Det ryktas att

DeletedUser994

Guest
Det ryktas att jag man blir förråd av mina egna spelare som tar städer av en för att jag ska kunna fortsätta kriga.
 

DeletedUser2503

Guest
Ryktas att vissa i KlanInq är så pass KPkåta att dem sänker andra medseplares Ks :S
 

DeletedUser1290

Guest
Det ryktas att det står 4-0 till maran i dagsläget :)

ps, jag vet att jag kommer att förlora i slutänden .. men liten glädje är oxå glädje i bedrövelsen
 

DeletedUser2592

Guest
Ryktas att det är mycket meningslöst tjafs i den här tråden men att sanningen är att dom 2 fegaste allianserna i Grepolis historia som numera kallar sig för KlanInq är för fega för att attackera sina verkliga fiender utan uteslutande satsar på offline, allianslösa och dom svagaste i varje allians. Synd att säga, men det är en grymt låg nivå för en så bisarrt stor allians.

Man hade velat ha mer riktig action nu när servern drar mot sitt slut. Tyvärr ska det fegas mot seger, tydligen.
 

DeletedUser

Guest
Madswede76, haha, samma för mig, fått 1 ynka KS på mig på dagen, många fler på natten, inte sagt att det är fel att anfalla på natten, gör det själv ibland. Men tråkigt när det händer uteslutande.
 

DeletedUser

Guest
Hastigt o jättelustigt bidde det 5-0, hörde jag rykten om :)

Ryktas att jag råkade välja den enda staden i Iota som har deff med tanke på vad som fanns bakom dess murar ;)

Fast jag tycker att det är lite osportsligt att du skryter på externa. Tänk på att de städer du äger nu är städer forna INQ lät dig ta för att du skulle kunna spela. Oavsett om du gillar det eller inte har du oss att tacka.

___

Vad är grejen med den nya taktiken att istället för att göra offensiver INGAME försöker ni splittra KlanInq på externa genom anklagelser?
 

DeletedUser1290

Guest
Ryktas att jag råkade välja den enda staden i Iota som har deff med tanke på vad som fanns bakom dess murar ;)

Fast jag tycker att det är lite osportsligt att du skryter på externa. Tänk på att de städer du äger nu är städer forna INQ lät dig ta för att du skulle kunna spela. Oavsett om du gillar det eller inte har du oss att tacka.
Det ryktas att jag har hört ett utryck där man säger "surt sa räven om rönnbär"

Det är inte jag som står för det osportliga. Kan inte hjälpa att just du drar rätt in i en av de få städer jag har som är predeffade ... De övriga siffrorna där jag tagit poäng är småstäder på icke UV-öar där jag ensam lyckad tajma in deff före ks. Kan ni inte ens ge mig så mkt cred att jag faktiskt inte är alltför dålig spelare?
Ja, visst har ni i Inq bistått mig med städerna men det var för att jag skulle spela i er allians. Vill ni dra erat smutsiga byk inför alla gör jag gärna ett inlägg i Iotas historia. Jag har både mina och andras pm kvar i min mapp där jag spar sånt som kan vara bra att ha senare....
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att Svendberg och Madswede är lite lustiga, inte fan har väl ni någonsin skickat ett ks mot någon av oss när ni vet att vi har varit inloggade? Hade ni uteslutande gått på aktiva i KlanInq, eller forntida Klanen och INQ hade ni nog inte tagit några städer av oss.

Och till Maran så tycker jag att det är starkt att hålla städerna du har vid oss, finns många andra på Iota som har tappat mängder med städer i liknande lägen. Att det är våra städer från början är egentligen irrelevant när man pratar om just deffet i den staden kan jag tycka. :)
 

DeletedUser

Guest
Kan ni inte ens ge mig så mkt cred att jag faktiskt inte är alltför dålig spelare?

Det är väl ingen som har försökt ta cred från dig? Angående dina färdigheter som spelare så har jag aldrig hört något annat än gott från någon i Klaninq, och då har du ändå varit på tal i chatter m.m. fler än en gång. Att du är en duktig spelare är ett faktum som ingen säger emot, vilket jag även försökte uttrycka här alldeles nyss om du bläddrar bakåt en sida.

Sök inte anledningar att bli uppretad där inga finns =)

Du har skäl att vara arg helt säkert, men håll dig till de skälen och hitta inte på nya saker i onödan, så blir det både mycket trevligare för alla och dina riktiga skäl låter mer trovärdiga ifall de inte kommer blandade med påståenden som saknar grund.
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att jag har hört ett utryck där man säger "surt sa räven om rönnbär"

Det är inte jag som står för det osportliga. Kan inte hjälpa att just du drar rätt in i en av de få städer jag har som är predeffade ... De övriga siffrorna där jag tagit poäng är småstäder på icke UV-öar där jag ensam lyckad tajma in deff före ks. Kan ni inte ens ge mig så mkt cred att jag faktiskt inte är alltför dålig spelare?
Ja, visst har ni i Inq bistått mig med städerna men det var för att jag skulle spela i er allians. Vill ni dra erat smutsiga byk inför alla gör jag gärna ett inlägg i Iotas historia. Jag har både mina och andras pm kvar i min mapp där jag spar sånt som kan vara bra att ha senare....

Då kan du gärna dela med dig av våra dagliga samtal som pågick i veckor och samtidigt kasta smuts på forna Inq.
 

DeletedUser1290

Guest
Det ryktas att solen lyser idag :p :D

Tack för allt stöd ni skickar till mina städer! :)
 
Topp