Det ryktas att....

DeletedUser378

Guest
Ryktas att när Lothoria väl börjar tappa tron på alfa för att det aldrig händer något så ramlar det in en massa anfall.
 

DeletedUser855

Guest
Ryktas att när Lothoria väl börjar tappa tron på alfa för att det aldrig händer något så ramlar det in en massa anfall.

Händer det inget så är det oftast ens egna fel, anfaller du och skapar osämjan hos en massa folk så blir det garanterat en reaktion och du får lite action :D

Så klart är detta bara ett rykte ;)
 

DeletedUser845

Guest
Det ryktas om att jag är ny moderator här :).

Jag är inte överdrivet hård dock, så se till att hålla någorlunda vårdat språk så är allt lugnt!
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att det var kul att se Chamie skriva på forumet igen! :)

Får nästan säga välkommen tillbaka. ;)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att Lothoria kommer få se sig om över axeln en del i framtiden nu när solospelandet har börjat.
 

DeletedUser

Guest
rykats att lothoria skapat "Legacy"
Ryktas oxå att AA och II kommer sakna Lothoria
 

DeletedUser1915

Guest
Ryktas om att de är en stakars kille som försöker ta min stad, men tyvärr. Så lyckas han aldrig. Tack för all KP.
 

DeletedUser

Guest
Rycktas att varje gång jag skriver att tråden är död så kommer den till liv igen:p
 

DeletedUser378

Guest
INFORMATION.

Från och med idag skall ett rykte som publiceras på forumet höra till den värld som ryktestråden tillhör. Gör inlägget inte detta så kommer det att tas bort av någon av moderatorerna.

Detta för att undvika spam i världssektionerna. Vill ni rykta om andra saker än just servern så är det välkommet att starta upp en ryktestråd i Off-Topic sektionen här på forumet.

Om detta överträds upprepade gånger avsiktligt så kommer det att resultera i att straffpoäng delas ut.

Första förseelsen = Muntlig varning + Radering av inlägg
Andra förseelsen = Varning på forumet + Radering av inlägg
Tredje förseelsen = Straffpoäng + Radering av inlägg
Osv

Mvh/ Lothoria
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att nyfikenheten är stor över vad Lothoria ämnar ta sig för på alfaservern! :)
 

DeletedUser378

Guest
Ryktas att Lothoria numera sitter inne på strax över 500 peggar. Dags att sluta bygga hopliter kanske?
 

DeletedUser

Guest
det ryktas att alfas forum är dött... Beror det på få spelare eller inga forumsaktiva?
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att vissa spelare bör skaffa sig ett liv. Gå en sväng i det fina vädret kanske? :D
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att ett förslag som kan säkra alfaserverns framtid har landat hos ledare för de större allianserna på servern. ;)
 
Topp