Det ryktas att...

DeletedUser1595

Guest
Ryktas även att vissa inte har kreditkort :O

Ryktas att det inte behövs ett kreditkort, utan ett vanligt VISA funkar fint. Kredit lånar man. Visa, som oftast är en betalningstjänst kan alla ha som fyllt 18. Är du 16 år, kan du fixa Maestro som fungerar lika bra. Har du ingen möjlighet att betala för guld. Synd... Din tid kommer, men sluta gnäll om saker som tillhör spelet.

Nu tänker vissa att guld inte tillhör, men det gör det. Kan man köpa det i spelet så tillhör det spelet. Inget mer snack om det. Väljer jag att gulda sönder mina städer i början av spelet, så är det mitt problem eftersom att det är mina pengar. Är det så att jag har mycket pengar, så gäller samma grej. Gnäll inte. Livet består mycket i att tjäna pengar och vissa tjänar mer än andra och kan köpa en båt, sportbil osv. Så är det bara. Sen råkar några vara 13 år, inte få pengar av mamma, köper hubba-bubba för veckopengen osv. Men det rör mig inte i ryggen.

Jag köper det jag vill köpa och har råd med. Nu har jag ingen Porsche, men har råd att köpa guld varje månad. Kan vi någon gång få slut på detta jäkla tjafs. Alla har olika förutsättningar. Bara för att du är den som tränar mest av alla i ditt fotbollslag, så kommer du inte bli bäst. Det finns alltid någon som bara ÄR BRA. Hatar Jante-tendenserna och ber alla som är så ruskigt "ärliga" och inte använder guld att hålla sina småsinta åsikter för sig själva, knyta näven och sen sänka ner näven i fickan igen. Ni kommer aldrig vinna så länge ni spelar ett spel som är gjort för att tillverkaren ska tjäna pengar.

MVH
Koffe
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att det inte behövs ett kreditkort, utan ett vanligt VISA funkar fint. Kredit lånar man. Visa, som oftast är en betalningstjänst kan alla ha som fyllt 18. Är du 16 år, kan du fixa Maestro som fungerar lika bra. Har du ingen möjlighet att betala för guld. Synd... Din tid kommer, men sluta gnäll om saker som tillhör spelet.

Nu tänker vissa att guld inte tillhör, men det gör det. Kan man köpa det i spelet så tillhör det spelet. Inget mer snack om det. Väljer jag att gulda sönder mina städer i början av spelet, så är det mitt problem eftersom att det är mina pengar. Är det så att jag har mycket pengar, så gäller samma grej. Gnäll inte. Livet består mycket i att tjäna pengar och vissa tjänar mer än andra och kan köpa en båt, sportbil osv. Så är det bara. Sen råkar några vara 13 år, inte få pengar av mamma, köper hubba-bubba för veckopengen osv. Men det rör mig inte i ryggen.

Jag köper det jag vill köpa och har råd med. Nu har jag ingen Porsche, men har råd att köpa guld varje månad. Kan vi någon gång få slut på detta jäkla tjafs. Alla har olika förutsättningar. Bara för att du är den som tränar mest av alla i ditt fotbollslag, så kommer du inte bli bäst. Det finns alltid någon som bara ÄR BRA. Hatar Jante-tendenserna och ber alla som är så ruskigt "ärliga" och inte använder guld att hålla sina småsinta åsikter för sig själva, knyta näven och sen sänka ner näven i fickan igen. Ni kommer aldrig vinna så länge ni spelar ett spel som är gjort för att tillverkaren ska tjäna pengar.

MVH
Koffe

Ryktas om att det är kul för dig att du känner så. Men alla måste ju få tycka vad dom vill. Vi som är 13-15 år har inte samma förutsättningar och om du vill skryta om ditt guld och hur mycket du har råd med det så tyder det bara på att du antingen har misslyckas med något då känner behovet av att trycka ner oss yngre.
 

DeletedUser120

Guest
Ryktas om att GoW och Baseball har en spricka. Man tackar för den fina informationen :)
 

DeletedUser2279

Guest
Ryktas att Koffe har många rätt i sitt uttalande. Guldet är en del av spelet och en funktion som Innogames som företag ställer till förfogande för de som är villiga att betala för det.
Dock är behöver inte guldet göra en bra spelare och en spelare utan guld behöver inte vara dålig.
Att spela Grepolis på sin fulla nivå innebär många olika stadium som spelare.
 

