om hur IAOG lurade TE att anfalla oss, det han gå en dag så va IAOG upplösta och stackars TE va själva mot oss men som sagt, fantastiskt bra jobb!

Avslutar detta med att gratulera NWO till 4 underverk, riktigt bra jobbat, det finns en bunt hos er som verkligen förtjänar detta, ni vet vilka ni är!
 

DeletedUser

Guest
För det första så visste jag inte att vi gick tillbaka nästan 2 år men ok då....
Vi hade inte ett förbund med 1337, vi hade en grymt instabil IAP som nästan 70% av alliansen va emot och när det gällde 1337 på den tiden med ZTS som en "galen" person som gjorde nästan allt för att kriga, ja då va den inte värd så mycket...tror inte det fanns någon allians, inklusive er själva i Korinth som ansåg att 1337 hade någon heder alls i kroppen...
Vi blev själva anfallna gång på gång av dom under vår IAP och det va inte bara av dom mindre och oerfarna som någon skrev, det va ZTS främsta anhängare som gjorde allt för att bryta IAP...inte så konstigt då att vi kontaktade Korinth eftersom dom va i liknande situation..
Msup, ja, jag kan inte vara mer säker an vad jag är idag om spion...men som det lät från er då när det hände, då va det ett jäkla liv om att vi kickade honom pga för dålig aktivitet, vilket iofs kunde ha varit en bra anledning med, finns inget värre än att deffa spelare som inte är inloggade....men nu verkar det vara ok bara för att ni heter -NWO- då?
Vet inte hur många spelare ni har kickat men det är ett gäng, varför är det ok nu när det inte va ok med MSup??
När det gäller kriget mot fantastiska TE( många bra spelare, roliga minnen, super bra deffare) så kan jag bara påminna er om hur IAOG lurade TE att anfalla oss, det han gå en dag så va IAOG upplösta och stackars TE va själva mot oss men som sagt, fantastiskt bra jobb!

Avslutar detta med att gratulera NWO till 4 underverk, riktigt bra jobbat, det finns en bunt hos er som verkligen förtjänar detta, ni vet vilka ni är!

du bad om exempel, nämnde inget om tidsram och du fick svar.

orsaken till att folk blir kickade i -NWO- vet du redan om själv så att fråga sådär blir bara löjligt.

msup var aldrig och kommer aldrig att bli en spion, att ni sen har knapphändig "bevis" som inte bevisar ett skit utan ni kör stenhårt på er teori (fortfarande) är er huvudvärk, inte vår. personen själv som vet bäst har sagt sitt och ni kan påstå att han ljuger alltså? härlig jobbat

nej vi var verkligen inte i en liknande situation som det var mellan krios och 1337, vi krigade öppet mot vår fiende, medan ni kunde hålla på i det gömda med era motåtgärder mot 1337. så att jämföra ett öppet krig med ett dolt krig är absurt!

och orsaken till att vi tappade respekt för otroligt många i krios var för att ni började anfalla honom och plocka städer av honom med motivering "du är för inaktiv" sen när han kickas och söker skydd hos fiender DÅ kommer rapparkaljan om att han skulle vara en spion, är ni inte så raka så ni kan ge rätt orsak från början så ni måste hitta på saker för att ni tror nåt som är felaktig? för det kommer alltid att förbli er tro om vad ni vet, inte ens ägaren själv lyssnar ni på. och sluta peka på folk och kalla dom för lögnare, sånt är fan bara lågt.

ryktas att sanningen svider ordentligt för folk som vill böja på den
 

DeletedUser

Guest
Applåder!

Tackar, tackar - Grattis, grattis!

Snart öppnar hjältevärlden - är ni taggade? :cool:
 

DeletedUser

Guest
Du behöver inte vara en dålig vinnare för att nån gratulerade er till vinsten

tror snarare att han reagerade på att wolfen skrev att vissa förtjänade vinsten mer än andra när vi alla slitit minst lika mycket och att ALLA i -NWO- förtjänar vinsten precis lika mycket!
 

DeletedUser

Guest
Vi krigade öppet mot vår fiende, medan ni kunde hålla på i det gömda med era motåtgärder mot 1337. så att jämföra ett öppet krig med ett dolt krig är absurt!

Ryktas Krios var i förbund med Korinth, Ryktas Korinth bad om hjälp, Ryktas Krios utan att fråga, hjälpte Korinth. Ryktas vidare att det inget har något med den konstiga jämförelsen att göra.

