Topp 10 spelare

DeletedUser2143

Guest
skärpning nu boys and girls, se till och få fram en riktig lista nu. är ju inte ens en duglig godnatt saga som ni presenterar:(
 

Hallström

Member
larsthai
Tappat i fart, men är en riktigt bra spelare om han väl kommer igång.

Tappat fart? tappat kontot snarare
 

DeletedUser3271

Guest
Även här vill jag se en ny lista, gärna någon från BB :D
 

DeletedUser3391

Guest
här min topp 5 spelare som ni ville se.

1. Muscles
Ännu en gång ser vi denna spelare ligga 1a på listan dags byta ut denna veteran snart? haha
Denna ledare av alliansen Lost souls som alltid är på sitt kp jagande, så vet man att muscles är alltid någon som jagar efter kp på alla möjliga sätt. Har även haft erfarenhet av detta kp jagande vid några tillfällen. Men rätt säker på TNW är rätt nöjda ibland när muscles jagar kp ute på haven? Kommer denna spelare hålla sig kvar i topp listan och ligga 1? det tror jag att han kommer göra så länge inte irl strular upp som jag har svårt tro det kommer göra för denna spelare men sin höga aktivitet.

2. Jamson
varit Ledare i flera allianser, men har tydligen äntligen hittat sin plats kalla hem? Denna spelare är väldigt aktiv man har svårt hitta hål i hans schema när han inte spelar grepolis. Han ligger bokstavligen 2a på allt även listan här, kan en spelare som är 2a på allt ta hem vinsten med alliansen eller kommer hans talang att komma 2a visa sig att en ledare som är 2a så kan bara alliansen komma 2a? lite mer seriöst. Denna spelare tar allt väldigt seriöst när det kommer till sina allians medlemmar anser jag som en bra ledare som lyssnar på sina medlemmar. Har haft flera trevliga samtal med honom men även otrevliga samtal också haha, får se hur långsiktet arg han är på folk haha.

3.Buggo
Buggo enklast skriva om då vi är i samma allians :p En väldigt härlig spelare tycker jag när man har pratat med honom och man skrattar minst 1 gång om dagen. håller sig stadigt rätt långt upp på listan med att vara aktiv, Denna stora clown är lite som muscles älskar att söka kp, så man kan få rätt mycket kp när han är ute och krigar på stora blåa, han ligger samtidigt bra till på rank listan. Han hjälper alltid en allians medlem när han kan som en bra spelare är. Är han den mest klokaste i topp listan kanske, kanske inte :p får se om man går om honom snart :p Men han håller sig nog kvar på topp listan så länge han stannar kvar på servern.

4. Lordi/eller även kallad Geggan
Denna spelare hör man mycket om inom alliansen utanför alliansen nästan att mina vänner i irl känner igen honom för det ryktas och pratas mycket om denna spelare :p Har verkligen ingen historia med denna spelare alls vet bara han skicakde ett väldigt roligt meddelande till mig för länge sedan. Han formade hallonsaft med deras så kallad inre cirkel, denna allians höll inte speciellt länge av vissa omständigheter och de flesta spelarena i alliansen gick över till Invitctus medans han gick solo. Men bara för igen gå med i en allians och hjälpa till och få hjälp att kriga mot Lost souls chansar jag på. Men nu som Jamson så har de nog äntligen hittat sitt hem i TNW. Han har även vuxit fram i rank listorna när han är med i en allians som tyder allt mer på en allians är bättre än solo. Denna aktiva spelare kommer nog stanna kvar i topplistorna tills servern tar slut. men kommer han kunna gå om alla andra topp spelare innan servern är slut?

5.Zwack
Hmm ja denna spelare, väldigt intressant namn inom våran allians så har vi alla haft väldigt olika sätt uttala detta namn. Var ett tag sedan jag pratade med denna spelare, men var en trevlig spelare som jag hade ett litet skratt lite här och där när man snackade med honom. Enligt stats vad jag ser så verkar han vara en spelare som satsar väldigt mycket på offensiva trupper. men verkar fortfarande vara lite av en all around player som också har ett x antal deff städer för kunna hjälpa till på den fronten. hur aktiv han är vet jag ej längre men när man stred lite med honom så var han aktiv typ hela tiden, så nog en spelare som kommer växa mycket under denna server då jag inte känner till hans historia på tidigare servrar :p

spelare hålla koll på i framtiden och andra servrar om de fortsätter
Balbolan
Berrabaj
Mendio Denna spelare har jag ingen lång historia med, men på den korta tiden som jag skicakde ks på honom så har han lyckats krossa mitt vilja spela med sina stormar som han lägger mot mina ks. Håller själv på skriva en Novel som kallas livets hårda stormar (baserad på sann berättelse) ,som släpps någon gång nästa år. Ni får gärna köpa den sponsra mig med lite pengar så jag kan gulda ut nya ks köra på mendio
 