DeletedUser1595

Guest
Ryktas att Koffe har många rätt i sitt uttalande. Guldet är en del av spelet och en funktion som Innogames som företag ställer till förfogande för de som är villiga att betala för det.
Dock är behöver inte guldet göra en bra spelare och en spelare utan guld behöver inte vara dålig.
Att spela Grepolis på sin fulla nivå innebär många olika stadium som spelare.

Ryktas att det var lite så jag menade

Guld är en del av spelet. Jag skryter inte, men jag köper lite guld.. Ligger ändå +100 i rank
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att det var lite så jag menade

Guld är en del av spelet. Jag skryter inte, men jag köper lite guld.. Ligger ändå +100 i rank


guld är inte allt men man måste ha prem för det mesta. 30% mer varor generalen handels m,m
har å pengar. spenderar eller 300 kr på spelet än spendera 1000 kr på en krog.
det ryktas att det är mer sparsamt å spela än å festa ;=). :)
 

DeletedUser2919

Guest
Ryktas att det inte behövs ett kreditkort, utan ett vanligt VISA funkar fint. Kredit lånar man. Visa, som oftast är en betalningstjänst kan alla ha som fyllt 18. Är du 16 år, kan du fixa Maestro som fungerar lika bra. Har du ingen möjlighet att betala för guld. Synd... Din tid kommer, men sluta gnäll om saker som tillhör spelet.

Nu tänker vissa att guld inte tillhör, men det gör det. Kan man köpa det i spelet så tillhör det spelet. Inget mer snack om det. Väljer jag att gulda sönder mina städer i början av spelet, så är det mitt problem eftersom att det är mina pengar. Är det så att jag har mycket pengar, så gäller samma grej. Gnäll inte. Livet består mycket i att tjäna pengar och vissa tjänar mer än andra och kan köpa en båt, sportbil osv. Så är det bara. Sen råkar några vara 13 år, inte få pengar av mamma, köper hubba-bubba för veckopengen osv. Men det rör mig inte i ryggen.

Jag köper det jag vill köpa och har råd med. Nu har jag ingen Porsche, men har råd att köpa guld varje månad. Kan vi någon gång få slut på detta jäkla tjafs. Alla har olika förutsättningar. Bara för att du är den som tränar mest av alla i ditt fotbollslag, så kommer du inte bli bäst. Det finns alltid någon som bara ÄR BRA. Hatar Jante-tendenserna och ber alla som är så ruskigt "ärliga" och inte använder guld att hålla sina småsinta åsikter för sig själva, knyta näven och sen sänka ner näven i fickan igen. Ni kommer aldrig vinna så länge ni spelar ett spel som är gjort för att tillverkaren ska tjäna pengar.

MVH
Koffe

Ryktas att det är viktigt att respektera både de som inte använder guld alls och de som använder mycket av det.

Man kan vara en ruggigt bra spelare även fast man inte guldar, det är lättare med guld, men jag är av den åsikten att man kan bli bäst även utan guld.
 

DeletedUser971

Guest
Ryktas att så här tidigt på servern är det inte guldet som gör skillnaden, utan hur ofta man kan begära råvaror från bondbyarna. Aktivitet är alltså viktigare än att äga ett kreditkort då det inte spelar någon roll hur mycke du kan gulda ner byggnads eller träningstiderna om du inte har råvaror för att bygga/träna nått!

Ryktas att det är något dom som varit med förr har koll på ;)

Guldet har stor betydelse. Du kan gulda 25% billigare byggnader, du kan bygga allt otroligt mycket snabbare, byggnader, trupper, akademi m.m. Du kan köpa KP. För att göra en jämförelse med växellådan på en bil så är det som att andra bara har ettans växel medans man med guld får några växlar till ;-)
 

DeletedUser2597

Guest
Ryktas att det vore kul om IG kunde bjuda på en värld där alla fick spela på samma villkor.. Typ alla har premium men inget går att gulda.
Skulle bli kul att se om det är samma spelare i toppen då? :)
 

DeletedUser1216

Guest
Ryktas att det vore kul om IG kunde bjuda på en värld där alla fick spela på samma villkor.. Typ alla har premium men inget går att gulda.
Skulle bli kul att se om det är samma spelare i toppen då? :)

Så varför skulle detta vara kul? "Samma villkor" Menar du? Ju mer tid du lägger, ju mindre guld behöver du. Sedan gäller det ju också att vara effektiv med det man har och kan producera. Kanske inte finns i din tankegång.

