Det ryktas att...

DeletedUser1595

Guest
Det ryktas förutom att Deathwhiskey mer är en odör än en spelare att det är sjukt lugnt i hav 55 där jag bor.. Trots en del hot från kommunfullmäktige (tydligen rankad som nummer 3 :() så leker livet. Vill ni sola, bada och dricka Corona, så hälsa på!
 

DeletedUser2592

Guest
Det ryktas förutom att Deathwhiskey mer är en odör än en spelare att det är sjukt lugnt i hav 55 där jag bor.. Trots en del hot från kommunfullmäktige (tydligen rankad som nummer 3 :() så leker livet. Vill ni sola, bada och dricka Corona, så hälsa på!

Haha, ryktas är du är mycket roligare än LoFa!!!
 

DeletedUser1595

Guest
Haha, ryktas är du är mycket roligare än LoFa!!!

Tack ska du ha!! :) (LoFA är ett skämt fast att han är min bror)

Det ryktas förutom dessa färska totaljobbiga rykten att det krävs en vecka av nybörjarskydd för att bevisa vem man är på denna server.. alla eliter borde ta åt sig... Ryktas att mgdt, mtgd,mdtg eller what´s his name borde ansluta sig mig till för total dominans av världen
 

DeletedUser1684

Guest
Ryktas att jag funderar över hur populärt det är att du länkar hela hans facebook istället för bara lägger upp bilden men det är min åsikt ..
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser1595

Guest
Det ryktas att BennyG är son till Riksbankchefen
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Lördagsskål era jävlar ryktas det!

Vi åkte på pumpen i helgen men vad gör väl det, nya städer finns och livet går vidare!
 

DeletedUser1595

Guest
Mmm alla är emot en viss allians, men vet du vad? Det pågår till och med i Sveriges riksdag. Det finns ett parti som jag verkligen inte gillar, som inga andra gillar och deras åsikter skrattas det åt. Så SD är mobbade i Sveriges riksdag, och du känner dig orättvist behandlad här.. Buu F----ng HOO
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Mmm alla är emot en viss allians, men vet du vad? Det pågår till och med i Sveriges riksdag. Det finns ett parti som jag verkligen inte gillar, som inga andra gillar och deras åsikter skrattas det åt. Så SD är mobbade i Sveriges riksdag, och du känner dig orättvist behandlad här.. Buu F----ng HOO

Är du dum på riktigt eller spelar du bara dum nu?
 

DeletedUser1595

Guest
Är du dum på riktigt eller spelar du bara dum nu?

Utveckla gärna... Jag kanske är dum på riktigt... Det ryktas att det går en banjo-refräng varje gång jag skriver. Säg varför jag är dum? Om något raderas eller glöms brukar det faktiskt bero på bra grunder. Men du verkar vilja prata vidare.. Tell me!
 

DeletedUser1216

Guest
Ryktas om att moderatorer inte har något med världen att göra om dom spelar där. Ryktas även att man kanske inte skall vara en MUPP i PM om man inte kan retas på ett normalt sätt. Ryktas även att inget fuskade behövs för att slå en sådan dålig allians som du spelar i. Ryktas även att man får vara ledsen. Ryktas även att man skall tänka sig för på vilka man anfaller och försöka ta det någorlunda bra om det kommer motanfall.

Puss och kram :)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ryktas om att moderatorer inte har något med världen att göra om dom spelar där. Ryktas även att man kanske inte skall vara en MUPP i PM om man inte kan retas på ett normalt sätt. Ryktas även att inget fuskade behövs för att slå en sådan dålig allians som du spelar i. Ryktas även att man får vara ledsen. Ryktas även att man skall tänka sig för på vilka man anfaller och försöka ta det någorlunda bra om det kommer motanfall.

Puss och kram :)

Nemen är vi så usla göttmos. Då lär det ju bli lätt för dig då ;) Och nej tack vill inte pussas och kramas. :p
 

DeletedUser1216

Guest
Nemen är vi så usla göttmos. Då lär det ju bli lätt för dig då ;) Och nej tack vill inte pussas och kramas. :p

Ryktas om att ni faktiskt är usla. Vet inte ens varför ni har kvar alliansen. Finns inga som inte kan göra vad dom vill med er. T.O.M fyrkantiga basebollar är farligare än er. Så ja, om du vill kan jag komma på besök igen. Inget gråt om "ah fubbigt han anföll mig" eller liknade fasoner sedan bara.
 

