Topp 10 spelare

DeletedUser2688

Guest
Mitt resultat var skyhögt ju :O

men ingen vill bryta belägringarna jag deffar :(
 

DeletedUser

Guest
Mitt resultat var skyhögt ju :O

men ingen vill bryta belägringarna jag deffar :(

Kan bero på att du guldar alla dina kp.
smiley_emoticons_mttao_waage2.gif
 

DeletedUser3343

Guest
Jättebra där Jamson
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif

Äntligen är du med på din egen lista :D
smiley_emoticons_bravo2.gif
 

DeletedUser2483

Guest
Jättebra där Jamson
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif

Äntligen är du med på din egen lista :D
smiley_emoticons_bravo2.gif

Var svårt att undvika det när man skulle köra statistik på det hela som jag har märkt folk uppskattar att göra på denna värld i andra sammanhang. Tog ett tag för en reaktion men folk gillar väl mera när man skriver saker om dem än att man räknar statistik :p
 

DeletedUser

Guest
Var svårt att undvika det när man skulle köra statistik på det hela som jag har märkt folk uppskattar att göra på denna värld i andra sammanhang. Tog ett tag för en reaktion men folk gillar väl mera när man skriver saker om dem än att man räknar statistik :p

Tycker du gör ett bra jobb Jamson gällande listorna.

O statistik e alltid kul.

JAg e super kass på det så uppskattar ditt engagemang här
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif
 

DeletedUser2878

Guest
Var svårt att undvika det när man skulle köra statistik på det hela som jag har märkt folk uppskattar att göra på denna värld i andra sammanhang. Tog ett tag för en reaktion men folk gillar väl mera när man skriver saker om dem än att man räknar statistik :p

Nääääh, förlåt! Alltid kul att få hard facts på att man för tillfället är bäst. :)
 

DeletedUser2483

Guest
Nääääh, förlåt! Alltid kul att få hard facts på att man för tillfället är bäst. :)

Hehe ja många har nog skiftat plats sen det skrevs men troligtvis ingen som än kan ta din plats på den listan :p

Ska se om jag orkar någon dag skriva lite mera i någon av dessa topp listor Nopo men vi får se :p
 
Senast redigerad av en moderator:

Knaz

Active Member
Ryktas om att jag vill se en ny lista så man får läsa lite om personerna också, inte bara den berömda statistiken!
 

DeletedUser

Guest
1 LORDI79 1141187 71 16073
Vem fan är lordi?
2 Buse76 1062173 Invictus 80 13277
Busig liten prick..
3 Jamson 1061107 Invictus 77 13781
borde bli författare.
4 Balbolan 1007521 Lost Souls 70 14393
vet ej.
5 Djal 966731 Blå brigad 66 14647
bilmekaniker.
6 larsthai 900754 Lost Souls 65 13858
Kan vara från thailand då hans namn innehåller thai.
7 NoPo 885439 Blå brigad 63 14055
kp galen.
8 Muscles 872305 Lost Souls 77 11329
Stora muskler?
9 Buggo 796883 Blå brigad 65 12260
matvrak.
10 Hallström 737988 Invictus 64 11531
en hall med ström?

Nöjd Knaz?
 

DeletedUser3343

Guest
En mycket klyftig lista. Man får reda på exakt allt man behöver veta.
smiley_emoticons_eazy_cool01.gif
 

DeletedUser3409

Guest
wow, too many Sun Tzu fans around. glad to see he`s still on fashion :cool:
 

DeletedUser2483

Guest
Vet inte men fick lust att skriva av mig lite och top allians var det någon som gjorde nyligen så får väl testa här igen men denna gång lite text =)
Kör samma upplägg som min näst senaste lista med att lägga fram top 5 och sedan personer utan inbördes ordning som bör uppmärksammas.
Ha det i åtanke att dessa är de jag tycker har varit under de senaste månaderna serverns nyckelspelare.

1. Muscles Lost Souls
Den ständiga 1an i anfalls och kämpe(förlorade nyligen ledningen på försvar) har denna spelare dominerat östra sidan av världen. Med hela 92 städer och ännu en till ledning av denna gigant tar han städer med storm och håller oss stackars grannar rädda för hans upptåg. Med sin ständigt aktiva närvaro leder han sin allians och tror han är en utav de få inom toppen som kan säga att den hittills inte har förlorat en enda stad till sina fiender. Med att ligga ständigt nära sina fiender och i vissa sammanhang ses som att ligga i underläge krävs det inget mer än att säga: Hatten av för dig och fortsätt lyft denna värld med din närvaro! =)

2. LORDI79 Invictus
Kanske den mest kritiserade spelaren både positivt och negativt på världen. Tror alla har något att säga om honom eller har en erfarenhet men det är få som kan säga att Lordi inte är en utav de främsta på vilken server han väljer att spela på. Med ett temperament som kan skifta ifrån en lugn bris vid stranden till nästa sekund en tsunami som plöjer ner allt i sin väg. Har nyligen som de flesta vet kommit tillbaka till sina vapenbröder och styrt upp den offensiva biten. Man undrar om den forna 1an på off ranken kanske måste snart se upp om de fortsätter på detta vis. En legend inom grepolis som aldrig slutar att förvåna och ser fram emot din utveckling på servern! =)

3. Buggo Blå brigad
Enligt mitt tycke den spelaren utav flera i Blå brigad som visar varför denna allians finns på toppen. En spelare med otrolig aktivitet och alltid finns tillhands för sin allians ska kollegorna var glada och fienden rädda för denna individ. Har fått en del egna smakprover på denna persons krafter och generellt är det trots den lilla erfarenheten jag har varit tillräckligt för att jag ska hysa stor respekt och inte underskatta(som jag lätt gör, vet en av mina brister). Hoppas på flera bataljer och önskar för min egna del att jag har en chans emot dig och dina vänner när ni sätter mig som ett mål i framtiden! =)

4. Rider Blå brigad
Den andra ur BBs stora register på MVP nominerade som sätter skräck i min och säkert flera allianser. Med sin ständigt aktiva roll och skickligt agerande ute på havet får man läxas upp då och då. En trevlig spelare med och har enbart haft en inblick av denna spelares personlighet men finns säkert spelare där ute som kan bekräfta min tes där. Har faktiskt lyft i mina ögon de senaste månaderna och tog platsen av kanske den som folk skulle kunna tänkas tro skulle finnas här. Dock ska jag punktera att Rider förtjänar en plats på topp 10 listor och förhoppningsvis har jag mera att säga nästa gång! =)

5. Buse76 Invictus
En stark ledare och en spelare som aldrig slutar att utvecklas. Denna spelare brinner verkligen för spelet och har ständigt nya idéer hur vi ska utvecklas och göra i olika situationer, ibland undrar jag om du ens kolla med mig utan enbart sätta dessa tankar i rullning och en bra förebild är du för hela Invictus. Med en ständig närvaro och alltid lugn och sansad är du den perfekta spelaren med dina kaliber du besitter. Kom nu hem ifrån din semester och ge fienden en ny tråd i deras deff flik! =)

Spelare som förtjänar att uppmärksammas

Nopo Blå brigad
En spelare som ska nog vara uppe på en topp lista och hade det inte varit jag som skrev hade nog han varit där. Med ett stort hjärta för sin allians och med ett hjärta som brinner för sina medspelare och har förstått ordspråket "viktigaste är inte att vinna utan att ha kul" som man ständigt blir påmind av. Nu kan säkert vara fallet att Nopo både vinner och har kul men att det viktigaste ändå finns i fokus och tycker där att du är en förebild för oss andra. Som en utav de främsta ledaren i sin allians visar han på teknik och erfarenhets ute på världen till sina motståndares nackdel. Fortsätt spridd glädje i din allians och är enbart en tidsfråga tills du gör det för dina fiender med! =)

Djal Blå brigad
Trots ett starkt nederlag den senaste tiden tycker jag att det är viktigt att uppmärksamma denna spelare här. Inte alla som skulle palla den påtryckning han har fått den senaste månaden med anfall 24/7 och med tanke på den stora uppvaktningen borde fienden ha tagit flera städer kan man tycka. Trots placering med långt till sina kollegor visar Djal upp varför han är en veteran och inte är att leka med. När natten är som mörkast nalkas gryningen och det är exakt det som kommer ske här. Trots ett nederlag kommer denna spelare växa sig starkare och nästa gång kan det vara fienden som får ha på sig dessa skor istället och troligtvis inte kunna hantera situationen lika bra.

Balbolan Lost Souls
Den forna topp spelaren verkar ha gått över till den nya världen och hans närvaro är saknad av både fiender och kollegor. Trots att denna server kanske inte är dennes huvudval är det ett kraftpaket i söder. Man fick höra som barn att man inte skulle väcka den sovande draken(kanske var björn eller troll i sagan) och detta är en liknelse med detta. När som kan denna spelare vända sin blick emot ett offer och då skulle man ha varit mera förbered(om det ens går) och redo på det som komma skall. Hoppas dock du vaknar ifrån din dvala här och jag får placera dig på listan där du hör hemma =)

Det blev lite färre än det brukar(kanske beror på att jag inte har något rödvin) men hoppas ni uppskattade läsningen. kanske fyller på med 2 till om ja kommer på vilka 2 som förtjänar det utav de jag hade i åtanke. Blir så här så länge och ha en fortsatt kall men mysig vinter!
 

DeletedUser3251

Guest
Tack Jamson att man fick va med på listan ;) Dock är man aktiv där också även om de inte byggs
smiley_emoticons_hust.gif
 

DeletedUser3392

Guest
Väldigt imponerad av din lista Jamson!

Tack för att du tar tiden för att skriva dem!
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif
 

DeletedUser3391

Guest
trevligt se en ny topp lista , väldigt bra skrivit också.

men lite tidigt för mig hamna på topp lista ännu haha.
 
Topp