Det ryktas att....

DeletedUser

Guest
Ryktas även att Magic Apple gillar Heretics, då de har 43 medlemmar med 910 poäng i genomsnitt & att alla känner de flesta då vi spelat många andra spel tillsammans. Och, dominerat dem spelen med ;)

~ Hozan


Ryktet bekräftat.

Dock vill jag höra mer om Purkys rykte!
 

DeletedUser

Guest
Ryktas vidare att en topp stam som har "sons" och "sparta" i sitt namn har problem med en, till storleken, mycket mindre stam?
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att detta är en tråd som BHF skapade i TW, ,tja ok! :cool:

Det ryktas att... WTF?! Det har ju funnits på många andra ställen också.

-
Det ryktas förövrigt att jag tycker det är väldigt lite och dåliga rykten. Kom igen! Bring it! Ni som mosar varandra(...Om det nu redan är någon som gör det:eek:) och har något kuligt att berätta!;)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att det nu är hela TRE stammar på topp 50 med >1k i snitt ... !
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att jag tycker att det är tråkigt att 10 av 18 spelare på min Ö är med i samma allians. :rolleyes::p
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att jag strax har en krigsbåt

Tror du mig inte så ser du kanske båten farandes utanför din by i jakt på plundring nu i början.

PS. ryktet är sant. :cool: :p :D :)
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att en topp 10 allians har allt förmånga allianser :S
 

DeletedUser

Guest
vilken stam?

Det ryktas att *Tribalwars* är en riktigt bra och aktiv stam:D(ryktet är sant)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas även att OSM har fått många,klena som hyfsat bra, förfrågningar om allians, men att alla har avböjts!
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att Illuminatii inte kan försvara sina medlemmar, många frågar sig när resten kommer inse samma faktum och lämna den sjunkade skutan.
 

DeletedUser

Guest
Bekräftar ryktet.

Ryktas även att jag skulle börja anfalla de från ovan nämnd allians idag. undra vem som har rensat dem före mig? =P
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ryktas att The Settlers har något med det att göra :)

Ryktas att det är ett mycket dött forum här på "Värld Alfa"
 

DeletedUser

Guest
bekräftar det ryktet!
säg till dom i eran stam/allians att kolla här!


Det ryktas att snart kommer det bli många krig här!
 

DeletedUser

Guest
Ryktet bekräftas inte.

Ryktas dock att det är alldeles för tidigt för krig då man endast kan rensa varandra förutom vissa som kanske kan bomba ner städer.

Ryktas att Anton bara svamlar om krig för att blossa upp och hetta upp Värld Alfa.
 

DeletedUser

Guest
Det kommer inte att bli många krig, bara för att din allians går i krig betyder det inte att andra kommer att göra det.
 

DeletedUser

Guest
...Och så ber jag er att gå tillbaka till topic: Det ryktas att....
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att många på ryktestråden inte förstår innebörden av vad en ryktestråd är för nått!
 
Topp