DeletedUser1216

Guest
Du har aldrig varit på besök hos mig. Och sen varför skulle jag gråta när jag spelar ett spel där det går ut på erövra eller erövras? Nivån är ju bra här med spydigheter och anmälningarna flyger som fasen om förseelser, bara för man skriver ;) Fint det bevisar ju bara att jag har rätt i det jag säger. Har sagt mitt vill nån moderator prata vidare så vet han/hon garanterat hur man gör. Ha en fin natt.

Rensade din md stad för inte så länge sedan. Så vet inte om den upplevelsen var så traumatiskt för dig så du har blockerat det från ditt minne. Spydigheter än en sak, person angrepp eller "Nätmobbing" är en annan. Tro mig att jag vet skillnaden då jag själv blivit avstäng förr. Du har inte rätt i någonting. Ha en bra natt, men ack vilken obekväm morgon.
 

DeletedUser

Guest
Rensade din md stad för inte så länge sedan. Så vet inte om den upplevelsen var så traumatiskt för dig så du har blockerat det från ditt minne. Spydigheter än en sak, person angrepp eller "Nätmobbing" är en annan. Tro mig att jag vet skillnaden då jag själv blivit avstäng förr. Du har inte rätt i någonting. Ha en bra natt, men ack vilken obekväm morgon.

haha jasså var det du som inte kunde fullfölja din revolt gjorde det ont att förlora nästan hela din off styrka på den ön ;) Ja du är välkommen att anfalla mig precis som jag har möjligheten att försvara/anfalla dig. Det är det spelet går ut på så du behöver inte lära mig just den biten välkommen på besök igen fixar fest i din ära för all kp jag lär få ;)
 

DeletedUser1216

Guest
haha jasså var det du som inte kunde fullfölja din revolt gjorde det ont att förlora nästan hela din off styrka på den ön ;) Ja du är välkommen att anfalla mig precis som jag har möjligheten att försvara/anfalla dig. Det är det spelet går ut på så du behöver inte lära mig just den biten välkommen på besök igen fixar fest i din ära för all kp jag lär få ;)

Jaha, man måste alltså ta alla städer man revoltar. Då blir det jobbigt för mig, kanske inte för dig som knappt revoltar en om dagen. Ja, verkar rimligt att skryta om def kpn. Men ja snälla, anfall en gång. Jag får aldrig något anfall på mig. Vore det inte bra dom om jag nu har förloat mina trupper att göra ett? Eller är du så pass dåligt att du inte kan revolta en stad med 10 vagnar?
 

DeletedUser

Guest
Jaha, man måste alltså ta alla städer man revoltar. Då blir det jobbigt för mig, kanske inte för dig som knappt revoltar en om dagen. Ja, verkar rimligt att skryta om def kpn. Men ja snälla, anfall en gång. Jag får aldrig något anfall på mig. Vore det inte bra dom om jag nu har förloat mina trupper att göra ett? Eller är du så pass dåligt att du inte kan revolta en stad med 10 vagnar?

Ja jag kanske anfaller dig i framtiden vem vet men inte direkt att jag kommer anfalla dig bara för att du vill det eller för att du har en annan åsikt än mig på ett spelforum. Sedan hur jag väljer strategiskt att spela är väl upp till mig? Sen om jag gör fel är möjligt det får framtiden utvisa. Men nej jag kommer inte att ge dig glädjen att anfalla pga forums snack. Men vill du anfalla mig så är det ditt val. Nu har jag inte tid nu skall det lekas sim city på GP och bygga städer som ni kan flytta in i ;)
 

DeletedUser2832

Guest
Ja jag kanske anfaller dig i framtiden vem vet men inte direkt att jag kommer anfalla dig bara för att du vill det eller för att du har en annan åsikt än mig på ett spelforum. Sedan hur jag väljer strategiskt att spela är väl upp till mig? Sen om jag gör fel är möjligt det får framtiden utvisa. Men nej jag kommer inte att ge dig glädjen att anfalla pga forums snack. Men vill du anfalla mig så är det ditt val. Nu har jag inte tid nu skall det lekas sim city på GP och bygga städer som ni kan flytta in i ;)

Ryktas om att jag ska ge er bättre tips ;)

Riv muren bygg endast slungor sedan när ni ska ge staden till oss låter ni slungorna stå kvar :)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att efter en relativt vild (forums)kväll så skulle det uppskattas om nivån här höjs lite och sen vill jag poängtera att allting som har med irl liv att göra inte hör hemma på forumet. Detta inkluderar även bilder på personer även om det inte framgår vad personen på bilden heter.
 
Topp