Vilken allians tror ni på?

DeletedUser

Guest
Jag tror faktiskt att The settlers kommer komma långt. Dem uppfyller alla kriterier som behövs för att lyckas, våran allians kan också komma långt, dock kanske inte kommer att ligga 1a på listan, men vi kommer överleva och växa!
 

DeletedUser

Guest
Jag skulle säga att We Are Gods,Tyrrant,Los Nerdos och Old School Maffia kommer att gå långt,eller i alla fall finnas kvar en längre period.

Sedan tror jag på alla stammar som inte har förmånga medlemmar kommer gå vidare och alla stora allianser kommer krylla med spioner och olojala medlemmar!

Länge leve maxantal!

Tyrrant försvann innan någon av dom med fler medlemmar:eek:
 

DeletedUser

Guest
Nu när man kommit en bit in i spelet så är Heretics dom som imponerat mest på mig.
 

DeletedUser378

Guest
Har mycket tidigare erfarenhet från Heretics så tror helt klart att det är en allians som kan komma att gå långt.
Givetvis tror jag även på min egen allians Descendientes del Diablo.
Vi må ha tillkommit lite senare än alla de andra som folk tippar på¨men vi har sammanhållningen i behåll.
 

DeletedUser

Guest
Självklart kommer Heretics fortsätta att vara den starkaste alliansen här.
 

DeletedUser

Guest
Nu börjar det sväva ut lite väl mycket här kanske? Tillbaka till topic: Vilken allians tror ni på?
 

DeletedUser

Guest
Håller på The Macedonian Army som jag är med själv är medlem i. Någon annan allians som jag tror kommer gå långt... Svårt att säga skrapar fortfarande på ytan av spelet :)
 

DeletedUser

Guest
The United Brotherhood har helt plödsligt gått upp i ledningen nu:eek:. jag tror de kommer att gå långt. sen så tror jag ju på min egen allians the eagles:p
 

DeletedUser

Guest
Håller inte med dig om The Brother.. :/ De är en sammanslagning av flera allianser och tror ej dom kommer kunna hålla koll på alla medlemmar

//Dromedaren TMA
 

DeletedUser

Guest
Tors Vingar kommer bli heta haha ;)

börja igår så har ingen koll :)
 

DeletedUser

Guest
Gatekeepers tror jag på, dock spelar jag i den så har inte insikt hur snacket går :p
men vi har en solid grund med aktiva och bra spelare från olika spel såsom TW etc.
:cool: I know, men TW kunnande hjälper här ibland ;)

även tror jag på Heretics..
ser ut som de vet vad de gör och har en aggressiv syn på livet vilket jag gillar. så tror att dessa båda allianser kan gå långt, både med sammarbete med varandra eller genom krig ::)
 
Topp