Det ryktas att

DeletedUser

Guest
Ryktkas att det är så jväla gött :D D:D :D

så jväpala gött..jpg

Han är kvar :D
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att KlanInq fick slut på BS under sjöslaget, vi blev lite besvikna då vi hade fler tappra män att offra.
 

DeletedUser2522

Guest
Ryktas att man missar allt det roliga nuförtiden... Snyggt jobbat SB, you know it's true, förenade kan vi skapa motstånd. :)
 

DeletedUser2522

Guest
Grattis svendberg, jag vet inte hur gammal du är nu, men enligt Skype så fyller du år idag. Grattis. :)
 

DeletedUser

Guest
Så där.... Då var det snart dags att klappa igen butiken för gott!

Vill tacka alla fantastiska människor därute som fått mig att både skratta och gråta, skrika och viska, vända på dygnet och under bataljer visat god kämpaanda under de år jag spelat. :)

mvh
ambjorn
 

DeletedUser

Guest
Så där.... Då var det snart dags att klappa igen butiken för gott!

Vill tacka alla fantastiska människor därute som fått mig att både skratta och gråta, skrika och viska, vända på dygnet och under bataljer visat god kämpaanda under de år jag spelat. :)

mvh
ambjorn

Assså ambjorn jagäälskar dig fan! du är s bra på gp!!!1 Om jag ens var hälsften så bra hade jag vunnit den här världen!!! Du är grymm!
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser2503

Guest
Ryktas att Soeren visade svendberg var skåpet skall stå och "har tagit" hem det mesta. Ryktas även att olof ska ha vunnit mot svendberg i deras privata match som svendberg från början bett om och som han nu förnekar... Aja, vad vet jag! Soeren och olof förtjänar iaf ett stort grattis för deras prestationer, kul!
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ryktas att Soeren visade svendberg var skåpet skall stå och "har tagit" hem det mesta. Ryktas även att olof ska ha vunnit mot svendberg i deras privata match som svendberg från början bett om och som han nu förnekar... Aja, vad vet jag! Soeren och olof förtjänar iaf ett stort grattis för deras prestationer, kul!

Vart skåpet ska stå? Ja det är ju ganska självklart att man vinner KP-rankerna om man är medlem i den största alliansen som feedar, är ju inte så konstigt då.
Sen har jag och OB aldrig haft någon privat match, löjligt att påstå detta. Han kanske startat något men jag har aldrig bett om det nej. Holios, du är riktigt löjlig du.

Däremot tycker jag att hela Invicta visade KlanInq vart skået skulle stå när vi krossade drömmarna om en krona. Det var ju det bästa med hela servern, så ja, Invicta fick sista ordet och jag vill tacka alla kämpar i Invicta som gjorde detta möjligt.
 

DeletedUser

Guest
Vart skåpet ska stå? Ja det är ju ganska självklart att man vinner KP-rankerna om man är medlem i den största alliansen som feedar, är ju inte så konstigt då.
Sen har jag och OB aldrig haft någon privat match, löjligt att påstå detta. Han kanske startat något men jag har aldrig bett om det nej. Holios, du är riktigt löjlig du.

Däremot tycker jag att hela Invicta visade KlanInq vart skået skulle stå när vi krossade drömmarna om en krona. Det var ju det bästa med hela servern, så ja, Invicta fick sista ordet och jag vill tacka alla kämpar i Invicta som gjorde detta möjligt.

Holios provocerar bara, han spelar inte ens kvar på servern haha =)
Ryktas att KlanInq inte har något annat än kärlek för sina kära vänner i Invicta!
 

DeletedUser2592

Guest
Vart skåpet ska stå? Ja det är ju ganska självklart att man vinner KP-rankerna om man är medlem i den största alliansen som feedar, är ju inte så konstigt då.
Sen har jag och OB aldrig haft någon privat match, löjligt att påstå detta. Han kanske startat något men jag har aldrig bett om det nej. Holios, du är riktigt löjlig du.

Däremot tycker jag att hela Invicta visade KlanInq vart skået skulle stå när vi krossade drömmarna om en krona. Det var ju det bästa med hela servern, så ja, Invicta fick sista ordet och jag vill tacka alla kämpar i Invicta som gjorde detta möjligt.

Japp, det var enda anledningen att hänga kvar när Fåglarna tappade sugen. Är nöjd och glad med att jag kunde hjälpa till att fixa det. Är också nöjd med att jag vet var skåpet står i hav 45! Hos mig!

Tack till alla fiendekämpar för goda, hårda duster. Vi ses på nån annan server!
 

DeletedUser

Guest
Japp, det var enda anledningen att hänga kvar när Fåglarna tappade sugen. Är nöjd och glad med att jag kunde hjälpa till att fixa det. Är också nöjd med att jag vet var skåpet står i hav 45! Hos mig!

Tack till alla fiendekämpar för goda, hårda duster. Vi ses på nån annan server!

Jag är glad att du inte försvann! Du är en ihärdig rackare du, h45 hade inte varit sig likt utan dig. Tack själv och ha det bra.
Själv gillar jag mest att titta på h55 ranken, alltid en fröjd ;)
 

DeletedUser

Guest
Japp, det var enda anledningen att hänga kvar när Fåglarna tappade sugen. Är nöjd och glad med att jag kunde hjälpa till att fixa det. Är också nöjd med att jag vet var skåpet står i hav 45! Hos mig!

Tack till alla fiendekämpar för goda, hårda duster. Vi ses på nån annan server!

Jasså? Har för mig att Flyttfirma Soeren & Co AB har hämtat ut en massa skåp hos dig i hav 45 å de står nu på hemliga platser. ;)

Vill även passa på att tacka alla roliga människor man har stött på här på Iota under resans gång, både vänner o fiender. Tack för att ni gjorde Iota till en riktigt kul server!!
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att det råder inbördeskrig dagarna innan världen går under.
 

DeletedUser2592

Guest
Jasså? Har för mig att Flyttfirma Soeren & Co AB har hämtat ut en massa skåp hos dig i hav 45 å de står nu på hemliga platser. ;)

Vill även passa på att tacka alla roliga människor man har stött på här på Iota under resans gång, både vänner o fiender. Tack för att ni gjorde Iota till en riktigt kul server!!

Många skåp har din firma hämtat, men Skåpet med stort S står i Kappapolis...

Jag passar på att dela ut lite presenter till mina kära fiender ikväll som tack för alla bataljer.
 
Topp