. och sluta peka på folk och kalla dom för lögnare, sånt är fan bara lågt.

ryktas att sanningen svider ordentligt för folk som vill böja på den

Ryktas att Micke börjar bli lite motsägelsefull

Ryktas att om man ljuger för mycket så börjar man tro på lögnerna själv
 

DeletedUser

Guest
Ryktas Krios var i förbund med Korinth, Ryktas Korinth bad om hjälp, Ryktas Krios utan att fråga, hjälpte Korinth. Ryktas vidare att det inget har något med den konstiga jämförelsen att göra.



Ryktas att Micke börjar bli lite motsägelsefull

Ryktas att om man ljuger för mycket så börjar man tro på lögnerna själv

snackar du nu om dom få gånger som vi skrev på gemensamma forum fliken om deff? för annars har vi knappast frågat krios om nån hjälp, jag skriver igen, krios fick frågor av oss i Korinth om varför dom inte joinar kriget mot 1337, fick som svar "hälften vill inte medan andra hälften vill" under tiden får man gång på gång höra från krios ledning om hur dom ska motarbeta sin fiende 1337 (som det finns en IAP med) har även kommit orsaker från andra håll ifrån medlemmar i krios att dom har en IAP och kan därför inte anfalla.
att du/ni sen vill förvränga denna bild kan jag förstå mycket väl, för det är väl inte skoj när det kommer fram att ni hugger folk i ryggen, och det är inte första och enda gången från krios.

det är just precis som skedde, peka på folk och kalla dom för lögnare, ni tror juh ff inte ens på den person som vet saken bäst! juh mer man ser krios försöker slingra sig ur deras egna situation juh sämre respekt får man för dom.

ryktas att InnoGames påstår att buggar är fixade medan man ser gång på gång att dom är långt ifrån fixade och att man ger upp GP efter HW, då finns det andra spel som värnar mer om sina kunder och inkomst källa än så här
 

DeletedUser914

Guest
Ryktas alla är riktigt kåta i ens städer. Sen aldrig fått så många PM från krios^^
 

DeletedUser

Guest
tror snarare att han reagerade på att wolfen skrev att vissa förtjänade vinsten mer än andra när vi alla slitit minst lika mycket och att ALLA i -NWO- förtjänar vinsten precis lika mycket!

Menade mer att man inte gratulerar till en förlust i en tråkig ton. Tycker inte att det var en fair gratulation heller, men att ta emot den sådär är inte riktigt "sportsligt" om man kan kalla det det.
 

DeletedUser

Guest
Menade mer att man inte gratulerar till en förlust i en tråkig ton. Tycker inte att det var en fair gratulation heller, men att ta emot den sådär är inte riktigt "sportsligt" om man kan kalla det det.

grepolis har aldrig vart och kommer aldrig vara sportsligt menar spelet går ju ändå ut på att vinna och vem vinner om man är sportslig...? Eftersom halva poängen med krig e att förutse sina motståndares drag e ju spion en jävla viktig grej och spioneri e ju inte sportsligt
 

DeletedUser1337

Guest
grepolis har aldrig vart och kommer aldrig vara sportsligt menar spelet går ju ändå ut på att vinna och vem vinner om man är sportslig...? Eftersom halva poängen med krig e att förutse sina motståndares drag e ju spion en jävla viktig grej och spioneri e ju inte sportsligt
Ryktas att vissa klarat sig mycket bra utan andra spioner än de som finns i grottorna ;)
 

DeletedUser

Guest
det kan även innebära en stor fördel om man vet om spioner ;)

ryktas att det är svårt för dom att ha koll på sann eller falsk info ;)

sant :D oftast krävs det att spion vart med från början, har vaart med m mer eller mindre patetiska försök av flera som först vart medlem hos FI sen joinat nån lite skit allians och därefter ansökt till oss, pinsamt....
 

DeletedUser

Guest
ryktas att den ursprungliga cazz97 i denna stund sitter på kontot på beta.

ryktas vidare att jag tittade på CR1ME:s profil och såg deras "krig" och ser att Ares Eximus, Nike LN och Nike står på avslutade med ett litet kors efteråt.... ett tips gör inte detta samtidigt som ni dricker något för då åker altet ut på skärmen..... ;)

Var den största rappakalja jag någonsin hört, enda anledningen till att de inte krigar längre e att allianserna inte existerar under det namnet längre. Man kan ju knappast räkna ett krig som avslutat för att alliansen bytt namn som i detta fall...?

man skulle kunna se det mer eller mindre så här: Eximus -> Ares -> Nike -> NWO (vet har inte tagit med eventuella allians som de slagits ihop med tar det en annan gång). Så om CR1ME på något sätt borde kunna kalla kriget avslutat måste de ju utplåna NWO? Eller e jag helt ute å cyklar ^^
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp