Det ryktas att...

DeletedUser

Guest
Innan Grönisar så hette den VTEC I !! Samt VTEC II.. 2 allianser i skymundan, jo waffen skapade dessa 2 även !..

MVH // W Ryktas det om !!!!!!

Ja du Waffen. Ska man skriva den fullständiga historien så ska man kanske berätta vad som hände sedan.
Det ryktas att du utan ett ord lämnade din skapade allians då den tappade några städer i början och lämnade de övriga alliansmedlemmarna vind för våg. Många skingrades för vinden och som en av dessa spillror drev jag allianslös i flera månader och fick bygga extremdeff för att inte drunkna, innan jag till slut hittade min trygga hamn. Så var inte orolig, jag kommer inte att glömma dig! ;)
 

DeletedUser

Guest
Ja du Waffen. Ska man skriva den fullständiga historien så ska man kanske berätta vad som hände sedan.
Det ryktas att du utan ett ord lämnade din skapade allians då den tappade några städer i början och lämnade de övriga alliansmedlemmarna vind för våg. Många skingrades för vinden och som en av dessa spillror drev jag allianslös i flera månader och fick bygga extremdeff för att inte drunkna, innan jag till slut hittade min trygga hamn. Så var inte orolig, jag kommer inte att glömma dig! ;)

Ja du clipper.. Så är spelet.. Mkt händer utan baktankar och för att vara ful.. Men du ska veta det är lika för alla.. Du skulle bara se alla fula mail jag fått av stora alliansers spelare då jag offat.. Men jag får helt enkelt ignorera dessa då det i grund och botten finns så många trevliga spelare i alla allianser..

Om man ser till detta och mödan av att ligga online nästan dygnet runt så ser man vad man får och inte..

Alla kämpar på sitt vis så gör även jag..

Jag lämnade inte vind för våg, jag överlät alliansen till andra och kan de inte bemästra rollen som ledare och utvecklare av alliansen så beror detta inte på mig.. Kanske du själv skulle även agerat på annat vis om du känner dig utelämnad..

Nog om detta .. Jag ligger i SL just nu, kommer ta tillvara på några dagar med familj, fru och barn nu.. Känns konstigt med en tfn som ständigt inte piper med off från solexus och RR.. ( bra kämpar dessa )..

Jag kommer snart tillbaka och hoppas att det skall vara fair play och slut på all smutskastning otrevliga rykten..

Kämpa väl alla.. Kom ihåg innerst inne detta är bara ett spel ;) Ryktas det !

MVH Waffen
 

DeletedUser

Guest
Hör du Waffen, det var ett riktigt bra svar. Otroligt mycket bättre än många andra inlägg. Så jag vill egentligen inte bråka med dig. Men det som hände när ledaren lämnade utan att sätta punkt var att vi andra stod som frågetecken. När kaptenen lämnar skeppet först av alla när det blåser lite så skickar ju det signalen att det där skeppet kommer nog sjunka snart. Då spelade det nog inte så stor roll att det fanns andra som tog tag i rodret. För det blev ju massflykt från alliansen ändå. Och vi som lämnade drev åt alla möjliga håll. Men skeppet klarade sig med andra vid rodret, men det ska du nog inte ta åt dig äran av. Lev väl!
 

DeletedUser

Guest
Hör du Waffen, det var ett riktigt bra svar. Otroligt mycket bättre än många andra inlägg. Så jag vill egentligen inte bråka med dig. Men det som hände när ledaren lämnade utan att sätta punkt var att vi andra stod som frågetecken. När kaptenen lämnar skeppet först av alla när det blåser lite så skickar ju det signalen att det där skeppet kommer nog sjunka snart. Då spelade det nog inte så stor roll att det fanns andra som tog tag i rodret. För det blev ju massflykt från alliansen ändå. Och vi som lämnade drev åt alla möjliga håll. Men skeppet klarade sig med andra vid rodret, men det ska du nog inte ta åt dig äran av. Lev väl!

Tack Clipper för din kommentar.. Jag respekterar alla spelare och ber om ursäkt till de som anser sig blivigt fel behandlad av mig i senaste värdarna, gäller dig med Clipper ..

