Vilken allians tror ni på?

DeletedUser

Guest
Det är bara lögn Sparkman, då 3 av städerna var mina och de var låååångt ifrån fulla. Ta din skrämsel-propaganda och göm den i valfri skogsdunge.
 

DeletedUser

Guest
Det är bara lögn Sparkman, då 3 av städerna var mina och de var låååångt ifrån fulla. Ta din skrämsel-propaganda och göm den i valfri skogsdunge.
Du är bara sur, Heretics kommer snart att falla sönder - sen kan jag lägga Grepolis på hyllan med flaggan på topp :)
 

DeletedUser

Guest
BoerBoel

BoerBoel kommer att falla snart dom bjuder bara in medlemmar.....2 st spelare över 100000p och väldigt dålig snitt poäng.
 

DeletedUser834

Guest
Eftersom The Gold Warrior SU är upplöst så tror jag nog på en säker framgång för:
The United Brootherhood(Så tror jag det stavas)
 

DeletedUser

Guest
TUB kommer att splittras inom en viss framtid. Att blanda TUB och Heretics är lika smart som Hitlers samarbete med Stalin. Vi vet ju alla hur det gick, tyskarna förlorade kriget och Sovjet upplöstes :D

Men jag önskar er alla lycka till :)
 

DeletedUser834

Guest
TUB kommer att splittras inom en viss framtid. Att blanda TUB och Heretics är lika smart som Hitlers samarbete med Stalin. Vi vet ju alla hur det gick, tyskarna förlorade kriget och Sovjet upplöstes :D

Men jag önskar er alla lycka till :)

Jag förstår inte riktigt vad du menar
 

DeletedUser

Guest
haha, ska man säga R.I.P. Heretics får du nog säga R.I.P. The United Brotherhood också, kriget har bara börjat...
 

DeletedUser834

Guest
TUB=The United Brootherhood??

Ja om et det e så så undrar jag faktist
 

DeletedUser855

Guest
Någon mer än jag som tycker Sparkman är söt då han är snackar skit? ;)
 
Topp