Det ryktas att...

DeletedUser

Guest
Ryktas att goldman inte gillar när man berättar hur ful fisk dom har som ledare i Atlas som egentligen vill lira med oss, men som jag nämnde innan, vi behöver bara vänta tills folk börjar se bakom Atlas falska fasad, och detta är bara en sak, det finns mer som gömmer sig i denna fasad, undra vad det kan vara tro...? hmm ja, det borde Atlas ledare veta om, eller kanske inte, dom verkar kunna ljuga för varandra redan så varför inte i andra saker oxå...?
 

DeletedUser

Guest
jag tycker det luktar lite som...kappa här? hmmm
ryktas det
 

DeletedUser

Guest
De ryktas att kappan vänder sig efter vinden & att fiende blir till vän snabbare än skuggan själv...
 

DeletedUser

Guest
De ryktas att man under andra världskriget eldade gammal halm för att orsaka luftrörs problem hos fienden. Men oturligt nog vände vinden allt som oftast å man drabbades själv av dessa besvär.
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att det är hatten av för Gröngölingarna och Ragnarök för denna svåra stund, även till Trimme i Atlas får hatten av från mig och oss andra i Anonyma Amatörer.
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att det är hatten av för Gröngölingarna och Ragnarök för denna svåra stund, även till Trimme i Atlas får hatten av från mig och oss andra i Anonyma Amatörer.

De ryktas att jag inte mer än kan inte mer än hålla med generalen!
Ngt som jag inte trodde skulle hända hände just idag! De värmde gott må jag säga:)
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att att alla i Atlas håller tummarna ! och hoppas på en snabb comeback!

//Gold
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att man ser ännu en gång hur Atlas visar sitt rätta jag. Eller så kanske det handlar om att folk inte har någon kommunikation inom den alliansen, för igår kväll fick en av oss i alliansen en fråga om IAP/Fred och frågade även om vi ville bidra med deff så dom kunde gå på hårdare mot Solexus, vad som händer denna morgon är att dom har en offensiv mot en av våra medlemmar! Man kan undra hur ofta Atlas ska köra med sitt fulspel, för det verkar som det är vad den alliansen klarar av när det gäller oss, fulspel rakt igenom. Eller är det så att den här kära Trimme ljuger ännu en gång...? Jag vet inte hur det funkar hos er Atlas, men skulle jag fråga en allians om IAP eller fred eller hur ni formulerade det så börjar jag inte ha en offensiv mot dom på morgonen dagen efter, men det gäller ju förstås bara folk som faktiskt har Moral.
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att mycket missförståelser förekommer.. Trimme och Waffen har privat diskuterat och tydligen har mycket därav misstolkats..

Ryktas att Waffen vill slippa se rykten innan det ryktas för tidig på grund av missförstånd !!

// W
 

DeletedUser2861

Guest
Det ryktas att man ser ännu en gång hur Atlas visar sitt rätta jag. Eller så kanske det handlar om att folk inte har någon kommunikation inom den alliansen, för igår kväll fick en av oss i alliansen en fråga om IAP/Fred och frågade även om vi ville bidra med deff så dom kunde gå på hårdare mot Solexus, vad som händer denna morgon är att dom har en offensiv mot en av våra medlemmar! Man kan undra hur ofta Atlas ska köra med sitt fulspel, för det verkar som det är vad den alliansen klarar av när det gäller oss, fulspel rakt igenom. Eller är det så att den här kära Trimme ljuger ännu en gång...? Jag vet inte hur det funkar hos er Atlas, men skulle jag fråga en allians om IAP eller fred eller hur ni formulerade det så börjar jag inte ha en offensiv mot dom på morgonen dagen efter, men det gäller ju förstås bara folk som faktiskt har Moral.

Det ryktas att alliansen fått mm från Trimme och att jag inte hört talas om någon offensiv. Som nytillkommen spelare hos Atlas har jag inte sett något fulspel där och skulle det finnas något är jag övertygad om att det inte är värre än hos andra allianser.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag skulle vilja höra Nån från fd VTEC om sina synpunkter på allyhopparen Waffen.....
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag skulle vilja höra Nån från fd VTEC om sina synpunkter på allyhopparen Waffen.....

Visst ska du få höra ryktas det om. Återkommer med fakta inom kort ryktas det.. Nu är det midsommar och helg.. Här ska vilas upp lite innan jag återkommer Loke ryktas det ..

Fortsatt trevlig midsommar helg på er alla // W
 

DeletedUser

Guest
De ryktas att man under andra världskriget eldade gammal halm för att orsaka luftrörs problem hos fienden. Men oturligt nog vände vinden allt som oftast å man drabbades själv av dessa besvär.

Sant så sant.. Intressant teori men helt korrekt ryktas det ;)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag skulle vilja höra Nån från fd VTEC om sina synpunkter på allyhopparen Waffen.....

Visst, jag var den som skapade VTEC.. Övrig info kan jag posta upp efter helgen utan att göra ner på andra spelare / allianser då jag i början av denna värd skapade flera allianser för att hjälpa spelare att komma igång.. Jag ser till fördel att olika spelare skall kunna få möjlighet att spela detta spel och inte sluta direkt, så jag har provat hjälpa många att komma igång och gilla grepolis.. Vad som nu hände på slutet är 2 viljor starka som de är inte kommer överens.. Men jag återkommer mer om detta utan att anklaga eller kasta fula ord mot varken någon då de flesta i spelet är kluriga och roliga spelare i alla åldrar vilket jag ser helt fantastikt kul.. ryktas det om..
 

DeletedUser

Guest
Idag ingen allians för Waffen då åsikter och interna åsikter råder.. 2 bessevissrar är aldrig bra men jag älskar allen AA för vad den står för ändå !! ( glöm inte förbund men det får stå secret )

Saknar gänget det gör man " spelarn, flickan, patton, mighty, wolfen, korvgrillen med flera just name allen så, tänker på alla där ;) ", men kom ihåg det är aldrig ens fel att 2 träter.. Nya tag nya insikter och mer spel i GP kommer ;) Väl mött..

Anonyma Amatörer Waffen gick med i alliansen efter otroligt stöd av dessa gentlemän / kvinnor..
Uti vår hage Waffen skapade alliansen efter kappa ..
Blodsfränder Waffen gick med i alliansen efter kappa, den blödde sönder inget hände städer dök konstant ..
Ragnarök II Waffen blev invitad kickad efter 10 minuter typ..
Hopp Korv Waffen skapade alliansen efter kappa ..
Carpe Diem Waffen skapade alliansen efter kappa ..
Gröngölingarna Waffen skapade alliansen efter kappa ..
Innan Grönisar så hette den VTEC I !! Samt VTEC II.. 2 allianser i skymundan, jo waffen skapade dessa 2 även !..

MVH // W Ryktas det om !!!!!!
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp