Det ryktas att...

DeletedUser

Guest
:eek: ryktas att 2013-10-22 va en bra julmustgrogg dagen. ett år kvar till nästa 10-22
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser1558

Guest
Det ryktas om att detta är mitt första rykte.Det ryktas att ALLA spelare i en ryktbar allians startade servern med 2 konton.Sedan startade dom 3 allianser o nu iear dom sig själva o detta rykte kommer från en inte ryktbar ungdom som blivit ryktigt vilseledd,men nu spelar han ett annat ryktbart spel,
 

DeletedUser2941

Guest
Det ryktas om att detta är mitt första rykte.Det ryktas att ALLA spelare i en ryktbar allians startade servern med 2 konton.Sedan startade dom 3 allianser o nu iear dom sig själva o detta rykte kommer från en inte ryktbar ungdom som blivit ryktigt vilseledd,men nu spelar han ett annat ryktbart spel,

Ryktas om att du fick in många rykten i ditt första inlägg. Och inte har väl spelare flera konton, rykten har blivit bevisat sanna om att det är förbjudet.
 

DeletedUser1558

Guest
Ryktas om att ja inte känner igen ditt nick,o ändå har jag spelat på dom flesta servrarna,tror att du är en duktig spelare eftersom du får va med ligga alliansen,
 

DeletedUser2941

Guest
Ryktas om att ja inte känner igen ditt nick,o ändå har jag spelat på dom flesta servrarna,tror att du är en duktig spelare eftersom du får va med ligga alliansen,

ryktas om att jag bara haft tur som får vara med här! jag skapade mitt konto för en liten stund sedan bara. Det har inte spelat på andra världar.
 

DeletedUser1558

Guest
Kul med nya spelare.Ett tips, anfall med svärdsoldater o du ja skickar över lite slungkastare så kan ingen ta dina städer.Men du skriv inte mer om detta för att fler kanske vill kommentera ursprungsmeddelandet

Det ryktas om att detta är mitt första rykte.Det ryktas att ALLA spelare i en ryktbar allians startade servern med 2 konton.Sedan startade dom 3 allianser o nu iear dom sig själva o detta rykte kommer från en inte ryktbar ungdom som blivit ryktigt vilseledd,men nu spelar han ett annat ryktbart spel,
..........
 

DeletedUser2597

Guest
Ryktas att man inte ska anfalla den jättestora Alliansen solexus. Dom blir jättearga och anfaller tillbaka hur mkt som helst typ. Ryktas att dom mest sliter på sina segel i onödan. :)
 

DeletedUser

Guest
Kul med nya spelare.Ett tips, anfall med svärdsoldater o du ja skickar över lite slungkastare så kan ingen ta dina städer.Men du skriv inte mer om detta för att fler kanske vill kommentera ursprungsmeddelandet

Ryktas att ifall fler vill besvara ditt tidigare inlägg så hade de nog gjort detta oavsett ifall det ligger andra inlägg efter ditt eller inte.
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas om att detta är mitt första rykte.Det ryktas att ALLA spelare i en ryktbar allians startade servern med 2 konton.Sedan startade dom 3 allianser o nu iear dom sig själva o detta rykte kommer från en inte ryktbar ungdom som blivit ryktigt vilseledd,men nu spelar han ett annat ryktbart spel,

Jag vet att det i en allians finns spelare som har blivit avstängda på varje server, dock verkar det som de klarat sig denna gång.
Kanske lyckats fylla i delad anslutning för första gången, haha

Ryktas det iaf.
 

DeletedUser971

Guest
Det ryktas om att detta är mitt första rykte.Det ryktas att ALLA spelare i en ryktbar allians startade servern med 2 konton.Sedan startade dom 3 allianser o nu iear dom sig själva o detta rykte kommer från en inte ryktbar ungdom som blivit ryktigt vilseledd,men nu spelar han ett annat ryktbart spel,

Om detta verkligen är sant (har tyvärr också hört rykten om detta
och sett konstiga IEn) så hoppas jag att spelledning/supporten tar
tag i detta omgående, eftersom det är värsta sortens fusk, ett sätt
att få många fler städer i starten.

Kan inte vara svårt för supporten att t.ex. koppla olika "nick" till samma
bankkort som betalat för guldet, eller??

Ryktas att man inte ska anfalla den jättestora Alliansen solexus. Dom blir jättearga och anfaller tillbaka hur mkt som helst typ. Ryktas att dom mest sliter på sina segel i onödan. :)

Mhm, ryktas att det inte kan ha varit lätt för dom
att ta dina städer när du iscensatte en stor IE av
dina egna städer där en annan allians än den du är
med i tar över dina städer.

Ryktas att man inte ska anfalla den jättestora Alliansen solexus. Dom blir jättearga och anfaller tillbaka hur mkt som helst typ. Ryktas att dom mest sliter på sina segel i onödan. :)

Ryktas att jag börjar misstänka att du är en av dom
som Sparcus pratade om i sin tråd nyligen??? Eller är
jag helt ute och simmar?

Det ryktas om att detta är mitt första rykte.Det ryktas att ALLA spelare i en ryktbar allians startade servern med 2 konton.Sedan startade dom 3 allianser o nu iear dom sig själva o detta rykte kommer från en inte ryktbar ungdom som blivit ryktigt vilseledd,men nu spelar han ett annat ryktbart spel,
 

DeletedUser2597

Guest
Mhm, ryktas att det inte kan ha varit lätt för dom
att ta dina städer när du iscensatte en stor IE av
dina egna städer där en annan allians än den du är
med i tar över dina städer.



Ryktas att jag börjar misstänka att du är en av dom
som Sparcus pratade om i sin tråd nyligen??? Eller är
jag helt ute och simmar?

Ryktas att en InternErövring borde ske inom samma allians. Annan blir det väl en ExternErövring. Eller kanske bara är ett rykte. =)

Ryktas att du borde äta mindre medicin, alternativt ta vad folk skriver med en nypa salt. Ryktas att du känns en aning paranoid.

Lycka till ni som har städer kvar. :p
 

DeletedUser971

Guest
Ryktas att en InternErövring borde ske inom samma allians. Annan blir det väl en ExternErövring. Eller kanske bara är ett rykte. =)

Ryktas att du borde äta mindre medicin, alternativt ta vad folk skriver med en nypa salt. Ryktas att du känns en aning paranoid.

Lycka till ni som har städer kvar. :p

Ryktas att Archangel reborn snart börjar spela på världen NU,
eller spelar dom redan här?
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser2307

Guest
Ryktas att man inte ska anfalla den jättestora Alliansen solexus. Dom blir jättearga och anfaller tillbaka hur mkt som helst typ. Ryktas att dom mest sliter på sina segel i onödan. :)
Ryktas att vissa slänger in handduken så fort Solexus anfaller hen ^^ ... om nu inte detta var en planerad IE (EE för besserwissern)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser2597

Guest
Ryktas att vissa slänger in handduken så fort Solexus anfaller hen ^^ ... om nu inte detta var en planerad IE (EE för besserwissern)

Ryktas att Ligga förmodligen är stråt vassare då dom klarat av att ta alla mina städer. Solexus fick visst ingen sägs det även att dom försökte sitt bästa. :)
 

DeletedUser2307

Guest
Ryktas att Ligga förmodligen är stråt vassare då dom klarat av att ta alla mina städer. Solexus fick visst ingen sägs det även att dom försökte sitt bästa. :)
Ryktas att det är svårt att pissa i motvind, LiGGa klarade ta mig tusan detta, inte Solexus :)
 
Topp