Det ryktas att...

DeletedUser

Guest
Det ryktas att även en gammal "skäggdopping" som Jag...kan erkänna sig besegrad! ;):rolleyes:
Ni har gjort det Bra SOL...Heder till ER!
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas även att en ekonomiskt oberoende Macbolan, kommer att starta en ny Guild på nästa nystartade Värld!..
...och då vill Han ha med passion och "känsla" för det här spelet....
 

DeletedUser

Guest
Utifrån ryktesvägen:
Vill jag passa på att hylla Katarina, Grants och Ovemannen som har tillsammans gjort vår "Potatisresa" helt oförklömlig!
..Ni e bara BÄST! :)
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att även en gammal "skäggdopping" som Jag...kan erkänna sig besegrad! ;):rolleyes:
Ni har gjort det Bra SOL...Heder till ER!
Tack mannen, alltid kul med folk som kan ta en förlust. Synd du kom in så sent i spelet. Tror vi hade kunnat haft lite kul med/mot varandra annars!
 

DeletedUser

Guest
Grattis Solexus, väl kämpat.. Hoppas få möta er i framtiden samt alla spelare som jag har kämpat mot och med ryktas det att waffen vill ;) ..

MVH // Waffen // Thomas
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser2477

Guest
Tack så mycket för alla gratulationerna ,denna seger måste jag erkänna att den känns fin
,efter all försök med smutskastning,svek,lögner och fulspel från en del andra allianser /spelare emot oss så höll vi ihop som ett team.
Det går att vinna utan dessa ingredienser vilket vi nu har bevisat.
Men vill också ge en stor eloge till de fiender som har varit trevliga,mysiga,tokiga och roliga motståndare där man har fått sig ett gott skratt tillsammans och t.o.m blivit bubbelvänner med :)
Önskar er allal gott och god stridslycka i nästkommande servar.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Tack mannen, alltid kul med folk som kan ta en förlust. Synd du kom in så sent i spelet. Tror vi hade kunnat haft lite kul med/mot varandra annars!
Ay Ay! Sir! ;)
...önskar oxå att jag hade kommit in lite tidigare!
...men det känns som om jag blivit KÄR i det här spelet...och även i vissa spelare!? :p

Nåja...oavsett vilket så kommer jag att lira vidare, men att starta upp på Pi...skulle sätta mig i samma sits som när jag hoppade på denna världen...*suck* ..

Jag har 2 frågor!
1: När/hur avslutas denna servern?
2: Någon som vet när nästa startar upp?
 

DeletedUser

Guest
Nästa server startar någon gång i höst. September kanske :) Brukar vara ca 3 månader mellan serverstarterna ;)
 

DeletedUser2346

Guest
ryktet säger att jag ska vara snäll idag och alla andra dagar. Så tack alla motståndare men också tack till alla i alliansen
 

DeletedUser2477

Guest
Om jag fattat rätt så börjar en 4 veckors nedräkning när antalet aktiva understiger 300, men jag är långt ifrån säker på det.

det är korrekt , när det kommer ner till 300 aktiva spelare i en server efter serverseger ,då påbörjas en nedräkning på 30 dagar vilket man kan se när man loggar in i ett smalt fönster .

och att det är ca 3 månader en ny server startar när en har avslutats.

:)
 

DeletedUser3177

Guest
Ryktas TH Grattar sole till vinsten starkt jobbat med underverken!
 

DeletedUser2843

Guest
Ryktas att Ragnarök är sämsta förlorarna på servern. Ljuger ihop en historia om att admins utsett de till vinnare, lol :D

Frågan är om alla i alliansen står bakom detta eller om det bara är ledningen. I vilket fall som helst är det pinsamt att se

8df4871e1b.png
 

DeletedUser2563

Guest
Ryktas att Ragnarök är sämsta förlorarna på servern. Ljuger ihop en historia om att admins utsett de till vinnare, lol :D

Frågan är om alla i alliansen står bakom detta eller om det bara är ledningen. I vilket fall som helst är det pinsamt att se

8df4871e1b.png




hahahahaha.. wtf? vilket geni har skrivit det där? :D
 
Topp