Det ryktas att....

DeletedUser1337

Guest
Det ryktas att man bör kunna slå ut en erövring om man klockan 3 på natten får iväg över 100 anfall då det är svårt att få in mer deff vid den tiden.

Mycket starkt och ihärdigt att fortsätta banka på väggen måste jag säga, till slut kom ni igenom, men det var knappast utan förluster åtminstone. ;)

Vidare ryktas det att man lät sina kamraters BS dö mot det inkommande stödet under förmiddagen efter att belägringen var hävd, istället för att skicka hem stödet och rädda sina kamraters BS som säkerligen skulle behövas vid nästa avbrytande av en erövring.

Det ryktas att AA, som inte skulle ha några förbund för att de skulle vara neutrala för att kunna kriga mot alla, i vanlig ordning måste söka hjälp hos andra för att kunna hävda sig, precis som när de var SfH :)
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att II rakryggat kan säga att GL faktiskt gjorde ett riktigt bra försök. Tyvärr var vi starkare denna gång. Med det sagt lämnar vi allt nedsättande därhän och fortsätter stärka våra positioner i hav 44 :)

Kaffe? Någon?
 

DeletedUser855

Guest
Får la säga grattis denna gången!

Och 50k kp är inte illa det heller :D
 

DeletedUser378

Guest
Ryktas att anfall under nattbonusen även verkar vara något som GL tycker om. Räknar med sammanlagt 30 anfall under den kommande natten. :confused:
 

DeletedUser458

Guest
ryktas någon e så glad att de måste upprepa samma sak om o om igen.

Ryktas även att metoden inte är av så stor vikt då resultatet talar för sig själv ;)
 

DeletedUser378

Guest
Rykten säger att brirems kan vara det bästa valet som anfallsbåt i vissa lägen.

Men eftersom jag inte är hemma med mitt konto igång har jag ingen koll på vad som hänt där.
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att det blev väldigt tyst och att vi är många som saknar ryktena. ;) Ett kan ju vara att GL fortsätter tappa städer till II medan de själva inte lyckas i sina försök... ;)
 

DeletedUser

Guest
Tror jag ska göra som alla andra i den här tråden, passa på att låta bli att sprida rykten och istället framhäva mig själv något.

Det ryktas att jag till sist har beslutat mig för att blockera den störste självframhävaren av dem alla. Helt plötsligt börjar andra gamla rävar att vakna till liv. Ett roligt resultat.

B
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att någon i GL vaknade upp med två städer under erövring och flertalet städer under anfall idag. ;)

Det ryktas också att nyfikenheten är stor om vem som förärats epitetet "störste självframhävaren. :)

Det ryktas att undertecknad är lite snurrig och sprider rykten i fel tråd.

Det ryktas också att GL försöker flytta norröver i H44 men att de fortfarande tappar städer... ;)

Det ryktas att någon äntligen sprängt miljongränsen på alfa. Alla vi i Imperium Internum skickar ett stort grattis! Bra jobbat! :)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Det ryktas att GL fortsätter tappa städer till II... Är det så stor klasskillnad?! ;)
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att motståndet mot 2.0 på alfa är kompakt i II-leden....
 

DeletedUser

Guest
Rycktas att det börjar bli för lite ryckten i det här forumet.
 
Topp