Topp 10 spelare

DeletedUser3271

Guest
Jag måste säga att jag är förvånad att Jamson inte ligger högre upp på listorna.
En mycket kompetent spelare som alltid ställer upp och även en väldigt duktig ledare som alltid vet hur han ska uttrycka sig.
 

DeletedUser2143

Guest
Jag måste säga att jag är förvånad att Jamson inte ligger högre upp på listorna.
En mycket kompetent spelare som alltid ställer upp och även en väldigt duktig ledare som alltid vet hur han ska uttrycka sig.

Jamson skulle ligga högre upp, om han inte var så förbenat lat;) och drack så mycket rödvin:eek:
 

DeletedUser2688

Guest
Kom igen folket, mer toplistor åt folket!
vad jag vet så har inte filosofen Larsthai inte skrivit någon än.. dags att göra det ^^

jag är värdelös på det, så jag överlåter de till er andra
smiley_emoticons_auslachen2.gif
smiley_emoticons_irre4.gif
 

DeletedUser

Guest
Kom igen folket, mer toplistor åt folket!
vad jag vet så har inte filosofen Larsthai inte skrivit någon än.. dags att göra det ^^

jag är värdelös på det, så jag överlåter de till er andra
smiley_emoticons_auslachen2.gif
smiley_emoticons_irre4.gif

Stressa inte
smiley_emoticons_motz.gif


Jag vill upp där först
smiley_emoticons_hecheln.gif
smiley_emoticons_flucht2.gif
 

DeletedUser2483

Guest
Då efterfrågan är stor att folk ska få lite kredd för sina insatser i spelet får jag väl göra en lista här då ^^ Dock listad med top 5 spelarna på världen och resten utav folk jag anser utmärkt sig positivt.

1. Larsthai Lost Soul
Denna spelare kommer ständigt förvåna och utmärka sig i alla olika sammanhang. En viss ödmjuk charm utanför har han som uppskattas och en aktiv stridslust som har påverkat denna värld sen dag 1. Trots att han är på fel sida av blocket hyser jag och många andra stor respekt för honom och hoppas att denna gigant fortsätter att sprida inspiration inom spelet. Men låt er inte luras då denna spelare är listig som en räv och kan när som helst göra något helt oväntat. Vill avsluta med hatten av så syns vi i in game ;)

2. Muscles Lost Soul
Den andra storheten i sin allians som många skulle anse och kanske kommer i framtiden ligga på första platsen i listorna. Aktiv dygnet runt och har hela tiden små upptåg på gång vars utgång ofta blir till hans fördel känns det som. Som 1 på kämpe rankingen har han krigat sig fram på haven och satt stora hål i gamla Musk och nuvarande Musk försvar. Förutom en riktig strateg är detta en trevlig spelare med en moral syn som uppskattas.

3. Balboan Lost Soul
Guldgossarnas guldgosse har han bevisat inom eventens hektiska ruscher. Trodde jag och några andra skulle behålla denna rang men vi har inte mycket att komma till jämfört med denna man. Men det finns mer än guld här, en spelare som aldrig verkar ha slut på trupper dominerar han södra delen av världen och troligtvis kommer ingen kunna flytta på honom ifrån hans guvernör plats där nere. Ännu en trevlig spelare(undrar om det finns ett mönster i LS) som kan spelet innan och utantill. Hamnar man på hans radar är det dags att gå till försvar eller försvinna ifrån den då denna spelare inte kommer backa en tum för att få de han vill.

4. LORDI79 Hallonsaft?
Ja vad ska man säga om denna filur då? Är nog en utav de få på denna värld som lyckas kunna diplomatiskt fixa in sig i de flesta kretsar. Är egentligen en stor krigare med ett ego utan like(^^). Man undrar hur denna spelare ens lyckas ha så många vänner han har. Nej men Världens 1 i poäng är han och har lyckats få med sig många olika karaktärer bakom sitt led i hallonplockningen. En trevlig spelare men är rak på sak och du vill inte vara denna spelares ovän. Undrar om han blir först till 1 miljon poäng eller om någon annan kommer före och tar din bragd ifrån dig? :* Nej du får skriva något fint om mig innan du får flera lovord geggan ;)

5. Buse76 Hallonsaft?
En spelare som slåss alltid för sin allians och backar inte en tum för att hjälpa en vän i nöd. Har alltid lite upptåg igång och med ett stort hjärta förtjänar han en plats här. Finns inte så mycket mera att säga än att sammanfatta att du är grym ^^ Är en ära att få fortsätta spela med dig och hoppas för spelets bästa att du alltid är kvar =)

Spelare som ska uppmärksammas

Djal MUSKETEERS
En gammal veteran av grepolis som verkligen visar vart skåpet ska stå. Slåss för sin allians i vått och torrt och lämnar inte kappan efter vinden så enkelt. En av anledningarna till att MUSK finns kvar och för serverns bästa är det bra att du finns där och reder upp :) Håller till i de södra delarna med och skapat sig ett egen liten lekplats där motspelare måste se upp för annars får de inte vara med och leka där. Grymt jobbat och ser fram emot att se hur du utvecklar spelet.

NoPo Blå brigad
För några månader visste jag ej vem denna spelare var eller vad hen var kapabel till. Hen har i norr lyckats få igång en super allians som har fått en stor påverkan på världen i helhet. Denna spelare syns överallt och hörs överallt och är ständigt aktiv i alla sorters projekt. Har personligen ingen kontakt alls med hen men en väldigt intressant spelare att hålla koll på i framtiden.

bjrolkp FISKARNA
Denna allians sista hopp att finnas kvar som det ser ut. Duktig spelare som går rykten om i forumen att hen är omöjlig att ta städer utav. Har växt i skuggan för många men nu har blomman blommat ut och effekten är förödande för de som ej är på samma sida. Undrar hur länge denna spelare kommer fortsätta i sin nuvarande allians innan någon större suger upp hen. Inte heller någon erfarenhet men är väldigt nyfiken att se i action.

PiriPiri Hallonsaft?
Började denna värld med annat acc men slutade fort inpå starten. Han är tillbaka för att stanna och de som känner honom vet att han kommer ha en avgörande roll i slutet av världen, om inte tidigare. Kommer nog finnas med på topp listorna i framtiden så passar på att introducera honom här och för er som inte vet vem denna koloss är bör vara vaksamma om han finns i er närhet.

Ivanoz Invictus
Ett förslag ifrån kommentarerna ovan som jag håller med ska uppmärksammas. Trevlig spelare och en utav ledarna i den nuvarande allians 1an. Har precis fått upp ögonen av denna spelare men kan tyvärr inte säga rakt ut än vad denna ska utmärka sig mest utav men troligtvis kommer hen ha en stor påverkan i världsutvecklingen. Den som lever får se =)

Så kanske inte var vad alla förväntade sig förutom de i topp men ville göra något annorlunda och inte lyfta fram enbart de som är störst. Hoppas den var uppskattad och om inte så får ni skriva en ny själva =)
Haters gonna hate
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Tack för de fina orden Jamson!

O väldigt bra lista.

cifohielywpedbyh8.gif


Vill passa på att gratulera alla andra som e med på listan.

Gott kämpat!
 

DeletedUser2646

Guest
Jamson har en tendens att inte ta med sig själv på listan trotts att han så stort tillhör där. :)
Mycket bra lista där man kan se när på alla paralleller som dras. Alltid trevligt att se/höra vad
de olika spelarna har för syn på toppen och de olika tankarna som kommer fram.

Omöjligheterna som nämns i listan har man sätt "in action". Jamson ska veta att han absolutivt
inte vill se den nämnde i action om hen hamnar på andra sidan. ;)
 

DeletedUser2483

Guest
Hehe ingen mening att skriva om sig själv då man ofta har en vinklad uppfattning som kanske ej stämmer in =)
Som jag har sagt tidigare är det upp till nästa skribent att uttala sig om de anser att jag ska vara på listan!

Hehehe ja jag gillar utmaningar timpa men inte för svåra ;) Därför kommer jag inte hoppa något drastiskt tåg för att utmana ödet utan omfamna det och dra min egna slutsats hur mycket jag är ute och cyklar ^^
 

DeletedUser3409

Guest
I`m pretty sure that there are many talented players around and the number ten is small to include everyone. I haven`t still played with most of the guys on the list and on the other hand it`d be ridiculous and naive to speak about allies or pacts.
But still am sure that the Ivanoz guy deserves to be on the top 10. Differently from most of his cocky, semi experienced teammates, you can see his traces in every action taken by Invictus, (att/def included). Full of tactical moves, his double cs is quite deadly :D (having it experienced on my own back).
Great job Jamson and thank you for taking new proposals in consideration! :cool:
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser2483

Guest
Verkar inte gå så får göra om :(
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser2483

Guest
Resultatet skall bli så lågt som möjligt.
Ekvationen lyder Poängrank+Offensiv+Defensiv+Kämpar/Antal städer= Resultat

SpelareAlliansPoäng RankOff RankDeff RankKämpe RankAntal städerResultat
LORDI7916439700.84
BalbolanLost Soul2967660.36
Buse76Invictus3122013740.64
JamsonInvictus4243730.18
DjalBlå Brigad5322630.19
LarsthaiLost Soul6475630.35
MusclesLost Soul7111720.14
NopoBlå Brigad8534560.36
BuggoBlå Brigad9856610.46
HallströmInvictus10132114571.02

Gammalt system som används på andra världar(hoppas jag gjorde rätt nu), har avrundat decimalerna så är inte exakt men ni får en bild iaf hur det är. Var inte så krångligt när man kom på hur man kan göra men det tog sin tid :p
Ledsen alla ni som fick se första utkastet men denna är bättre hoppas jag...
Topp 3 utifrån detta:
1. Muscles
2. Jamson
3. Djal
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp