Vilken allians tror ni på?

DeletedUser

Guest
Heretics.

När de var aktiva och fortfarande brydde sig om 1kariam så ägde de under en lång period alfaservern. De har heller inga moraliska skrupler över att ibland spela lite fulspel.

Gatekeepers vet jag inte så mycket om, men de verkar ha börjat bra och ha ett bra momentum.

United Brotherhood verkar vara motsvarigheten till goo ifrån 1kariam.

(är det inte lite löjligt att ett konkurrerande spels namn censureras bort? Det känns lågt)
 

DeletedUser277

Guest
Heretics kommer gå långt, hur vet jag det, jo för att jag är med där=) inte nån vidare koll på dom andra än, men det lär väl visa sig
 

DeletedUser

Guest
Heretics.

När de var aktiva och fortfarande brydde sig om 1kariam så ägde de under en lång period alfaservern. De har heller inga moraliska skrupler över att ibland spela lite fulspel.

Gatekeepers vet jag inte så mycket om, men de verkar ha börjat bra och ha ett bra momentum.

United Brotherhood verkar vara motsvarigheten till goo ifrån 1kariam.

(är det inte lite löjligt att ett konkurrerande spels namn censureras bort? Det känns lågt)

Skulle vara bra om du kunde förtydliga det där med fulspel. Är det något som leder till avstängning, så heter det fusk och inget annat.
 

DeletedUser

Guest
Skulle vara bra om du kunde förtydliga det där med fulspel. Är det något som leder till avstängning, så heter det fusk och inget annat.

Det är verkligen inte fusk det är frågan om. Vi kör 100% efter reglerna, och kickade till och med nyligen en medlem för att han inte gjorde det.

EDIT: Om jag inte misstar mig var det din allians som tog emot den spelaren när han flydde från sitt rättmätiga straff. Kanske dags att se om sitt eget bo innan man börjar anklaga andra för fusk.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Det är verkligen inte fusk det är frågan om. Vi kör 100% efter reglerna, och kickade till och med nyligen en medlem för att han inte gjorde det.

EDIT: Om jag inte misstar mig var det din allians som tog emot den spelaren när han flydde från sitt rättmätiga straff. Kanske dags att se om sitt eget bo innan man börjar anklaga andra för fusk.

Jag bad om ett förtydligande av Vargens något luddiga ordval. Jag har inte anklagat någon allians för fusk

Om någon hade hört av sig till mig och förklarat att det var en flykting så hade jag självklart åtgärdat saken.
 

DeletedUser

Guest
Jag bad om ett förtydligande av Vargens något luddiga ordval. Jag har inte anklagat någon allians för fusk

Om någon hade hört av sig till mig och förklarat att det var en flykting så hade jag självklart åtgärdat saken.

Mycket lustigt. En hel tråd här i forumet var ägnat den spelaren, räcker inte det?
 

DeletedUser

Guest
Jag har hört att GoH söker en akademi allians... De kan tydligen inte ta hand om det själva då de söker en som redan finns...
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Då har du hört mer än oss. Så var vänlig att berätta vilka vi har uppvaktat med en förfrågan. Om du inte kan uppvisa en sådan förfrågan från oss så ska du inte påstå något du inte har belägg för.

Om vi får förfrågningar från allianser som vill bli akademi till oss, så är det väl knappast vi som söker.
 

DeletedUser

Guest
Mina källor är tyvärr (för dig) hemliga.

Dock verkar det som att ni har ett stort nätverk av spioner. Men det kanske är jag som drömmer :)
 

DeletedUser

Guest
Nej!
Genan är borta.
Han var ju så säker på att The settlers skulle bli bäst och Gatekeepers of Hades skulle misslyckas.

Synd att han är borta nu när man skulle fråga ut honom.
 

DeletedUser

Guest
Tyvär brukar det vara så. Dom som pratar mest i början brukar försvinna. Plötsligt har dom inte tid eller någon annan fin förklaring.
 

DeletedUser

Guest
Sparta SVU, för när Unionen är färdig kommer vi (och deras andra medlemmar) att kunna (med hjälp av bra samarbete) erövra SydVäst!
 

DeletedUser

Guest
Nej!
Genan är borta.
Han var ju så säker på att The settlers skulle bli bäst och Gatekeepers of Hades skulle misslyckas.

Synd att han är borta nu när man skulle fråga ut honom.

Hej på dig!


När jag var ledare och när jag verkligen satsade på GP så gick det bra. Numera spelar jag TW vilket är ett mycket roligare spel.

Fråga på du.
 

DeletedUser

Guest
Hej på dig!


När jag var ledare och när jag verkligen satsade på GP så gick det bra. Numera spelar jag TW vilket är ett mycket roligare spel.

Fråga på du.

Haha okej alla har ju olika smaker :)
Vad hände med The settlers?
 

DeletedUser

Guest
Jag tror nog på fantomenklubben, dom tar inte på sig för mycket medlemmar och (vad jag vet) så drar dom inte heller på sig lika många fiender som Heretics

Mvh Wento - The United Brotherhood
 

DeletedUser

Guest
Måste nog säga att du har fel Windo

Enligt min uppfattning har kalsongmännen redan fler fiender än de vet om...
 

DeletedUser

Guest
Jag tror på tre allianser, FK, Outlaws och Heretics. Visst jag är med i en av de tre allianserna men jag är iaf objektiv nog att kunna se vilka andra som har riktig potential :) Må bästa grupp, erm, överleva längst :)
 

DeletedUser

Guest
Jag tror på The 300, Heretics, Fantomen... precis som föregående talare så är jag med i en av de men man ser nu vilka som tänker på rätt sätt. ;)
 

DeletedUser

Guest
The 300 ?

Nei, de kommer få smake sin egen medisin. De adler kun sine egne spillere...å når stamme medlemmene får øynene opp for diktaturet der inne, kommer mange til å slutte eller gå til andre stammer.

Så bare be inn spillere fra The 300.
 
Topp