Det ryktas att....

DeletedUser855

Guest
Ryktas att nu spekuleras det vilt på de sammansvurnas forum om att jag anslutit mig till TPB.
Ni får ge er lite till tåls så blir det nog klart vad som händer. Men en vän förblir en vän.

Its the Alfa way att vara vän med alla och inte anfalla så ofc förstår vi att du inte kommer anfalla någon :p
 

DeletedUser1337

Guest
Hade varit kul att diskutera hur vi skulle kunna hitta något delmål som vi själva sätter upp för att få lite liv och intresse :)
Alla mot alla med en veckoavstämning i statistiken? :)
Vad sägs om att sluta alliera sig med alla allianser utom en och gangbanga denna ensamma allians? Ni gjorde det mot BB och ni gör det mot GL. Jag brukade tycka att II hade heder.
Vad sägs om alla mot alla, men utan något slut?

Ryktas att du misstar dig stort på den fronten. Det kommer ska du se.
Det ryktas att pegaser är värdelösa i anfall. Bara tipsar lite. ;)

Edit: (Du bör se över din signatur, Lothoria. Den tappar all mening med felet i den. ;D)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Vad sägs om att sluta alliera sig med alla allianser utom en och gangbanga denna ensamma allians? Ni gjorde det mot BB och ni gör det mot GL. Jag brukade tycka att II hade heder.
Vad sägs om alla mot alla, men utan något slut?


Det ryktas att pegaser är värdelösa i anfall. Bara tipsar lite. ;)

Edit: (Du bör se över din signatur, Lothoria. Den tappar all mening med felet i den. ;D)

Det rycktas att jag tycker det skulle vara ganska kul utan allierade alla mot alla!!! då skulle man få se hur alla är på egen hand.
fast GL klarar det rätt bra på egen hand:D skulle vara kul om det blev så. då får vi ju verkligen se vem som är starkast.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Det ryktas att det är väldigt mycket semesterlägen just nu..... :) Är det bara jag som redan haft min semester?!
 

DeletedUser

Guest
EG kan inte ensamma kalla sig för segrare... De samarbetar ju med AA och II så då får ni vara 3 allianser som segrar :p

Varför allierar sig inte alla allianser på servern och utmärker sig allihopa som segrare?
Åter igen pinsamt :p

Tycker att vi krigar tillräckligt mycket för våran storlek då vi krigar mot TPB.
 

DeletedUser

Guest
Eftersom ni säger att alla är emot er och att vi borde alliera oss med alla så påpekade jag bara att vi krigar redan i norr.
 

DeletedUser378

Guest
Ryktas att jag precis insett hur långsam den här servern är.
Går inte att spela här längre när man vant sig vid något som går 3x snabbare.
 

DeletedUser855

Guest
Ryktas att jag precis insett hur långsam den här servern är.
Går inte att spela här längre när man vant sig vid något som går 3x snabbare.

Haha jo Loth har ju knappast med något som att du skaffar 500+ peggar och aldrig anfaller ;)
 

DeletedUser378

Guest
Har som krav på mina medlemmar på Zeta att de inte får ha fokus på någon annan server. Är rätt illa att göra annorlunda själv isf. Ville dock inte ta bort mitt konto eftersom det skulle bli ytterligare 60 spökstäder i ett område där det redan fanns dryga 150 spökstäder.

Fick en smärre nytändning av TPB som gjorde att jag gick igång mot EG. Sen när offen började tryta kom jag fram till att det tar alldeles för lång tid att bygga upp saker och ting.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att mycket av ditt off började tryta i dina egna hamnar;)
Rycktas även att EG tog en stad från Lothoria:)
 

DeletedUser

Guest
-1x sperlare

det ryktas att 2.0 kommer till gamla världarna
PS:grepolis.se kommer missa iaf en spelare på grund av det
:cool:
 

DeletedUser

Guest
Rycktas att supporten har fått många arga brev. Tycker att de som borde få avgöra i denna fråga är de som är top 500 och de som har premium, för de är ju dem spelarna som lagt ner en massa tid.
 

DeletedUser

Guest
Rycktas att supporten har fått många arga brev. Tycker att de som borde få avgöra i denna fråga är de som är top 500 och de som har premium, för de är ju dem spelarna som lagt ner en massa tid.

Där kan jag hålla med dig Tyskland har lagt ner 5000kr precis innan uppdateringen kom sen kommer man ju säkert inte ha med premium poängen in i hjälte världen.
 

DeletedUser1337

Guest
Ryktas att EG insåg att man inte hade vad som krävdes själva, så alla går över till II istället. Kan bli ett race det här!
 

DeletedUser

Guest
Rycktas att Blubby hade rätt. EG hade flera för inaktiva medlemmar för att vi skulle vara på top som vi hade varit tidigare. Men nu när AA har fallit så kommer saker i 53 att hetta upp igen!
Vill bara tacka Drizt,Chino och Buggo för att ha gått med i GL så att vi kan återigen kriga, fast denna gång kommer ni inte att vara skyddade från Väst samt att eran buffertzon nog står neutrala vilket ger oss chansen att bara slå till mot er:)
 

DeletedUser855

Guest
Rycktas att Blubby hade rätt. EG hade flera för inaktiva medlemmar för att vi skulle vara på top som vi hade varit tidigare. Men nu när AA har fallit så kommer saker i 53 att hetta upp igen!
Vill bara tacka Drizt,Chino och Buggo för att ha gått med i GL så att vi kan återigen kriga, fast denna gång kommer ni inte att vara skyddade från Väst samt att eran buffertzon nog står neutrala vilket ger oss chansen att bara slå till mot er:)

Jo Tyskland lite pinsamt att de flesta topp allianserna är allierade(II,AA,EG,EV.m.m) så det inte finns några att kriga mot...

GL är glada över att få över lite folk som vill kriga för i slutändan är det ju krig som håller detta spelet vid liv ;)
 

DeletedUser

Guest
Sant, deedoc fast när bara ett fåtal är kvar så blir det inte lika roligt sen så var det ett dödläge i 53 som gjorde att några slutade men de var bäst för EG så till en början, men vi kunde inte riskera att bli krig mot AA osv. Nu när AA inte längre finns i 53 utav de som var där gick över till GL och vi till II så kommer ett krig att vara oundvikligt:)
 
Topp