DeletedUser3388

Guest
Intressant lista från Mr.Rider igen!
smiley_emoticons_kaffee2.gif


Lite kul att se vilka du valt till denna lista, dock är jag lite förbryllad att du t.ex inte nämnt dig själv där någonstans eftersom du är en riktigt duktig spelare
smiley_emoticons_eazy_cool01.gif
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif
 

DeletedUser3391

Guest
känns fel skriva om sig själv så det får någon annan göra på sin lista :)

om jag nu fortsätter få vara med på listorna. men trevligt du gillade det :)
 

DeletedUser3392

Guest
Mycket intressant lista! Rider denna gillade jag
smiley_emoticons_freu-dance.gif


Lite kul att jag blev nämnd, känner mig inte direkt som bland de bästa på servern, kämpar på iaf
smiley_emoticons_saufen.gif
 

DeletedUser3391

Guest
Inte jag heller, men jag blev också nämnd.
smiley_emoticons_flucht2.gif
Kan det vara för att jag mutade Rider?
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif

joo jag får tacka för staden jag får, om någon annan vill vara med på listorna så är det bara erbjuda städer till mig ingame :)
så fixar jag en ny lista med ditt namn
 

DeletedUser2483

Guest
Resultatet skall bli så lågt som möjligt.
Ekvationen lyder Poängrank+Offensiv+Defensiv+Kämpar/Antal städer= Resultat

SpelareAlliansPoäng RankOff RankDeff RankKämpe RankAntal städerResultat
LORDI79The New World14961050.19
JamsonThe New World22221120.07
Buse76The New World31211121050.36
MusclesLost Soul41311120.08
BuggoBlå Brigad5654960.20
NoPoBlå Brigad6967880.32
BalbolanLost Soul711810850.42
HallströmThe New World8101511950.46
DjalBlå Brigad9513890.20
HeartquakeBlå Brigad10161415700.78

Gammalt system som används på andra världar(hoppas jag gjorde rätt nu), har avrundat decimalerna så är inte exakt men ni får en bild iaf hur det är. Gjorde denna då Lordi tjatade och ja denna börjar bli lite jämnare nu :p
Topp 3 utifrån detta:
1. Jamson
2. Muscles
3. LORDI79
 
Senast redigerad av en moderator:

Geggan

Active Member
ser ut som jag gjort mest förändring sen din förra den listan ^^

från 0.84 - 0.19, inte illa lär jag ju säga :)
 

DeletedUser2483

Guest
Hahah ja jag tror utav de som var med på listan igen är du den som har förbättras bäst =)

Jag gick upp till en första plats som sagt så jag är nöjd med :) Lite eget kredd måste man ge ^^
 

DeletedUser3319

Guest
Ny Topplista

Då har jag författat en ny lista! :) Hoppas denna lista kommer uppskattas, det är inte den jag lagt ner allra mest tid på, men men. Alltid något.
Denna lista utgår, i huvudsak inte från rankingar utan vilka jag tycker är serverns vassaste spelare, just nu.
Ni får ursäkta min okunnighet om vissa spelare då jag inte spelat mot dessa spelare personligen utan bara vad jag hört och stats.

Håll till godo.

Nick - Allians - Poängrank - Kämperank - Anfallsrank - Försvarsrank

1. Muscles - Lost Souls - 4 - 1 - 1 - 3
På plats 1 hittar vi han som verkar vara Taus obestridlige etta! Ständigt på nya äventyr och räder tvingar han sina slavar i Lost Souls att skicka deff till hans eviga belägringar. Misslyckas han, så fortsätter han tills han tagit den där staden. En jävligt envis spelare! Det går rykten att han ska gå på anabola, och det hade inte förvånat mig en sekund. Han har en stor kista guld att slänga in på eventen, för att punga ut nya mantikoror för sina kp-räder. Man kan alltid förvänta sig att Muscles ställer upp. En mycket sympatisk ledare och spelare som verkligen förtjänar sina förstaplatser på listorna! Kan han hålla samma takt och fortsätta hålla ifrån de som jagar honom i listorna?
2. Jamson - The New World - 2 - 2 - 2 -2
Serverns store Casanova, som Axelhe så fint uttryckte det. Tvåa i alla ranker, vilket är väldigt imponerande. Han ställer till med otyg till höger och vänster och har alltid ett mål i siktet. Ställer alltid upp för sina allierade. Det finns ett stort självförtroende här, och ibland behöver han plockas ner på jorden så han inte flyger ut i atmosfären. Vi har haft våra dueller men Jamson har den auktoriteten att man fortfarande hyser en stor respekt för honom. En duktig ledare, som lett flera allianser på denna servern. Har TNW blivit rätt? Kan han ta det sista klivet för att bli Taus störste?
3. LORDI79 - The New World - 1 - 6 - 4 - 9
Den brutala krigsmaskinen tar ett kliv upp sen min förra lista! Lordi tar vad han vill ha, Lordi gör vad han vill. Med ett hetsigt humör och styrande instinkter kan man aldrig vet vad Lordi hittar på. 27-0 i tagna städer mot BB/GB säger sig självt, varav 25 st tagits utav Djal. En sann krigsmaskin som väljer ut sina offer noggrannt och inte ger sig för än dom är helt massakerade. Han har också ökat fint i krigsrankerna på senaste tiden vilket lett till denna tredjeplats. I denna spelares slakthus vill man inte bli insläpad. Ska jag dela ut ett lite minus här är det att han har högst poängsnitt på denna lista. Hur som helst, kan maskinen öka frekvensen ytterligare ett snäpp och utmana om förstaplatsen på nästa lista?
4. Buggo - Blå brigad - 5 - 4 - 6 - 5
Brigadens MVP ute på havet har tappat en placering sen min senaste lista. Extremt hög aktivitet och ständigt på jakt efter kp. Han är en stadig veteran som säkerligen kan spelet som sin egen högerficka. Det kan behövas läggas i ytterligare en växel för att hålla ifrån för Rider, har han den växeln? Han har gjort ett bra jobb med Brigaden tillsammans med NoPo m.fl och är kanske deras främsta individuella anledning till att dom ligger så högt upp.
5. Rider - Blå brigad - 13 - 5 - 8 - 4
Rider rider vidare på haven och kniper en topp 5 placering. Kan snart räknas om Brigadens vassaste vapen med sin extrema effektivitet. Kanske det mest skinande exemplet till varför Blå brigad är en toppallians. En spelare som jag gärna skulle vilja pröva att spela med. Hans höga fart är grymt imponerande och det är bara en tidsfråga tills han kniper en topp 3 placering på listorna.
6. janbertil - Lost Souls - 18 - 18 - 14 - 25
En fantastisk lagspelare hittas på sjätteplatsen! Stabiliteten själv, ställer alltid upp för sina kamrater. Han har ökat sin fart rejält den senaste månaden. och därför placerar han sig såhär högt. Han sätter också sina ks med stor briljans och effektivitet. En välförtjänt plats i mitt tycker för en grovt underskattad lagspelare med en vass spets.
7. NoPo - Blå brigad - 6 - 7 - 9 - 6
Scramble tar klivet in på listan. Med en av de lägre totalrankerna på denna listan så har han förtjänat sin sjundeplats väl. Mycket kritiserad av vissa, medan andra vill höja hans briljans. Jag har inte så mycket att säga angående kritiken som faller över denne spelare. Han står för, enligt mig, smutsiga taktiker som exempelvis stenhagel. Att ducka för att NoPo är en begåvad spelare är dock naivt, man tar sig inte upp i toppen på rankerna utan att vara en duktig spelare.
8. Knaz - The New World - 14 - 16 - 18 - 12
På plats 8 kommer den knaziga. Ska tydligen vara en blodsbroder till en annan på listan. Han gör det väldigt bra mot Blå brigad, i områden där han är relativt ensam. Han tar fler städer än vad han förlorar, och med tanke på hans läge, är det väldigt bra gjort. Några speciella läckerbitar har jag inte att bjuda på här, tyvärr.
9. Risse - The New World - 11 - 8 - 3 - 22
Den offensiva superkraften, Risse, tappar lite på listan men ligger fortfarande kvar med en ganska säker topp 10-placering. Denna peking-grabb är stabil som få, att ta städer av Risse är grymt svårt. Verkar heller inte vara en jätteguldare, vad jag uppfattat, vilket alltid ger ett extra plus i min bok. En bra spelare, men behöver höja ett par växlar för att kunna komma upp på topp 5 igen.
10. zwack - The New World - 16 - 9 - 7 - 10
På denna listas sistaplats hittar vi zwack. Skarpa svängar i hög fart, när man har zwack i närheten gäller det att vara vaksam. Han skapar stor huvudvärk för sina offer. Bra aktivitet enligt många, men för att han ska fortsätta hålla en plats på listan behövs det mindre stadstapp.

Då var denna lista slut, kanske inte den bästa men det är ju en lista iaf :D

Jag vill även göra lite reklam för exklusiva erbjudanden som just nu finns att köpa via mig, Den Lille Mannen.

Anabola steroider á la Musse Tidigare pris: 25000 guld. Nytt pris: 15000 guld.
Lordis köttyxaTidigare pris: 17500 guld Nytt pris: 10000 guld.
NoPos stenhagel Tidigare pris: 8000 guld Nytt pris: 5000 guld.
Fynda nu!



// Marcus
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser3391

Guest
nu kom det många listor på en och samma gång :p

tackar för det intressanta man får läsa =)
 

DeletedUser2483

Guest
Den eviga tvåan blev etta på en lista tillslut ^^

Hahaha ja det sitter fast nu det, låg faktiskt etta ett bra tag innan jag startade på universitetet och tror inte jag hinner komma upp till en första plats förutom i denna total ranking där jag slog den som ingen tror var möjligt ^^
 

DeletedUser2483

Guest
Sen angående DLMs text vad Axelhe sa så undrar jag vad han menade med det då det jag vet om att vara en Casanova är:

Giacomo Girolamo Casanova var en äventyrare som reste runt i Europa på 1700-talet och ägnade sig åt sexuella utsvävningar. Casanova utmärkte sig mest för att vara en ypperlig talare, en säljare om man så vill. Han var duktig på att sälja in sig själv hos kvinnorna och han såg "bra ut" mätt med historiens mått. Han å andra sidan, njöt av sina sexuella utsvävningar, hans passion var kvinnor och inte bara erövringen, utan förspelet, dramatiken och tjusningen i det hela.

Så om Axelhe tycker jag är en "player" och ser bra ut får han gärna tycka det men konstigt då han inte känner mig ^^
 

DeletedUser3392

Guest
Årets rookies

Topplistor hit och dit, vi har fått höra flertalet människors syn på vilka som faktiskt är de bästa på servern och även om det ibland råder delade meningar vilka det egentligen är, men i regel är det till 90 % samma spelare som blir uppmärksammade. Därför har jag bestämt, att vi istället kunde ha lite mer kreativ variant av dessa topplistor. Jag valde att fokusera på våra “rookies”, de som faktiskt för första gången spelar seriöst på en grepolisserver. Likt Calder Memorial Trophy i NHL som delas ut till den bästa nykomlingen.

Upplägget är som vanligt, men spelarna presenteras utan inbördes ordning. Jag valde att ta ut de 5 bästa rookiesen som jag har behövt handskas med. Sedan tar vi med en litet citat från någon slumpmässig person om topplistekandidaterna för att bidra till det roliga.

Ja, that’s it, nu kör vi. Enjoy!

zwack - The New World
Jag kan onekligen inte svara på frågan hur många naglar som har blivit sönderbitna i sammanhang då denna spelaren har varit delaktig. Han har en fantastiskt stor arsenal av både flygisar och brandskepp vilket flertalet nog har uppmärksammat när han börjar peta på belägringar. Han har även visat att han kan ta städer av de starkaste fienderna, vilket onekligen är en bedrift. Zwack är en spelare som garanterat skall handskas med försiktighet, vilket mina före detta vapendragare i Blå Brigad kan hålla med om. Att det skall krävas tre anfall sekunden innan koloniskeppet kommer för att starta en belägring, när han bara har en telefon att snajpa med är imponerande.

Även om zwack har haft vissa perioder där han har tappat några städer, skall man aldrig räkna ut honom ur fajten. Zwack är lite av grepolisvärldens Sylvester Stallone, han kastar aldrig in handduken oavsett hur illa det än kan vara.

Zwack är inte bara en fantastisk motståndare utan även än en fiende med heder som förtjänar respekt. Varenda gång jag har haft någon litet med honom att göra har han alltid varit förstående och riktigt trevlig. Han lever efter något som Einstein en gång sa:
“I speak to everyone in the same way, whether he is the garbage man or the president of the university.”

Heartquake om zwack: “Fan vad besvärlig han skall vara då, han sover ju aldrig!”

Mendio - The New World
Mendio, en spelare som smyger in sig på alla möjliga ställen. Han har fört krig mot mig i sydvästra H44, och till och med krigat en herrans massa mot Simon111 uppe i norr. Mendio är helt enkelt som Tyskland under första världskriget, krig på massa fronter samtidigt, som knappast går framåt, och alla vet ju hur det gick för tyskarna…….

Skämt åsido, Mendio är den mest aktiva spelaren jag någonsin har behövt lägga tid på, han är verkligen online dygnet runt och det är mycket svårt att sniffa ut tider han inte är inne på. Att ta en stad av Mendio kräver att människan blir väckt av massanfall 07:00 på en ledig dag, med flertalet anfall tajmade på sekunden innan koloniskeppet och tro mig, man lär sig av erfarenhet när man handskas med denna maskin som går under namnet Mendio.

Det imponerande med denna sömnlösa maskinen är att han också besitter känslor vilket är väldigt ovanligt för robotar, Mendio skulle jag nu benämna som den trevligaste personen i hela TNW, om vi ser till dem jag har behövt prata med. Han ställer alltid upp och ska jag vara helt ärlig har han också finansierat en stadsfest eller två i mitt rike. Tack Mendio!

Sist men inte minst måste vi nämna en faktor av Mendio som många gamla BB-grabbar har upplevt. Hans extrema, otroliga, tur. Han har stormat ner så många KS att de inte går att räkna, och lyckan brukar alltid sitta på topp. Köp en trisslott istället!

Simon111 om Mendio:
“För i helvete, Mendio är ju Grepolis motsvarighet till Alexander Lukas!“

Rider - The New World
Rider, min käre före detta nattuggla, ledare och nuvarande vän. Rider är verkligen den där spelaren som kan åstadkomma under, likt Jesus som kunde gå på vatten. Killen kan tajma in sina anfall så bra att det är nästan helt oundvikligt att fäkta ner hans KS, om man inte heter Mendio då, för där finns redan “Storm på havet-knappen”. Och om stormar du ner hans KS, kan du vara beredd på att få dina fiskar varma.

Rider har tagit städer av de största spelarna på servern, och där ingår bland annat Buse76. Om du även ser till att detta är hans första seriösa server, så är det svårt att vara något annat än imponerad.

Jag har suttit så många nätter tillsammans med Rider och kört de mest fruktansvärda natt-ks:en. Det blev lite av ett internskämt mellan oss, de två “nattugglorna”. Men även om jag tror att jag känner denna underbart sociala spelare såväl, hade han lätt kunnat sätta ett KS på mig om han bara vore nära mina städer.

Rider har varit lojal mot Blå Brigad enda sedan dag ett, men slutligen vek han sig för den mäktiga alliansen med Jamson och LORDI79 i spetsen, men vem vet vad som händer i framtiden? Han kanske hittar tillbaka till sina gamla vänner igen.

Mendio i skype-gruppchatt med Rider och mig själv:
“HUR GÖR MÄNNISKAN, DETTA ÄR JU INTE MÄNSKLIGT BETEENDE! Rider, du är galen på att tajma, det är helt sjukt, känns som att du får till det hela tiden”

0skake - Lost Souls
0skake hade ingen aning vad Grepolis var innan jag fick honom att börja, och att börja med spelet mitt i September och nu ligga bland de trettio bästa är sannerligen en bedrift. Det mest komiska var att 0skakes första stad blev belägrad av ingen mindre än The Love Warrior i serverns tidiga stadie, men NaVi bröt den belägringen, hade de inte gjort de, hade troligen 0skake inte spelat här längre. Grepolis är ett väldigt komplext spel, och att lära sig allt om det är inget man gör lätt, men 0skake är garanterat ett praktexempel på detta.0skake har med tiden blivit kungen av farm, han farmar så mycket att skottkärrorna inte får plats hemma hos honom. Grepolisvärldens Joakim Von Anka, fast med råvaror och gunst istället för pengar.