Jag är inte mer än människa jag även men jag medger jag är lite het ibland i mitt tempramente men det gäller endast i spelets värld..

Privat är jag tvärtom hehe.. ;)

Det finns många heta spelare med olika karaktärer, alla har min respekt men det finns en sak jag skulle vilja få ändrat på och det är alla dessa fula pm mail osv som många får på sig av andra.. Allt från hot till otrevliga ord / anklagelser..

Kan vi få bukt med detta så kunde vi alla med glimten i ögat ha det mycket roligare i spelet.. ;)

Vill nån PM mig o snacka fiske eller dragracing, vassegod jag skulle föra en dialog direkt även om det var en lede fi som anfaller mig konstant.. bara man kan föra en rolig / trevlig konversation med varandra så..

JaJa nog om detta nu.. VU kommer snart och lycka till alla..

MVH W ryktas det
 

DeletedUser

Guest
Det finns många heta spelare med olika karaktärer, alla har min respekt men det finns en sak jag skulle vilja få ändrat på och det är alla dessa fula pm mail osv som många får på sig av andra.. Allt från hot till otrevliga ord / anklagelser..
Heta spelare med olika karaktärer är bra!
Fula PM Mail o s v är dåligt!
Sämst är snyfthistorier om alla hemskheter IRL som ska dras upp som förevändning för än det ena än det andra.
Sedan att det händer oväntade saker får man ta och sedan göra detta bästa av.
Min egen resa har varit jättekonstig men intressant, först anfallsglad där jag härjade runt på min startö och runtomkring första veckorna och sedan tokdeff. Ibland passiv, ibland aktiv. Det ryktas att det är själva resan som ger behållningen och då får jag väl tacka för att du bidrog till en intressant resa. Du kommer säkert tillbaka och gör en egen resa du blir nöjd med nästa gång. Och så får du blocka dom som skriver dumma mail. Eller anfalla dom. Det ryktas att det är det enda de begriper.
 

DeletedUser

Guest
Heta spelare med olika karaktärer är bra!
Fula PM Mail o s v är dåligt!
Sämst är snyfthistorier om alla hemskheter IRL som ska dras upp som förevändning för än det ena än det andra.
Sedan att det händer oväntade saker får man ta och sedan göra detta bästa av.
Min egen resa har varit jättekonstig men intressant, först anfallsglad där jag härjade runt på min startö och runtomkring första veckorna och sedan tokdeff. Ibland passiv, ibland aktiv. Det ryktas att det är själva resan som ger behållningen och då får jag väl tacka för att du bidrog till en intressant resa. Du kommer säkert tillbaka och gör en egen resa du blir nöjd med nästa gång. Och så får du blocka dom som skriver dumma mail. Eller anfalla dom. Det ryktas att det är det enda de begriper.

Ryktas att waffen tackar för Clippers kommentar och väl möt i denna värld nu framöver då jag kommer tillbaka.. Nya världar kommer och vi har alla mer erfarenhet efter varje värld..

Väl mött alla, nu chillar jag iväg en stund igen men kommer inom kort tillbaka till spelet och alla anfall jag förväntas få på mig eller inte ;)

// W
 

DeletedUser3025

Guest
ryckas att jag undrar hur det har gått med outlaw? Jag hoppas att han mår bra och att han kommer tillbaka.

Mvh
 

DeletedUser

Guest
Ryktas även att vissa kör med dubbla konton, dessvärre även trippla..

Detta är ju upp till dessa allianser men jag tänker på en i första hand som jag har bevis mot.. Sen finns det fler !!

Synd detta tycker jag och mkt fegt.. Eller hur vederbörande..

MVH ryktas det från waffen efter dina stora utfall emot mig och andra sen igår kväll via massa pm som en hel allians har tagit del av..

Tycker denna utveckling med hot och skit pm torde avta med tiden men dock inte, skärpning och respekt för varandra tycker jag borde råda ryktas det från Waffen.. !!
 

DeletedUser

Guest
Ryktas även att vissa kör med dubbla konton, dessvärre även trippla..

Detta är ju upp till dessa allianser men jag tänker på en i första hand som jag har bevis mot.. Sen finns det fler !!

Synd detta tycker jag och mkt fegt.. Eller hur vederbörande..

MVH ryktas det från waffen efter dina stora utfall emot mig och andra sen igår kväll via massa pm som en hel allians har tagit del av..

Tycker denna utveckling med hot och skit pm torde avta med tiden men dock inte, skärpning och respekt för varandra tycker jag borde råda ryktas det från Waffen.. !!

Hur kan du fått Pm igår kväll när du varit i semläge sedan midsommar?Har någon med dubbla konton precis försagt sig ryktas det om...
 

DeletedUser

Guest
Hur kan du fått Pm igår kväll när du varit i semläge sedan midsommar?Har någon med dubbla konton precis försagt sig ryktas det om...

Det finns min vän något som heter Skype. där många allianser idag kör gemensamt i var allians för att hålla sig informerad och övrig information.. Såsom den ska vi anfalla med dessa tider, dessa ska vi deffa.. osv.. Även om man är i SL så kan man nyttja skypen.. eller hur, vilket jag gör nu då jag ligger i SL.. Ger mig information !!

Tack för ditt MSG ryktas det... // Waffen
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ett tips behövs tydligen ryktas det om..

Alla allianser kan skapa egna skype ( allianser ) konton, adda sina medlemmar och däri delge samtliga members action, vad som skall hända osv..

Sitt och chatta ha kul alla ist..

Detta var / är bara ett tips.. Hoppas alla anammar detta så då får vi alla mer fair play.. Enjoy GP nu ;) // Waffen
 

DeletedUser2919

Guest
Ett tips behövs tydligen ryktas det om..

Alla allianser kan skapa egna skype ( allianser ) konton, adda sina medlemmar och däri delge samtliga members action, vad som skall hända osv..

Sitt och chatta ha kul alla ist..

Detta var / är bara ett tips.. Hoppas alla anammar detta så då får vi alla mer fair play.. Enjoy GP nu ;) // Waffen

Ryktas att detta låter riktigt bra! Är det gratis och finns det nån risk för virus eller sånt?

Tycker att det är lite jobbigt att sitta och chatta i grepolis chatten. Ska meddela våra ledare att vi skulle kunna använda skype istället :)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att Atlas off börjar ta slut nu när dom skickar deff i dessa anfall på mig haha
Ryktas att det måste vara sjukt frustrerande för en allians som Atlas som har som mål att knäcka mig i denna vatten tortyr när dom märker att det inte biter ett skvatt och dom bara förlorar mer och mer off till absolut ingen nytta :D
Ryktas om att min deff är fortfarande nästan 100%, så jag hoppas Atlas inte slutar för jag får mängder med KP med detta "tortyr" projekt :D
Ska inte tanken med tortyr vara nåt negativt för offret? Eller har jag fel med det Atlas?
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att denna omtalade "elite" allians Atlas borde läsa på. man måste först ha en revolt i staden man vill erövra innan man anfaller med KS :D

Sedan Ryktas det vidare att jag inväntar denna omtalade Comeback som någon från Atlas nämnde här i Ryktas ;)
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att Atlas är på väg att splittras eftersom många medlemmar där inte vet vad sin ledning gör i det dolda och gillar inte att bli behandlade som fån av sin ledning.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att Solexus inte är lika mycket soldyrkare som alla andra - det går bra nu!
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att JAG har gått på semester IRL..och är online 24/7...men det kan ju bara vara ett ett "rykte"...
...för det ryktas även att Jag är på "Krigsstigen" och bjuder in till "dans"! :)
Men som sagt;..bara "rykten"! :D
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att Atlas är på väg att splittras eftersom många medlemmar där inte vet vad sin ledning gör i det dolda och gillar inte att bli behandlade som fån av sin ledning.
Det ryktas även att General Patton är i grund och botten...en rätt så sjyst snubbe..trots att han fixade -6 poäng i "stygghets-tabellen" åt Mig! ;) Det ryktas att Jag gillar Dig i smyg! :)
 
Topp