Det ryktas att....

DeletedUser

Guest
precis som dig imse! Du gjorde precis själv ett offtopic inlägg!

Tycker att alla som inte kan hålla sig till Ryktas att/Dementerar/Bekräftar inte vistas här inne. Har ni skvaller, inte rykten, så spring till ett äldre boende, de vill höra. Vi vill läsa smaskiga rykten!

Ryktas förövrigt att det viskas hit och dit. Vad blir maffians nästa drag? Ryktas också att ytterligare en stam inte kan beskydda sina medlemmar? Myterna vill ha fred? Men en stam med 68 medlemmar skall väl klara en som inte ens har 50? :S :S

Eran för småstammarna är inne! Död åt massrek och hyllad vare strategerna, dvs vi med mindre antal!

Tag er i akt!
 

DeletedUser107

Guest
bla bla bla

Det ryktas att det snackas mycket goja i det ryktas tråden.
Det ryktas också att det är saker på gång.
Det ryktas också att vissa allianser snor spelare från andra allianser.
Det ryktas också att en del av dom spelarna är spioner. hihihihihi
Det ryktas också om att dom som inte tror på The knights of Olympus kommer få en knäpp på näsan. :)

Mvh Mr. 1c3m4n
 

DeletedUser

Guest
precis som dig imse! Du gjorde precis själv ett offtopic inlägg!

Tycker att alla som inte kan hålla sig till Ryktas att/Dementerar/Bekräftar inte vistas här inne. Har ni skvaller, inte rykten, så spring till ett äldre boende, de vill höra. Vi vill läsa smaskiga rykten!

Ryktas förövrigt att det viskas hit och dit. Vad blir maffians nästa drag? Ryktas också att ytterligare en stam inte kan beskydda sina medlemmar? Myterna vill ha fred? Men en stam med 68 medlemmar skall väl klara en som inte ens har 50? :S :S

Eran för småstammarna är inne! Död åt massrek och hyllad vare strategerna, dvs vi med mindre antal!

Tag er i akt!


Ryktas om att den bäste kämpen som tillhör en allians med få medlemmar fick lära sig att många medlemmar kan samla mycket deff och slakta massvis med kusar. Fler i den mindre alliansen försökte göra samma sak som den stora kämpen. Nu ryktas det om att dom i den mindre alliansen får ta sig fram till fots.

Ryktas även om att fler verkar ha förläst sig på forumen på TW och tror på alla stora "sanningar" som skrivs där. Och att allt går till på samma vis här i Grepolis. Men tror dom kommer att få tänka om.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Varför citerade du mig? :S

Däremot bekräftar jag att detta inte är TW, så mycket nytt strategiskt tänkande!
 

DeletedUser

Guest
Ryktas om att en ny storslagen stam är på väg.

Hav 44 kommer att vara oroligt!

Ryktas också att Det är två köttar stammar, som tillsammans kommer strida.

The GDI, Sons of Sparta, The holy Grail, Mythos,Omega - Be afraid !

Men som sagt det är bara rykten så någon får bekräfta :)
 

DeletedUser107

Guest
Muhaha

Det ryktas att någon gick in i en stenhård vägg ikväll vid 21 tiden 3/3. :D
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att det är riktigt lame med alla dessa öar i början.
Det ryktas också att jag stör mig grovt på en viss allians som bara envisas med att anfalla hela tiden utan att känna något på det. :p
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att grepo-forumet är dött och att "jag" är oförsiktig med viktig info såsom lösenord? :eek:
Ryktas även att ALLA är välkomna på visit i min stad <3


Hälsningar
Ze Ripper
 

DeletedUser107

Guest
Guld?

Det ryktas att jag är duktigt irriterad på att det står att jag fått X antal guld när jag i själva verket har betalat för det. :p
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att en ny stad har grundats nånstans i den stora övärlden. Vissa viskar även om att fler städer är på gång.
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas om att en liten allians som satsar på kvalitet före kvantitet dominerar ö världen just nu.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att en mindre allians tog ett litet för stort bett när några av deras anföll We are Gods utan att kolla upp hur WaG svarar. Blir kul att se hur detta utvecklas.
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att många vill se mindre snack och mera verkstad från We Are Gods sida.
 

DeletedUser

Guest
Är inte er det gäller vilket ni skulle ha märkt då de som inledde striden nu står helt utan trupper efter vi slagit tillbaka. ;)
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att det finns en allians som trots sin "litenhet" i de okunnigas ögon, lyckas vara bäst på de två saker som betyder något, anfallspoäng och genomsnittspoäng.

Det ryktas även att det finns de som, trots att de stora stimmen inte har lyckats försvara sig, fortfarande inte har förstått att man inte grundar en framgångsrik allians med kedjebrev.
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp