Topp 10 spelare

DeletedUser

Guest
Kör listor eller kommentera dem som är gjorda, kelas får ni göra på pm...:p
 

DeletedUser285

Guest
Elakt Jasko, nu påminde du mig om hur mycket jag saknar sluskis :(.

OOh sluskis.. ;(
Miss him like crazy

återkommer om typ en månad med min top 10 lista.. WAAAAAY to early med en sådan nu då de som ligger i toppen bara är en massa knapptryckande personer som råkar ha semester :)

PEACE!
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Min lista på topp tio spelare skulle ju igentligen bara sträcka sig ner till topp 6 dom under har ju inte utmärkt sig speciellt mycket mer än att dom pratar väldigt mycket :D


Skoja bara.. Efter som ingen annan gör nån lista så gör jag en lista nu


1. heffi123

Nån annan får kommentera mig.

2. team fix

Detta är ju en spelare som utmärkt sig ända sedan start så anser jag att hans placering välförtjänt. Minns i början hur det igentligen bara va team fix och larsthai som hade höga poäng. Var larsthai tog vägen det vet jag faktiskt inte. Team fix tillhör även mongolerna som är en stabil allians som kommer gå långt, även denna spelare kommer gå långt, räcker igentligen att titta på andra servrar för att se hur duktig han är.

3. SPQR

En väldigt agressiv spelare som kommit up i top 5 nu dom senaste dagarna då vi märkt vilka som som kan erövra och inte. Detta är en spelare jag tror starkt på inte bara pga av hans placering för tillfället utan även pga av hans allians och hans placering på kartan.

4. tionoll

Detta är faktiskt en spelare jag har svårt att utala mig om, men han värkar för tillfället veta vad han sysslar med. Tillhör en liten allians så hoppas han krigar mot rätt folk bara...

5. DoxxY

Detta är väl också en riktigt bra spelare. Spelar i alliansen Sioux som även detta är en topp 10 allians. Även grundare där. Också en agressiv spelare, som väljer rätt städer att plocka. Tror att sålänge sioux finns kvar kommer även denna spelare ligga högt upp i rankingen.

6. Perg

Antar att detta är en erfaren spelare då jag sett honom på andra servrar med vad jag kan minnas. Ranken talar väl för sig själv, en spelare att räkna med, tillhör en medelstor allians som förhoppningsvis även dom valt sida. Agressiv som alla dom andra högt rankade och verkar som att det i de här fallet lönar sig.

7. bennyg

Detta är väl forumets och rokkokos frontfigurer. Säger själv att han är erfaren vilket han också är. Vilket föresten alla i rokkoko är enligt han själv iaf. Detta är väl antagligen också en spelare att räkna med. Dock har jag inte hört om några specielt bra anfall eller deffar. Så vi får väl se, han ligger ju inbakad i rokkokos hav så kan härja rätt ostört antar jag.

8. madeinsweden

Även detta en rokkoko spelare. Denna spelare därimot vet jag om är ruggigt duktig. En spelare som växer långsamt men starkt. Detta kommer förmodligen bli rokkokos agressivaste vapen. Men som sagt tiden får utvisa.

9. gbg031

En av rokkokos toppspelare, även denna spelare känd från andra servrar. Spelar väldigt bra och för min egen del trodde jag starkare på denna spelare från början. Hade lite trög start men värkar komma kraftigt uppåt i rankingen. En spelare att räkna med :)

10. sterro

Detta är en spelare jag inte har någon koll på faktiskt, lika lite koll på som alliansen, Svårt faktiskt att hitta nån röd tråd hur milita och även enigma spelar. Tiden får utvisa men förmodligen en bubblare.





Heffis starkaste bubblare:

1. El Toro Loco

Inte bara för att han är med i min allians, utan för att jag vet att detta är en riktigt duktig spelare, som kommer med sin allians gå väldigt långt. Detta är en taktisk och en spelare med mer valkar i nävarna en självaste byggare bob!.

2. Death Queen

Också en stark bubblare. Jag tror nämnligen detta är en spelare som kommer komma upp sig ytterligare i rankingen. Tillhör trotts allt en allians som sammarbetar väldigt bra och ger varandra stöd och förmodligen också delar upp städerna rättvist, eller? som sagt en bubblare men av erfarenhet en riktigt duktig spelare!

EDIT

3. Chamie

Även detta en riktigt bra spelare som många känner till, och många jävlar hjälper dess utom GRRRR!!! :(...
Men va tusan!
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
haha vet :S... vill bara helst inte inbilla mig själv om att han ska få överleva. Och gör han det då får ja leta nytt boende eventuellt.. får se hur det artar sig :p
 

DeletedUser678

Guest
Mmm, legend på sitt eget lilla vis... ;)
Nu har topp10 iaf ändrats för de som känner sig redo att göra en lista.. Jag väntar lite till med det tills jag själv finns på listan. :p

Så vi får aldrig se en lista från dig? ;(
 

DeletedUser

Guest
Mmm, legend på sitt eget lilla vis... ;)
Nu har topp10 iaf ändrats för de som känner sig redo att göra en lista.. Jag väntar lite till med det tills jag själv finns på listan. :p

Nästa världs topp 10 kan du ju skriva in på det forumet istället.
 

DeletedUser

Guest
Jiddra inte med Dejarl, ni vet inte vad han är kapabel till :D
 

DeletedUser

Guest
Jo då, han var ganska bra på att ge bort städer :)
Och ni var ganska bra på att faila ett par revolter före de :)
Det är sällan stadsägarens fel att han inte får in nog mkt stöd för att klara en revolt och så här tidigt i spelet har man sällan något eget stöd att skicka.
 
Topp