Ryktas även om att jag vill tacka för källorna i Baseball som vänligt berättade när dom hade fått sitt stöd hemskickat så jag kunde få lite billig KP. Hoppas att detta fortsätter :)
 

DeletedUser2597

Guest
Så varför skulle detta vara kul? "Samma villkor" Menar du? Ju mer tid du lägger, ju mindre guld behöver du. Sedan gäller det ju också att vara effektiv med det man har och kan producera. Kanske inte finns i din tankegång.

Ryktas att du låter arg? Var inte min mening att gör dig upprörd. Ryktas vidare att jag redan visste att aktiviteten är viktigare än guldet. Ryktas att det kanske inte finns med i din tankegång.

Sen ryktas det fortfarande att jag tycker det vore roligt om det fanns en guldfri värld. Är många som köper olympiska spel och på så sätt växer fortare än andra spelare. Ryktas att det inte har med aktiviteten att göra.

Det ryktas också att en sån värld skulle vara frivillig att ställa upp i. :p

Kan tillägga att jag själv använder guld. Ganska mkt guld också i mitt tycke, så menar inte att det skulle vara något fel i det.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser1216

Guest
Ryktas att du låter arg? Var inte min mening att gör dig upprörd. Ryktas vidare att jag redan visste att aktiviteten är viktigare än guldet. Ryktas att det kanske inte finns med i din tankegång.

Sen ryktas det fortfarande att jag tycker det vore roligt om det fanns en guldfri värld. Är många som köper olympiska spel och på så sätt växer fortare än andra spelare. Ryktas att det inte har med aktiviteten att göra.

Det ryktas också att en sån värld skulle vara frivillig att ställa upp i. :p

Kan tillägga att jag själv använder guld. Ganska mkt guld också i mitt tycke, så menar inte att det skulle vara något fel i det.

Mest arg över att det inte skulle vara roligt. Folk har inte tid, låt dom gulda. Jag guldar inte och behöver inte gulda för standarden är som vanligt väldigt låg här jämfört med på .com. Sedan om folk vill gulda fram KuP så är det inte heller så jätte farligt kan jag tycka. Är man arg nog så får man den kpn man behöver :p
 

DeletedUser2919

Guest
Men standarden på Nu är väl ändå ganska hög? Många av de bästa spelarna på .se verkar vara här. Och standarden höjdes ju ännu mer när Verbis började tokrekrytera för att inte tappa sin plats i toppen...
 

DeletedUser2832

Guest
Ryktas om att vi ligger i toppen med dubbelt mycket poäng som tvåan :)
4SQjV.png


Sen ryktas det vidare att det var två allianser som gick ihop inte någon massrekrytering ;)
 

DeletedUser2279

Guest
Ryktas att jag fick min första revolt på mig sen serverstart. Lite ringrostig som man är fick man panik och fyllde staden på trupper på rekordtid. Skickar därför en kram till Trestock här.
Way to go!
Hugs
//Jossan
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser2853

Guest
Det ryktas att NU är ännu i sin barndom, men nu börjar den resa sig!
Intressant hur denna värld kommer se ut, lika mycket falskspel i Mu eller mer roligt spel här?
 

DeletedUser1595

Guest
Det ryktas att i BennyG´s frånvaro, så är Olof Beckling den snyggaste killen på Nu
 

DeletedUser1595

Guest
Nu blev jag både ledsen och besviken ryktas det....
Det ryktas att de flesta som sett ditt kött av kropp kramat stackars Graaf borde förstå varför inte min röst föll på dig. Armare sate av köttlusta har knappt människan sett förrän nu. Hur du länsade norra stockholms lager av dansk fläskfilé förundras tillochmed danskarna över.

Jag träffade en dansk igår igår som sa:

För böevelen för den kött!!!! och då pratade han om det oömma sätt som du kramade Magdalena med.. Skärp dig Fulzapp
 
Topp