Det ryktas att....

DeletedUser

Guest
Det får inte finnas en värld utan en ryktes tråd.

Jag börjar.

Det ryktas att det kommer bli småkrig i början när NS släpper.
 

DeletedUser

Guest
Ja, vi får väl se. Man får ju inte så mycket resurser om man farmar små grannar. Och stora grannar vill man ju helst speja först och det kostar ju en del i Grepolis.

Ska bli intressant att se hur det utvecklar sig. Helt klart är Grepolis ett helt annat spel än TW, bla pga hur spejning fungerar här. En defensiv spelare bör ju kunna skydda sig ganska bra mot spejningar i början.
 

DeletedUser

Guest
tar ju dubbelt så lång tid att farma spelare eller har jag fått det om bakfoten?
 

DeletedUser

Guest
Ursäkta, vad menar du med "NS"? :p Iallafall, jag ska nog försöka kötta ner alla :D
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att detta är en ryktestråd och jag ser väldigt lite rykten här.

Ryktas även om ett påbörjat samarbete som nog kommer resultera i något mycket fint ^^


Och med NS menar han nybörjarskyddet som varar i 7 dagar och skyddar dig från att bli attackerad.
 

DeletedUser

Guest
det rycktas att *tribalwars* är den aktivaste stammen i hela Grepolis
 

DeletedUser

Guest
En Gurka har viskat i min näsa och sagt att ryktet på gurkornas planet säger att kommer börja hända saker nu:cool:
 

DeletedUser

Guest
Saker har redan börjat hända, verkar som folk börjar rensa bort de inaktiva.
 

DeletedUser

Guest
Sväva inte ut för mycket nu, håll er till topic, dvs rykten som går :)
 

DeletedUser

Guest
yes sir! ryktas att om några veckor kommer dom som ligger i topp ha 2 städer:eek:
 

DeletedUser

Guest
En kattunge petade mig i näsan o sade att rycktet går om att folk kommer börja med lokala krig på sina öar inom kort!
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att de flesta haven är fulla, annars hade det blivit väldigt svårt att segla. Det blir väldigt torrt annars, och torra typer, det gillar vi inte.
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att silvret är dåligt vid H45, men en riktigt najs produktion av sten! :D
 

DeletedUser

Guest
Legenden säger att i hav 66 så finns det en hemlig ö. På den ön finns en särskild by. I den byn väntar invånarna på att deras hjälte ska återvända efter att han flytt och aldrig återvänt. Än idag väntar byborna på sin tappre hjälte.

Det sägs att denna by ska existera. Jag tror att det borde vara någon form av bonus till den som tar över den. Typ något i stil med dubbel resurs pruduktion elr dyligt. Jag vet inte, det är bara ett rykte.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Det ryktas att jag stör mig grymt hårt på att jag åkte iväg till sälen utan att veta att det inte fanns Internet där... :mad: Home Sweet Home!
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag vill se mer seriösa rykten och mindre pladder i denna tråd...
 
Topp