Det ryktas att

DeletedUser

Guest
Ja du osten, vi skulle kunna köra den taktiken i evighet då ju om vi vill, så kan vi dra ut på servern i åratal. Men så jäkla tråkigt, att ni med er stora allians måste köra med detta fegspel!
 

DeletedUser

Guest
Seså, lite sunt förnuft och logik innan ni häver ur er grejer om jag får be, tänk efter ;)
Vi är inte korkade och självklart försöker vi inte "tråka ihjäl servern"... Varför skulle vi göra det när vi är stensäkra på att vinna? Det handlar om att UV kom lite hastigare än vi hade hoppats på nu och vi ville skjuta på det, max några få dagar, för att hinna ordna det sista och få en roligare och mer samlad UV-tid.

Förmodligen trodde större delen av era egna medlemmar fram tills för ett par dagar sen att det var jättelänge kvar till UV, så jag ser inte riktigt varför det är så farligt att nu behöva vänta några få ynka dagar till. Snarare skulle ni kunna tacka oss för att vi även gav er lite extra tid till förberedelse, använd tiden väl!

Ni beter er som att detta var det värsta illdådet och bedrägeriet i modern tid, tagga ner lite. Tror snarare detta handlar om att vissa personer vill ta varje möjlig chans till att bråka om något nytt och därför omvandlar man harmlösa småsaker som detta till "fula knep" och "fegspel" =)
 

DeletedUser2522

Guest
Seså, lite sunt förnuft och logik innan ni häver ur er grejer om jag får be, tänk efter ;)
Vi är inte korkade och självklart försöker vi inte "tråka ihjäl servern"... Varför skulle vi göra det när vi är stensäkra på att vinna? Det handlar om att UV kom lite hastigare än vi hade hoppats på nu och vi ville skjuta på det, max några få dagar, för att hinna ordna det sista och få en roligare och mer samlad UV-tid.

Förmodligen trodde större delen av era egna medlemmar fram tills för ett par dagar sen att det var jättelänge kvar till UV, så jag ser inte riktigt varför det är så farligt att nu behöva vänta några få ynka dagar till. Snarare skulle ni kunna tacka oss för att vi även gav er lite extra tid till förberedelse, använd tiden väl!

Ni beter er som att detta var det värsta illdådet och bedrägeriet i modern tid, tagga ner lite. Tror snarare detta handlar om att vissa personer vill ta varje möjlig chans till att bråka om något nytt och därför omvandlar man harmlösa småsaker som detta till "fula knep" och "fegspel" =)

Hö hö hö, man skall ej kasta sten i glashus..! =)
 

DeletedUser

Guest
Om ni nu är så säkra på att vinna så är det väll bara att köra? Hastigare än väntat? Då kan du inte haft någon koll alls du. På vilket sätt är detta inte ett fult knep? Nä just det, inget ni gör i den alliansen är fult...pajasar.
 

DeletedUser2503

Guest
På vilket sätt är det fult? Jag skulle bara säga listigt. Sen att ni fortfarande surar över att KlanInq förstört servern, lägg av och spela då för tusan för det är fasiken bara ett spel och ingen orkar höra på detta gnäll.

Sen för er som inte fattat det så är det ett jävla krigsspel och "fult spel" är ju halva grejen typ :p
 

DeletedUser1290

Guest
Det ryktas att jag förstår bättre hur saker kan hända i samhället i övrigt efter att ha spelat på Iota ....
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att jag förstår bättre hur saker kan hända i samhället i övrigt efter att ha spelat på Iota ....

Det jag har lärt mig var att det är bättre för världen om de två stora världsmakterna slås ihop istället för att kriga mot varandra. Fred på jorden.

(Usa och Ryssland blev vänner istället för att bomba varandra)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att vår käre svendberg återigen visar att allt är okej så länge det är han själv som gör det - och att argumentet "någon annan gjorde fel, då får även jag göra fel" fortfarande är starkt. Jag klagar inte, eftersom jag inte tycker att det är fel, konstaterar bara att svendberg har många brister i sina moraliska värderingar =)
 

DeletedUser

Guest
Osten, du är så dum ibland, jag var ju tvungen att hoppa av så att det inte blev allt på era villkor, är inget jag vill göra egentligen, men det är tvunget, ingen dubbelmoral, det är endast det att vi inte vill att ni ska få full kontroll på när UV börjar och då ligger före, det är ju er taktik. Sura för att jag sabbade den?

Har inga brister i mina värderingar, men man får väll följa vad som händer på världen och anpassa sig, även om det är riktigt tråkigt att behöva göra det. Men Cheddar, du kan ju sluta komma med dumma argument och försöka komma på något nytt knep istället.
 

DeletedUser

Guest
Osten, du är så dum ibland, jag var ju tvungen att hoppa av så att det inte blev allt på era villkor, är inget jag vill göra egentligen, men det är tvunget, ingen dubbelmoral, det är endast det att vi inte vill att ni ska få full kontroll på när UV börjar och då ligger före, det är ju er taktik. Sura för att jag sabbade den?

Har inga brister i mina värderingar, men man får väll följa vad som händer på världen och anpassa sig, även om det är riktigt tråkigt att behöva göra det. Men Cheddar, du kan ju sluta komma med dumma argument och försöka komma på något nytt knep istället.

Väldigt dum är jag, nästan pinsamt =)
Det enda du har gjort är dock att skjuta upp det enda till nästa poängsänkning i juli. Såvida vi inte känner oss färdiga och låter dig bestämma, det är väl inte omöjligt det heller. Nog kan du få vara med och leka om du vill.

Jag vet inte riktigt vad du såg för argument i mitt förra inlägg eller vad jag skulle ha argumenterat för, men jag ska återgå till mina knep istället, planera något nytt vidrigt illdåd. Vem vet, härnäst kanske jag går så långt att jag använder info från en gemensam chatt för att anfalla dig när du är offline, det vore väl riktigt förkastligt :S
 

DeletedUser

Guest
Jag är osäker på vilket det exakta datumet var men det borde vara dags.

GRATTIS IOTA PÅ ÅRSDAGEN! :d
 

DeletedUser

Guest
Jag är osäker på vilket det exakta datumet var men det borde vara dags.

GRATTIS IOTA PÅ ÅRSDAGEN! :d

Ryktas att det är sant greco, jag tror det var igår, bra att du uppmärksammade det! =)

Grattis på årsdagen och tack allihopa för ett spännande och roligt år!! Tack till både vänner och fiender, forna vänner och forna fiender. Säga vad man vill om olika saker, men detta har varit en stor del av min fritid under det gångna året och det är ingenting jag ångrar, hurra för världens bästa server med världens skönaste spelare!
 

Skaparn

Member
Det ryktas att det är slut på larvet nu, nu vankas de tuffa tiderna här... UV.
Grattis alla ni som får semestern förstörd!
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att någon fågel viskar de har problem med sin uv.


90876_10138.jpg
 
Topp