Det ryktas att....

DeletedUser378

Guest
Ryktas att det skulle bli en kär försoning med många gamla vänner på den sidan.
Ryktas dock att det även skulle bli ett bittert avsked från många på andra sidan.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att mitt frieri inte gick vägen trots att vi lever på 2000-talet.. ;)
 

DeletedUser378

Guest
Ryktas att svaret kommer att märkas beroende på vilken allians jag befinner mig i om ett tag.

Är ditt frieri fortfarande stående ambjorn?
 

DeletedUser

Guest
Det vet du! ;) Kommer bli en hejdundrande fest och sjuhelsikes smekmånad... :)
 

DeletedUser834

Guest
Det rycktas att jag hade fel om inaktiviteten i ULTIMATE.Hittills har ca 20/43 svarat på aktivitets frågan :)
 

DeletedUser2013

Guest
Det ryktas att vissa spelare i II och AA hjälper GL i kriget ;)
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att vissa spelare i II och AA hjälper GL i kriget ;)

Det ryktas att sådant inte gillas... :( Det må vara hänt om man menar att hjälpa MEN spioner och dylikt kan packa ihop om du frågar mig.

Kan passa på att sprida ryktet om att ytterligare en GL-stad hamnar i II:s ägo imorgon.
 

DeletedUser1337

Guest
Kan passa på att sprida ryktet om att ytterligare en GL-stad hamnar i II:s ägo imorgon.

O rly? ;)

Ryktas däremot att en II-stad hamnar i GL:s ägo idag. :)
Om ni skyndar er kanske ni hinner kicka spelaren så man inte behöver räkna med staden nästa gång man räknar ihop statistiken! ;)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ni kickade iceman och vi kickade iceman... den diskussionen tycker jag vi lägger ner.

Vad det gäller det övriga så är det naturligtvis bara att gratulera till 1-0 segern igår/idag... Kul det här! :)
 

DeletedUser378

Guest
Ryktas att en gammal räv kommer söka sig en ny väg på alfa servern.
 

DeletedUser1915

Guest
Ryktas om att jag ger min ända stad på alfa gratis! För segt att bygga något där ju ;)
 
Topp