Det ryktas att

DeletedUser

Guest
Det ryktas att jag borde fått mest KP idag? 250K fick jag det till åtminstone.
 

DeletedUser

Guest
Med 250K KP kan jag ta fler städer från er. Inte så svår matte att jag faktiskt tjänade på det.
 

DeletedUser

Guest
Bjrolkp borde ju räknas som IE. Även om han var kvar i klanen så vet jag inte om det spelar någon roll. Tekniskt sett så är han ju inte IE, men om man använder lite logiskt tänkande så är det ju så. 886K hade han, alltså nästan 900k.
 

DeletedUser

Guest
Rent praktiskt sett så innebar det bara 886k nya poäng för oss, vilket en IE inte ger.
:)
 

DeletedUser

Guest
Rent praktiskt sett så innebar det bara 886k nya poäng för oss, vilket en IE inte ger.
:)

Det där är bara rent skitsnack, det är IE och det är ju självklart, spelaren var med i klanen innan och blev inaktiv. Kollar man på endast statistik så är det ingen IE. Men använder man något sorts förnuft så är det ju solklart vad det är.
 

DeletedUser

Guest
Det där är bara rent skitsnack, det är IE och det är ju självklart, spelaren var med i klanen innan och blev inaktiv. Kollar man på endast statistik så är det ingen IE. Men använder man något sorts förnuft så är det ju solklart vad det är.

Fortfarande 886k mer poäng än vad vi hade innan, till skillnad från en riktig IE. ;)

Men visst, IE kan man kalla det.
 

DeletedUser2522

Guest
Fortfarande 886k mer poäng än vad vi hade innan, till skillnad från en riktig IE. ;)

Men visst, IE kan man kalla det.

Så att när du påstår att Svendberg bara IE:ar städer syftar du mot att hans allians inte växer, inte att det är betydligt lättare att intern-erövra?
 
Topp