Det ryktas att...

DeletedUser2556

Guest
Ett stort lycka till från mig till alla som lirar. Ser ut som det kan bli en mycket rolig värld! Flera allianser som verkar kunna bli farliga!

Hälsningar yoo

Ni hittar dock inte mig här.. ryktas det
 

DeletedUser

Guest
Ord kan ha olika betydelse, de som har gjort den där beskrivningen har gjort det utifrån ordets moderna betydelse (på ett uppenbart ironiskt sätt). Bara för att det har en annan äldre betydelse så gör det inte den här betydelsen felaktig.

För övrigt är ordet 'swag' betydligt mycket äldre än vad du påstår. Från början var det ett ord för stulet, värdefullt gods, ett piratslang kan man säga, och det finns dokumenterat i skrift så tidigt som 1794, troligtvis ännu tidigare med. Och ordet 'swagger' är ett gammalt skotskt slangord som beskriver det svajiga sätt som vissa skottar gick på.
Så du skjuter dig själv i foten där, för enligt din logik har flower power rörelsen på precis samma sätt "kidnappat och våldtagit ordet" som du säger att dagens ungdom har.

Du har säkert helt rätt! Jag har inte forskat i ordets betydelse så hemskt mycket, jag kommer dock ihåg en dokumentär jag såg för ca 10 år sedan där det diskuterades kring detta ord, det som då sades var det jag skrev tidigare. Dumt av mig att anta att dokumentären skulle ha rätt kanske ;)

Håller dock med om ordets moderna betydelse..

Ryktas även att även jag tror A Verbis kan rycka i början.. Men det finns ett par alliansen som mkt väl kan haka på också ser det ut som! :)
 

DeletedUser2307

Guest
Ryktas att även jag tror att A verbis kommer dra lite. Men enligt ryktet är inte detta konstigt då de har flest spelare och där spelarna hunnit skapligt långt :) Den allians som har fler är väl Swedish Maffia men de har inte kommit lika långt/medlem.

Ryktas att det kommer bli spännande att se kommande förbund :)
 

DeletedUser1216

Guest
Ryktas att även jag tror att A verbis kommer dra lite. Men enligt ryktet är inte detta konstigt då de har flest spelare och där spelarna hunnit skapligt långt :) Den allians som har fler är väl Swedish Maffia men de har inte kommit lika långt/medlem.

Ryktas att det kommer bli spännande att se kommande förbund :)

Man tackar för ditt förtroende ;) Skulle vilja påstå att Solexus och Gods of War är två allianser att hålla koll på. Swedish Maffia kommer bli slagpåsar för alla som vill ;PpPp

#SWAG
 

DeletedUser

Guest
ryktas att korvkiosken har kommit till nu. en bra spelare från lota. kallas sig för KG :)
 

DeletedUser994

Guest
Det ryktas

ryktas att korvkiosken har kommit till nu. en bra spelare från lota. kallas sig för KG :)

Det ryktet ser ut att vara sant, känns skönt att vara tillbaka igen.

synd bara man missade starten på världen.

Det ryktas att kg gillar myset i chatterna!
 

DeletedUser1216

Guest
ryktas att korvkiosken har kommit till nu. en bra spelare från lota. kallas sig för KG :)

Ja tyvärr så fick han joina vår allians. Inte en aning om varför :S <3 Ryktas även att Mav. är skyddad som satan. Bäst man inte anfaller honom, ryktas det om. HAHA
 

DeletedUser2307

Guest
Ryktas att Dazalarin är tillbaka och detta i världen Nu. Roligt att få se ett gammalt ansikte :)
 

DeletedUser1216

Guest
Ryktas om att denna värld kommer bli sämre än lambda och bara 2 allianser som anfaller varav är resten står och har homoerotik med varandra. Skillnaden nu är att jag inte har någon micke eller wikings att mobba så det är ju lite tråkigt.
 

DeletedUser1595

Guest
Ryktas om att denna värld kommer bli sämre än lambda och bara 2 allianser som anfaller varav är resten står och har homoerotik med varandra. Skillnaden nu är att jag inte har någon micke eller wikings att mobba så det är ju lite tråkigt.

Ryktas att LoFA alltid ska vara lite bitter.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas om att denna värld kommer bli sämre än lambda och bara 2 allianser som anfaller varav är resten står och har homoerotik med varandra. Skillnaden nu är att jag inte har någon micke eller wikings att mobba så det är ju lite tråkigt.

Vem är du lofa ? vet att du har spelat i lota å vart på mig men vad hette du på lota ?
 

DeletedUser2616

Guest
Ryktas om att denna värld kommer bli sämre än lambda och bara 2 allianser som anfaller varav är resten står och har homoerotik med varandra. Skillnaden nu är att jag inte har någon micke eller wikings att mobba så det är ju lite tråkigt.
Ryktas om att jag är förvirrad?
Vet inte hur dålig Lambda var,men Kappa var bra. Om man nu ser det taktiskt. Dålig action på slutet. Men! Det kan bara vi bestämma nu. Forumet avgör ju inte,bara vi ;) Välkommen och lek krig med oss :)
 

DeletedUser1595

Guest
Det ryktas att Koffeinkick fyller år idag! Grattis till mig!
 
Topp