Det ryktas att

DeletedUser

Guest
Så att när du påstår att Svendberg bara IE:ar städer syftar du mot att hans allians inte växer, inte att det är betydligt lättare att intern-erövra?

Har inte påstår något sådant, men att bara IE:a städer innebär ju att alliansen inte växer. :)
 

DeletedUser2522

Guest

Om det som tydligen är för svårt för dig att förstå, så otydlig var jag väl inte?

Har inte påstår något sådant, men att bara IE:a städer innebär ju att alliansen inte växer. :)

Du påstod, indirekt iallafall, senast för 3 dagar sedan att Svendberg är en spelare som bara IE:ar, så jag frågade om du då syftar mot att hans allians inte växer.
 

DeletedUser

Guest
Du påstod, indirekt iallafall, senast för 3 dagar sedan att Svendberg är en spelare som bara IE:ar, så jag frågade om du då syftar mot att hans allians inte växer.

Leta gärna fram posten där jag säger att Svendberg uteslutande IE:ar...kan inte hitta någon sådan. :)
 

DeletedUser2522

Guest
Det ryktas att GrecoStyle är lider av något som kallas högmodighet.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att det tar längre tid ändå, KlanInq vill tydligen fördröja och kör därför någon taktik med att deras största spelare inte ska vara med i alliansen, därmed minskar poängen mycket och tiden ökar. Riktigt tråkigt att ni måste ta till sådana knep.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att det tar längre tid ändå, KlanInq vill tydligen fördröja och kör därför någon taktik med att deras största spelare inte ska vara med i alliansen, därmed minskar poängen mycket och tiden ökar. Riktigt tråkigt att ni måste ta till sådana knep.

Hehe knep & knåp, vi tyckte inte det var dags riktigt ännu.. Passa dig så vi inte skjuter upp det till nästa påsk =)
 

DeletedUser2592

Guest
Ryktas att KlanInq försöker tråka ihjäl hela servern med sin fega taktik och uppskjutande av det oundvikliga. När dom vinner kommer ingen gratulera dom, för det finns inget att gratulera till.
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att det hade varit en roligare server om någon hade bjudit på motstånd. ;)
 

DeletedUser107

Guest
Ryktas att det tar längre tid ändå, KlanInq vill tydligen fördröja och kör därför någon taktik med att deras största spelare inte ska vara med i alliansen, därmed minskar poängen mycket och tiden ökar. Riktigt tråkigt att ni måste ta till sådana knep.

Det är inga knep alls, det finns så många härliga människor i KlanINQ så vi vill inte riktigt att det ska ta slut än. :)
Så vi funderar på att låta några till "lämna" alliansen så vi får fortsätta ha så trevligt. ;)
 

DeletedUser2522

Guest
Äsch jag klagar inte, dessutom har ju alla era förbund mer poäng än oss, och fler spelare. Något borde ni kunna hitta på som gör er nöjda. :)

Lek inte dum nu, du vet mycket väl att det är kvalitet före kvantitet som gäller, även på Grepolis.

OnT:

Varför är det roligare att ställa ut det? Är det för att det är enklare att först utrota allt som eventuellt kan vara ett hinder när ni ska bygga era 7 underverk och "kämpa" till er kronan? Vore det inte roligare med en rolig och spännande strid om underverken? Eller nej förresten, då behöver ni ju strida jämna slag, det tar ju bort det roliga. :-(
 
Topp