Vilken allians tror ni på?

DeletedUser

Guest
Jag tycker det iaf.
Sparkman kriget har bara börjat och TUB finns inte.:p
 

DeletedUser

Guest
Dags för ännu ett alliansnamn att dra ned ryktet på :)

Jag tycker ni är gulliga när ni tror att ni kommer klara er ur det här. Har redan lagt upp en liten plan till mina alliansvänner bland de olika områdena så om mina planer bara följs bra kommer ni gråta blod inom en ganska snar framtid.

Eftersom jag är snäll ska jag ge er en liten ledtråd (då kanske ni kan bjuda på lite motstånd):
Se över eran position
:cool:
 

DeletedUser

Guest
drakens klan är den klan som kommer att bli starkast i slutändan för vi kommer aldrig att ge öpp :cool:
 

DeletedUser

Guest
Master Of Horror

självklart tror jag på master of horror

ledningen har stor erfarenhet av andra online spel och mer aggrisiva spel som liknar grepolis :) en för alla alla för en
 

DeletedUser834

Guest
The 300 har säkert en väldigt ljus framtid,p.g.a sina över 100.000.000 p
 

DeletedUser

Guest
Jag trodde min allians skulle haft mycket goda chanser till top 5 placering. Vi var på riktigt god väg.

Men Lågvattenmärket på Alfa-server har sats av den nu ledande alliansen The 300. För tappar man medlemmar och inte hinner med att internerövra byarna så faller poängen ganska fort. Och för att inte förlora 1a platsen och därmed tappa i respekt, väljer man stjäla andra alliansers medlemmar samtidigt som man undanröjer potentionella hot.

Klart att många tror på The 300. Frågan är vilken prestige det ligger i det och hur mycket 1a platsen är värd. Man har ju inte med egen kraft erövrat poängen, utan delar av dom är stulna.

Med det visar man ingen STORHET eller vinner respekt. Det visar bara på litenhet och ynklighet och man vinner endast förakt.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jag trodde min allians skulle haft mycket goda chanser till top 5 placering. Vi var på riktigt god väg.

Men Lågvattenmärket på Alfa-server har sats av den nu ledande alliansen The 300. För tappar man medlemmar och inte hinner med att internerövra byarna så faller poängen ganska fort. Och för att inte förlora 1a platsen och därmed tappa i respekt, väljer man stjäla andra alliansers medlemmar samtidigt som man undanröjer potentionella hot.

Klart att många tror på The 300. Frågan är vilken prestige det ligger i det och hur mycket 1a platsen är värd. Man har ju inte med egen kraft erövrat poängen, utan delar av dom är stulna.

Med det visar man ingen STORHET eller vinner respekt. Det visar bara på litenhet och ynklighet och man vinner endast förakt.

Verkar som att någon är lite ledsen över att sin forna allians "ätits" upp. Bara att inse, VARJE allians som finns försöker ständigt värva nya medlemar. Så är det bara. Så sluta grina om det hela tiden
 

DeletedUser

Guest
Är detta ett ynkligt försök till att stå upp för din pyttelilla allians och alliansledare?

Ja, ja alla är inte lika poängk*ta så jag tror nog att insikten bland medlemmar, allianser och dess ledare med lite självaktning även kommer till Alfa-servern framöver ...

Edit
btw, det var inget värvningsförsök, det var en hetsjakt på särskilt utvalda medlemmar, där ett Nej inte togs för ett Nej.

Edit
... och bortser man från den som hoppade ur byxorna först och tittar på resten av mina forna medlemmar, så har dom totalt stagnerat, och andra också för den delen. Så dom verkar inte trivas, därför växer inte ni som andra mindre allianser. Det är därför ni stjäl, men det dödar spelet och dom enda som blir kvar till slutet är byggarna. Och det enda dom kan är att internt erövra. Man har ingen erfarenhet av att kriga.

Edit
... så det är väl bara för er att planera för nya interna erövringar. Det är ni iaf bra på.

Edit
... ett passande alliansnamn skulle vara The 300 "Bob the Builder" (300 byggare Bob)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
... och vad ska man dra för slutsats av det käre poängrekryterare. Tja, ni vinner visserligen en och annan stad och tillsammans får ni därav mångt mycket av gudarnas gunst, men ni vinnar aldrig spelarnas gunst.
 

DeletedUser

Guest
Svar p

Jag brukar undvika att svara pa forumen da det ar helt utan mening for 99% som hanger och skriver har ar "forum-troll" som endast ar ute efter uppmarksamhet da man inte fick det i spelet.

Trots detta tankte jag passa pa att svara lite av min gamla ledares (Nikita) gnall mot The 300 dar jag nu spelar. Och ja jag var de forsta som "hoppade ur byxorna", anledningen till detta var inte pga det Nikita kallar hetsjakt utan total avsaknad av aktivitet i alliansen och kandes som nar man forsokte sprang man bara in i en vagg. Hur som helst tillbaka till anledningen till mitt svar.

1. Nar andra allianser bjuder in spelare som redan har ett hem ar det inte hetsjakt utan nagot som tillhor spelet, alla allianser gor det. Och jag vill minnas en diskution med dig dar du var besviken att inte du fatt erbjudande att ga over till 300 nar vissa andra fick det i alliansen.

2. Anledningen till att "dina" gamla medlemmar stagnerat har inget med 300 att gora utan deras eget intresse att utveckla sig finns inte. Av de ca 30 medlemmar vi var som mest ar det nu bara 4 som ar riktigt aktiva och vi var inte fler innan alliansen gick i bitar heller sa inget har andrats.

3. Vad betraffar internadling sa ar det ater igen nagot som alla allianser gor och ju storre en allians ar ju fler internadlingar blir det nar spelare lagger av och byarna finns pa strategiska platser. Men att det ar det enda 300 gor ar sa langt fran sanningen du bara kan komma. Totalt av mina nu 42 ar 7 internadlade vilket innebar att jag tagit 35 byar utanfor alliansen. Finns spelare i 300 som inte tagit en enda internadling, sa att saga att allt som gors i 300 ar internadling visar bara hur bitter och clueless du ar.

4. Att 300 skulle kallas "300 byggare bob" ar annu ett barnsligt forsok fran din sida att tro att du vet allt som vanligt. Om nu 300 bara ar sa kallade "sim city" spelare hur kommer det sig da att top 1 bade offensivt och defensivt som allians tillhor just 300.

Slutligen vill jag bara saga foljande till dig Nikita, nar vi forst borjade prata gillade jag dig for vi hade samma typ av attityd. Du har sedan dess sjunkit lagre och lagre tills du hamnat dar du ar nu, i sandladan besviken och bitter
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Gatekeepers Of Hades verkar starka just nu

Det känns som att min allians Gatekeepers Of Hades är på g...;)
 

DeletedUser

Guest
Jag tror nästan alla skulle säga sin egna allians som jag gör, höhö.

Nej men jag tror min allians (Imperia) kommer att gå långt. Inte för att skryta, men vi ligger just nu på top 12 och vi siktar såklart mot toppen. Inget kan stoppa oss.
 

DeletedUser

Guest
Jag tror nästan alla skulle säga sin egna allians som jag gör, höhö.

Nej men jag tror min allians (Imperia) kommer att gå långt. Inte för att skryta, men vi ligger just nu på top 12 och vi siktar såklart mot toppen. Inget kan stoppa oss.

ni får se ;) Inget kanske är på krigsstigen
 

DeletedUser

Guest
Ultimate

Jag måste bara flagga för Ultimate som verkar gå starkt framåt. 8e plats och still growing...
Min koppling till dem? Ingen kommentar
 

DeletedUser855

Guest
Jag måste bara flagga för Ultimate som verkar gå starkt framåt. 8e plats och still growing...
Min koppling till dem? Ingen kommentar

Svårt att tro på en allians som skriver detta i sin presentation "Vi är verksamma i alla hav. "

Samt att 90% av deras spelare inte ens har 10 städer...


När en allians är inne i top5 då kan man börja ana något, jag tror starkt på någon av de allianserna som ligger i top1 ;)
 

DeletedUser

Guest
Imperium Internum!!!

jag tror inte jag vet att Imperium Internum kommer gå långt när dom slår ner grecce ligthing och kommer över Arch Angels i poäng så kommer vi hålla oss på rank 1-3

:cool: and Imperium Internum Rule
 

DeletedUser378

Guest
Den dag II kommer över AA i poäng känns rätt avlägsen skiljer ändå 6miljoner poäng och nästan 200k i snittpoäng per spelare mellan dem.
 

DeletedUser

Guest
Lätt att EG blir en av de bästa allianserna. Vi sattsar på en liten men sammansluten skara medlemmar. Vi har ökat i p avsevärt och spelar nu en större roll i nord-östra Alfa! :)
 

DeletedUser834

Guest
Som ULTIMATE:are så tror jag ändå inte på att ULTIMATE kommer mycket längre.Mycket inaktivitet och så,men många är positiva till det stora kriget :)

Nej,jag tror på att GL vinner kriget och att de kommer styra över Alfa ett tag.
 
Topp