Det ryktas att...

DeletedUser

Guest
Det ryktas som att detta forumet känns som en Allers-Novell!
Det ryktas även som att detta forum behöver ett bredare "spectra"..än bara massa en massa "rykten" ifrån Mig och andra hängivna suportrar!
Tänk OM det fanns en forumtråd..där vi kunde dela med Oss av tankar känslor och allmän frustration..Om det som händer vid sidan om våra Liv?..men som sagt!...Bara ett rykte! ;)
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas även att Jag började som analytiker vid FRA..vid 18-års ålder...Det ryktas även att Jag HATADE det!!
..så numera ryktas det att Jag är en frispråkig skitstövel inom försvarsmakten! ;)
Men va Faan..det e ju bara "rykten"! ;)
 

DeletedUser

Guest
Håll er till rykten rörande servern annars raderar jag inlägg och tillslut delar ut straffpoäng!

Med vänlig hälsning. Tannhäuser
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas Om att SOL inte har någon off-förmåga att ta över EN Endaste av MacBolans städer!?
Det ryktas även att MacBolan Rular vilka SOL-städer so skall få Nya ägare!
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas även att MacBolan har bestämt Vilka av SOL`s UV-Öar...som skall bli av med städer!...hehhe!
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas Om att SOL inte har någon off-förmåga att ta över EN Endaste av MacBolans städer!?
Det ryktas att Solexus är betydligt mer intresserade av att vinna servern än att bry sig om enstaka spelare, det ryktas vidare att detta kommer ändra sig inom en snar framtid.
Det ryktas vidare att snart finns det en Solexus-stad nära dig - överallt!
 

DeletedUser3025

Guest
Det ryktas att Solexus är betydligt mer intresserade av att vinna servern än att bry sig om enstaka spelare, det ryktas vidare att detta kommer ändra sig inom en snar framtid.
Det ryktas vidare att snart finns det en Solexus-stad nära dig - överallt!

ryktas om att ni typ redan har vunnit=P OM inte resten av världen får för sig att göra nått? meeen det lär väl inte hända? mycket snack och liten verkstad ryktas det om... men vad vet jag? jag är ju bara en fotsoldat=)
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas Om att SOL inte har någon off-förmåga att ta över EN Endaste av MacBolans städer!?
Det ryktas även att MacBolan Rular vilka SOL-städer so skall få Nya ägare!

Ryktas att vi i Solexus ser det som en vinst att du Macbolan får behålla dina städer då det liknar mer feeding än nåt annat då du anfaller :D
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att det är rätt lugnt på servern nu på grund av VU..

Medger att Solexus har spelat väl, mkt väl och kommer nog ta detta om inte ett under skulle ske ;)

Jag kan bara gratta solexus för denna kamp och alla andra allianser ska ha kredit för bra kämpande.. Hoppas på fair play i framtiden på andra servrar där jag mot min förmodan hoppas att skitsnack hot mot spelare och dylikt INTE kommer att förekommas..

I spelet spelar man, men personliga hot och otrevliga meddelanden hoppas jag ser att de försvinner då vi alla spelar GP för nöjets skull..

Hoppas ni förstår vad jag menar, ryktar waffen om ;)

Ha alla ett fortsatt trevligt GP spelande i framtiden och tänk tanken att ta hand om varandra och inte smutskasta varandra, ha kul istället ryktas det från Waffen ;)

// W
 

DeletedUser3025

Guest
ryktas att resten av världen bara ser på medan solexus defilerar? inte änns ett försök av resten att hindra dom?
 

DeletedUser3025

Guest
och där vann solexus=) grattis till vinsten sol, ni var ohotade=) snyggt guldat eller jag menar spelat=P
 

DeletedUser

Guest
och där vann solexus=) grattis till vinsten sol, ni var ohotade=) snyggt guldat eller jag menar spelat=P
Det ryktas att gulda är en del av spel.
Det ryktas att jag tror inte att Solexus har guldat varken mer eller mindre än någon av de andra toppallianserna.
Det ryktas att man inte kan vinna enbart med en massa guld, behövs lite mer än så...

Men tack ändå :p (ryktas det)
 

DeletedUser3025

Guest
ryktas att jag bara skojar=) vet att guld är en del av spelet=) jag guldar oxå=P kanske inte lika mycket som många andra, men nån 100lapp i månaden blir det ju =)
 
Topp