0skake har på den sista tiden brutit sig in i en av TNW:s huvudområden och börjat peta på de allra mäktigaste björnarna. Frågan är om TNW kommer kunna visa denna superaktive farmare var skåpet skall stå, eller ska han fortsätta göra sönder helöar?

Denna LS-spelare är ökänd för sina praktfulla Natt-KS som han aldrig får nog utav, de seglar in hos alla som inte är försiktiga. Det spelar ingen roll vad klockan är, vilken dag det är, vilken månad det är, KS:et kommer, det gäller bara att inte sova när det just händer. Fråga bara en viss gammal spelare här som hette kazibun122, som slutade spela grepolis på grund av, ja gissa vad...

Sist men inte minst måste jag nämna att 0skake är en otroligt genuint trevlig person och det kan flera på servern relatera till. Stor respekt till denne rookie, så får vi sa vad framtiden blir för honom. Frågan är vilken av Liam Neesons rollfigurer han blir; blir han en Bryan Mills från Taken eller blir han en Qui-Gon Jin från Stjärnornas Krig?

Mendio till 0skake: “Men ge dig Oskar, det finns ingen gunst kvar i mina städer!”

zeesard - The New World
Här har vi en av Tau:s mest kända skribenter, han har varit författare till flertalet topplistor och slänger ur sig skit likt en 5 åring på laxeringsmedel. Zeesard tycker till om det mesta och ibland undrar man om han kanske tuggar yttrandefrihetsgrundlagen till frukost.

Skämtåsido är zeesard en spelare med enorm kraft, en spelare som är kapabel till stordåd om han väl vill det. Jag har själv stött på hans flygplan en gång, även om de kanske i sammanhanget kanske störtade lika lätt som World Trade Center planen gjorde , men faktum är just likt dem gjorde de enorm skada.

Zeesard känner man igen som mannen med deffen, då han ligger lägre generellt på anfallsranken, men på den defensiva briljerar han med en 6:e plats. Ser du zeesard komma med stöd till en belägring, kan du vara beredd på att den blir smockfull och det blir nästan till en omöjlighet att köra in några självmordsbombare där.

Vad har gjort detta miserabla olycksbarn så lyckad då? Ja, framförallt är det väl att hans lyckade äventyr i helvetet. Här letar han inaktivitet som en nikotin-missbrukare letar efter sina cigaretter. Om han hittar det, då hugger han direkt. Dock så föredrar han att leta upp sina gamla offer med sina så ökända natt-ks. Men framförallt har han gjort sig känd för att aldrig kunna vara tyst, man kan nästan tro att jag är släkt med zeesard ibland…..

Det tråkiga med zeesard är han bor i Tau:s sömnpiller. Men men, jag ska inte förminska denna ungtupps prestationer, han har verkligen gjort det bra nere i H55.

Den Lille Mannen om zeesard: “Har zeesard någon gång under sitt liv stängt munnen?”
________________________________________________________________________________________

Hoppas ni tyckte om denna lista lite i alla fall, kom gärna med kritik så vet jag vad jag kan förbättra till nästa gång. =)

Sen ett stort tack till Den Lille Mannen och zeesard som har korrekturläst denna lista!
 

DeletedUser3388

Guest
Det imponerande med denna sömnlösa maskinen är att han också besitter känslor vilket är väldigt ovanligt för robotar

Hahah denna delen fick mig att le lite extra när man går igenom hela listan
smiley_emoticons_lol.gif


Väldigt trevligt med en annorlunda lista med flera skratt
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif
Dock är den lite försenad om jag förstått det rätt? över en månad hörru
smiley_emoticons_irre.gif


Mendio i skype-gruppchatt med Rider och mig själv:
“HUR GÖR MÄNNISKAN, DETTA ÄR JU INTE MÄNSKLIGT BETEENDE! Rider, du är galen på att tajma, det är helt sjukt, känns som att du får till det hela tiden”

Du kanske vill tillägga att jag även stormade det här kset som han tajmade? :D
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp