Det ryktas att...

DeletedUser2861

Guest
Det ryktas att jag beundrar en ärlig och hederlig fajt. Jag letar o letar men jag ser ingen ....
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas om att det är i stort sett omöjligt att stå emot så stort antal anfall.

Bra timing och bra samspel, grattis till städerna!
Jävligt trist att allt skedde när jag i stort sett inte kunde försvara mig (dock hade ni ett jävligt stort antal städer i revolt så hade nog förlorat allt ändå).

Är väldigt imponerad av GG som försökt hålla ihop detta in i det sista, du har all min respekt.
Övriga spelare i Interference och vänner i AV mfl har också gjort så gott ni kan.

Nu kommer mitt irl-liv tyvärr tvingas lägga ner mitt GP-spelande.
Kan man inte ens skydda städer, hjälpa vänner eller skriva stödtrådar så gör man ingen nytta.
Det har varit en fantastisk tid ända från Alfa, jag har träffat fantastiska människor här med.

Lycka till!

LG aka Danzap
 

DeletedUser2861

Guest
Det ryktas att Solexus är läskunniga, trevligt! Men mindre trevligt när de nu till och med ger sig på städer till spelare som öppet säger att de ska sluta. Men stackarna kan väl inte klara av att ta städer av likvärdiga spelare och allianser.

Det ryktas oxå att jag inte tänker skriva här vad jag tänker om det för då blir jag avstängd
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att Atlas måste se Anonyma Amatörer som gudar! Varför kanske ni undrar? Enkelt, dom kopierar alla våra drag vi gör! Är vi deras läromästare tro? Ryktas även att Atlas förlorade enorma mängder deff igår till ett extremt högt pris. Bland annat cirka 12000 birem under en dag. När det finns såna här fiender som bjuder på såna här fina off poäng så kommer vi snart ligga i topp på anfalls ranking!
 

DeletedUser1742

Guest
Det ryktas att Atlas måste se Anonyma Amatörer som gudar! Varför kanske ni undrar? Enkelt, dom kopierar alla våra drag vi gör! Är vi deras läromästare tro? Ryktas även att Atlas förlorade enorma mängder deff igår till ett extremt högt pris. Bland annat cirka 12000 birem under en dag. När det finns såna här fiender som bjuder på såna här fina off poäng så kommer vi snart ligga i topp på anfalls ranking!

Det ryktas att ni som är " AA " måste sluta sätta er själva på piedestaler!
Enligt rykte så har jag hört att Atlas verkar vara eran mästare.

Hur svårt kan det vara?
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag fått en liten plutt stad döpt till min ära, gulligt :)
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att Wildone dricker rötjut och fixar huvudvärk åt ledarna i Solexus :eek:
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas, at der kanske snart kommer en liten GP party i Göteborg :eek:
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att GP ska vara ett roligt spel och inte dödligt allvar. Ryktas att det kan gå både bra och dåligt beroende på en massa olika faktorer som man inte alltid kan kontrollera. Don't worry, be happy kidz!
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att Atlas tar emot ganska många spelare från f.d Interference och -Nyx- just nu, men jag undrar om dessa nya medlemmar vet om all sanning som döljer sig under ytan hos Atlas, tex denna detalj, att för cirka en vecka sedan fick vi i Anonyma Amatörer en ansökan av en av deras egna ledare (Trimme) att få börja spela hos oss eftersom han ville lära sig lite knep osv i spelet eftersom han är ny som många av oss är. Kul kille det där att kunna svika sin allians om vi sagt ja till hans ansökan, sen hoppas jag dom nya medlemmarna kommer trivas även sen när dom börjar se mer av hur Atlas funkar egentligen.
 

DeletedUser

Guest
det ryktas att någon av våra spelare fick detta mail! vill inte nämna några namn men vi kanske ska vidarebefodra orginalmailet här ist!

Trimme jag ger dig chansen nu.. Joina oss och vi hjälper dig med städer osv.. Vi kämpar för varandra har kul varje dag.. vill du bli en av oss ?? Ha kul ?? eller i slutändan förlora allt ??

MVH // Waffen // Thomas

ups! tagen med handen i kakburken kanske? väx upp nu för fan o spela spelet för att det e roligt!


mvh// Gold
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ni är ganska förutsägbara i Atlas, självklart skulle det komma en massa trams och förnekande med detta, men faktum kvarstår att er kära ledare sökte till oss, vill ni försöka sopa det under mattan som vanligt med all skit ni sysslar med så finns det andra detaljer som vi kan förtälla vid ett annat tillfälle om vad Atlas sysslar med som inte andra normalt får se. Men saken brukar bli så att sanningen alltid kommer fram och det är bara att vänta tills alla upptäcker den falska fasad som Atlas skapat bland alla på servern tills denna falska fasad imploderar, bara för oss att sitta och vänta tills det händer ;-)
Och om ni anser att man behöver växa upp för att vi ser den skit Atlas sysslar med så borde du goldman tänka lite mer över uttrycket "väx upp"

...ryktas det!
 

DeletedUser

Guest
läs nerifrån o upp!

Trimme jag ger dig chansen nu.. Joina oss och vi hjälper dig med städer osv.. Vi kämpar för varandra har kul varje dag.. vill du bli en av oss ?? Ha kul ?? eller i slutändan förlora allt ??

MVH // Waffen // Thomas
Trimme 14-05-23 kl 18:18
Er så tröt på alt det skit snack, det kan være det eneste der kan få mig sluta..

Får så mycket negativ energi iblandt.. :(

Men selve spillet er roligt.. :)
Waffen 14-05-23 kl 18:12
Jo hoppas det, du kommer få ny erfarenhet då.. Vi alla gillar dig ska du veta.. Fair player som inte snackar skit utan jobbar bra för sin allians..

MVH // Waffen // Thomas
Trimme 14-05-23 kl 18:09
Hey Tacker tycker också du och ni andre i AA er nogle kanon spillere,

Kunne være roligt om jeg kunne hænge med er på næste server.. ;)

\\Trimme
Waffen 14-05-23 kl 18:07
Hej Trimme, du är verkligen en fair player.. hoppas vi kommer lira ihop nån gång i framtiden ;)

Take care .. // Waffen // Thomas
Trimme 14-05-23 kl 18:05
Yes, har set dine stader, har inte så mycket interesse i stader uten for hav 66 tyværre..

Också grattis til kommende KP för dig i hav 65.

Ha en bra helg..

\\Trimme
Waffen 14-05-23 kl 17:55
Har 2 städer i H65 jag byter bort mot städer i h56 / h57..

Vid intresse hör av dig..

Grattis till kommande kp även..

MVH // Thomas // W

får väl säga om han nu vill spela med er i nästa server så känns det ok för mej! men tror nog att du patton har bränt de flesta skepp nu!
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jeg vil inte være blandt sådan here "rygte" om en admin læser disse meddelser så vil jeg gerne at dom slettes, det har inte med "rygtes at" och reglerne bliver inte fulgt just nu, i forhold til dette her forum,

Jeg har ingen aning om hvad vi har gjort Patton, siden han er så arg på os, jeg skrev frem och tilbage med Waffen om at det kunne være roligt at være tilsammen på NÆSTE server, dom som vil vide mere kan PM mig i spillet, hvor jeg kan viderebefordrer mailet, jeg tycker det her har taget vældig mycket överhand, jeg har været vældig neutral i dette, och skrev också forlåt til patton for nogle måneder siden for at jeg havde kaldt honom et navn...

Alle der har skrevet med mig vet hur jeg er, jeg forstår virkelig inte hvad ni får ut af det ni har på gang?

Ni tager det rolige ut at det her spil, om vi ente ens kan skrive med verandre i spillet tycker det er tråkigt och ni gör det gang på gang..

\\Trimme
 

DeletedUser

Guest
Tycker lite synd at vi inte kan jobba ihop, jeg ville gärne lærer mig lite af er jeg tror ni har mange bra tricks.. min styrke er at jeg er aktiv hele tiden, men ville gerne lärer alle dom "små tricks" som finns.. ;) Jeg tager den her server lite som min "trænings" server.. hehe

Det 66 gjorde idag det giller jeg, och det er netop derfor at jeg vil jobba med er, ni har så mycket at tilbyde och vet på mycket om spillet ville elske at få hörer noget mere, det var synd vi kom så snätt ind på hinanden til at börja med om ni kommer på andre tanker, så ville jeg med glädje göre præcis på ting som i ville jeg skulle, ni kunne ligge hele slag planen.. Det måsta da också være en præstation der er värd at tage med sig om man fik Solexus ned i knä.. ;) hvor roligt kunne det inte väre specielt når dom fleste siger at dom har redan vunnet..

... Det ryktas att det är sent å man har grus i ögonen, när jag i mrgon tvättat av mig det så skall sökandet efter ansökan fortgå;)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ryktas att orsaken till att vi drar fram saker till ljuset Atlas är att ni sysslar med skit bakom folks ryggar och sen försöker neka till det, om ni inte gillar bli avslöjade så sluta syssla med denna falska fasad hela tiden.
 

DeletedUser

Guest
helt allvarligt tror ni att vi e helt korkade ? trimme visade oss konversationen direkt i mellan er vilket jag är glad för ! du menar att han skulle vara så dum så han skickade ett sådant mail o riskerar att vi får reda på det !? som du ser från konversationen med waffen och trimme så är det klockslag mm ! pinsamt pinsamt! ja kommer inte skriva mer här nu så får ni andra bedömma själva! kanske admin kan gå igenom mailen o reda upp denna skit! detta börjar bli riktigt löjligt ! får patton hålla på med detta så lär de förlora många gp spelare kan jag lova!
 
Topp