Det ryktas att....

DeletedUser

Guest
Är jag Kickad?

Nu kan jag inte logga in på alpha mer, händer ingenting, ingen information eller nåt mer än att inlogg sidan uppdateras bara när ja klickar på alpha...varför?
 

DeletedUser

Guest
Sist jag kollade så har jag plockat flera städer åt gången av EG utan hjälp av någon.
 

DeletedUser

Guest
Chino under vilken tid menar du? Under kriget eller när du bara tog två städer helt random?
 

DeletedUser855

Guest
Ryktas att II med vänner tappat stinget ;)

12 ks med bra tajming i off o deff räckte inte för att kom in i en enda stad, lider med er lite ;)

Några intensiva 24 timmar men det gick ju vår väg, dock en av de större tajmade aktionerna på Alfaserven som jag vart delaktig i så alltid lite kul :D
 

DeletedUser1337

Guest
Ryktas att II med vänner tappat stinget ;)

12 ks med bra tajming i off o deff räckte inte för att kom in i en enda stad, lider med er lite ;)

Några intensiva 24 timmar men det gick ju vår väg, dock en av de större tajmade aktionerna på Alfaserven som jag vart delaktig i så alltid lite kul :D

Yes, man får ge creds för det tappra, vältimade och organiserade försöket!

Ryktas att det är lite sura miner hos II nu :)
 

DeletedUser1337

Guest
Det ryktas att många tycker att gunstkrig är det roligaste som finns.
I våran allians lägger vi vår gunst på vettiga saker istället.
 

DeletedUser1337

Guest
Ryktas att Alfa har en vinnare nu. Trots att halva aktiva servern försöker motarbeta oss. :)
 

DeletedUser

Guest
Rycktas att ordet aktivitet kan diskuteras här på alfa, då endast fåtalet är aktiva längre och server har varit döende sedan sommarens slut samt att 2.0 kom och nu så kommer nog alfa att försvinna"/
 

DeletedUser

Guest
De var länge sedan Alfa-servern dog, långt innan införandet av version 2,0.
 

DeletedUser

Guest
Haha du har nog sovit då ;)

Ehm, va?
Du vet precis lika väl som jag att de vart andra tider - då inte mer eller mindre samtliga toppallianser var allierade med varandra. Då de fanns fler än en front, och ett krig, och då randoms man aldrig hört talas om inte kunde växa till sig såpass som de är idag, tack vare den enorma mängd spökstäder som finns på silverfat.

Inte för inte som spelarflykten är omfattande, vilket bäddat för detta.
 
Topp