Vilken allians tror ni på?

DeletedUser

Guest
Jag förstår inte danska! Kan någon översäta vad han sa?
 

DeletedUser

Guest
hejhej

Jag förstår inte danska! Kan någon översäta vad han sa?


Vilken urbota dum kommentar.Översätt med google själv hörru.


Som jag ser det är det den som står ut längst i detta (långtråkiga, småtrista ) browserspel som vinner- Heretics ,FK är väl de enda som törs offra sina spelpjäser i detta spel.The 300 vet jag inte mycket om-men många är dem iallafall.

MVH Leica
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
The 300 ?

Nei, de kommer få smake sin egen medisin. De adler kun sine egne spillere...å når stamme medlemmene får øynene opp for diktaturet der inne, kommer mange til å slutte eller gå til andre stammer.

Så bare be inn spillere fra The 300.

Newsflash:
När The 300 formades röstade vi fram en diktatur. Majoriteten tyckte det var bättre än en myriad av småchefer då dem hade nog med sådana på sina jobb.
 

DeletedUser

Guest
oj!

Vilken urbota dum kommentar.Översätt med google själv hörru.


Som jag ser det är det den som står ut längst i detta (långtråkiga, småtrista ) browserspel som vinner- Heretics ,FK är väl de enda som törs offra sina spelpjäser i detta spel.The 300 vet jag inte mycket om-men många är dem iallafall.

MVH Leica

oj sorry jag viste inte att man kunde översäta med google! trodde det var för att söka på saker tack för tipset! :eek:
 

DeletedUser

Guest
jag tror på the gold warrior för jg är med dom ;) och jag skapa den det skulle vara lite konstigt om man inte tror på sin egen allains
 

DeletedUser

Guest
Allianser jag tror på

De allianserna jag tror på kommer gå långt är följande;
The 300
Fantomenklubben
Heretics

Jag tänkte skriva med Legion of Zeus, men efter det det jag har sett utav dem så säger jag nej.

The 300 för deras mycket listiga sätt att spela, dem har en strategi som gör att en del allianser tror på dem, fastän att dem hugger dem i ryggen så fort dem är klara att attackera.

Fantomenklubben för deras mycket starka kärna med duktiga & aktiva spelare.
Denna allians påminner mig om en likadan i ett annat strategi browser spel. Fast jag tror väl de flesta liknande spelen har en sådan allians, och dem kommer verkligen att gå långt.

Heretics för deras starka duktiga spelare och hjälpsamma spelstil. Dem har det som The 300 inte har, att man hjälps åt mycket, snabbt och utan att tveka.

Sedan kommer vi till Band of Outlaws, jag nämnde inte dem först, men varför skulle jag? Vi i Band of Outlaws får komma som en chock för er när vi väl säger hej, på er tröskel.

Med Vänliga Hälsningar, Dontis.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jag förstår inte danska! Kan någon översäta vad han sa?

Det var inte ens danska, det var norska. :D

The 300 för deras mycket listiga sätt att spela, dem har en strategi som gör att en del allianser tror på dem, fastän att dem hugger dem i ryggen så fort dem är klara att attackera.

Detta spelsätt kommer troligtvis leda till att de förr eller senare antingen tar sig vatten över huvudet och blir ägda av någon de backstabbar, eller att ingen litar på dem - och då står deras taktik handfallen.

Bara en tanke.

Tänker inte kommentera några allianser förrän ett regelrätt krig bryter ut så man får se vad folk går för.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
f..n vilket tjafs

heretics är i mina ögon dom som vet och kan (även i forumet) sen har vi fantomenklubben dom vet vart dom ska slå men gör det väldigt mystiskt i vissa lägen ( tänker på försöket mot mig ) men duktiga spelare överlag

det är dom 2 det kommer stå mellan i slutändan av detta spel tror jag
 

DeletedUser

Guest
The 300

The 300 har kunskapen,lugnet och framför allt styrkan.
Många allianser har en del bra spelare.Men det är helheten som håller ihop längden.

Hoppa hare får ni pyssla med i TBW.
 

DeletedUser

Guest
JAAAAAA!:eek: vi röstar på oss själva, alltså seriöst ni kanske skulle ta och syna övriga allianser runt om i världen för ni är ju faktiskt inte ensamma.:cool:
 

DeletedUser

Guest
Jag tror att inom en snar framtid kommer Band of Outlaws vara en riktigt välbyggd allians =)

;)
 

DeletedUser834

Guest
Jaså,men du är ju i The 300!

JAg tror däremot att det är Heretics som regerar sen
 
Topp