Det ryktas att...

DeletedUser

Guest
poäng är allt! Särskilt nu i början först till 13716 vinner :cool::cool::cool:

Ryktas även att jag vill tacka alla egoistiska spelare i cor bellator :d "jag måste ha all def för jag heter torsten, skit i dom andra". :):):):):):):cool::cool::cool::cool::cool:

#swag

noooo GREPOLIS.jpg
 

DeletedUser2279

Guest
Rykten säger att Lady Grepolis har återvänt till den svenska spelplanen. Någon som redan nu önskar bjuda upp till en dans när skyddet släpper?

Hugs
 

DeletedUser

Guest
Rykten säger att Lady Grepolis har återvänt till den svenska spelplanen. Någon som redan nu önskar bjuda upp till en dans när skyddet släpper?

Hugs

Ryktas att det är farligt att skriva sånt på forumet. Vi vet ju alla att du inte ens kommer ha akademi byggd när NS försvinner.
 

DeletedUser1595

Guest
Det ryktas att LoFA är en trevlig kille som kommer göra livet surt för 12-åringar i sitt hav.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser1216

Guest
Det ryktas om att skall man hålla på att muppa sig och leka stor och skryta om hur bra man är på sin timing. Kanske man inte skall bli rensad 100% och få sin mur nollad... Men ja, blixtar är farliga på låååång sikt? :D Heja Cor Bellator :D
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser1083

Guest
Man tar vad man har och alltid retar det någon!
Det ryktas om att skall man hålla på att muppa sig och leka stor och skryta om hur bra man är på sin timing. Kanske man inte skall bli rensad 100% och få sin mur nollad... Men ja, blixtar är farliga på låååång sikt? :D Heja Cor Bellator :D
 

DeletedUser1595

Guest
Det ryktas att 10 dagar av nybörjarskydd snart är ett minne blott! Byn går från koja till slott!
 

DeletedUser2592

Guest
Det ryktas om att skall man hålla på att muppa sig och leka stor och skryta om hur bra man är på sin timing. Kanske man inte skall bli rensad 100% och få sin mur nollad... Men ja, blixtar är farliga på låååång sikt? :D Heja Cor Bellator :D

Ryktas att är det något jag har problem med är det guldmissbrukarallianser som dessutom har mage att skryta och håna trots att det enda dom är bra på är att använda kreditkortet.
 

DeletedUser1216

Guest
Ryktas att är det något jag har problem med är det guldmissbrukarallianser som dessutom har mage att skryta och håna trots att det enda dom är bra på är att använda kreditkortet.

Du är medveten om att jag inte guldar va? Så jag anser att jag har all rätt i världen att håna dig. Dessutom har du ju torsten som guldar mur i din allians och skriker åt sig allt def så känns som att det är lite dubbelmoral här. Men ja, vissa är ju mer effektiv än andra helt enkelt.

Ryktas även att jag är koffes brorsa. Så det finns tydligen någon som är mer paranoid än mig :D

#YOLO #SWAG #KFC #KREDIKORT #FUSK #LEDSEN #MAMMA DOM ÄR DUM :cool:
 

DeletedUser1595

Guest
Du är medveten om att jag inte guldar va? Så jag anser att jag har all rätt i världen att håna dig. Dessutom har du ju torsten som guldar mur i din allians och skriker åt sig allt def så känns som att det är lite dubbelmoral här. Men ja, vissa är ju mer effektiv än andra helt enkelt.

Ryktas även att jag är koffes brorsa. Så det finns tydligen någon som är mer paranoid än mig :D

#YOLO #SWAG #KFC #KREDIKORT #FUSK #LEDSEN #MAMMA DOM ÄR DUM :cool:

Det ryktas att guld är kul för de som kan använda det. Det är en del av spelet.

Ryktas även att jag fått en bror. Puss Brusch!
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att är det något jag har problem med är det guldmissbrukarallianser som dessutom har mage att skryta och håna trots att det enda dom är bra på är att använda kreditkortet.

Ryktas att så här tidigt på servern är det inte guldet som gör skillnaden, utan hur ofta man kan begära råvaror från bondbyarna. Aktivitet är alltså viktigare än att äga ett kreditkort då det inte spelar någon roll hur mycke du kan gulda ner byggnads eller träningstiderna om du inte har råvaror för att bygga/träna nått!

Ryktas att det är något dom som varit med förr har koll på ;)
 

DeletedUser1595

Guest
Det ryktas att det "stora" forumet lider av inaktivitet. Jag minns en tid då inlägg skrevs var 5:e minut och oftast innehöll ngt intressant.

Mitt intressantaste rykte nu är att Big-Boy rankad nummer 3 (OMG) hotade mig för att jag anföll spelare rankad 993 och denne skvallrade. För ett enda litet pyttepytteanfall. Många Cry-Babies finns det. Speciellt bland små spelare.
 
Topp