Topp 10 spelare

DeletedUser

Guest
förmodligen pga av allt hans stöd interface.. men de e lungt en bra spelare bygger oftast också väldigt bra :p
 

DeletedUser

Guest
förmodligen pga av allt hans stöd interface.. men de e lungt en bra spelare bygger oftast också väldigt bra :p

Tycker det är jätteskoj att du tycker du krigar mot en hel allians, vad jag vet krigar vi inte mot dig.
Däremot skickar vi lite strödeff så våran vän får gratis kp...

Vill du sitta här och vara stöddig och ge tidsfrister så får du göra det, vi pysslar inte med sådant.
 

DeletedUser

Guest
Danzap jag har faktiskt inte visat minsta tecken på stödighet. Det jag tycker är kul dock är att jag som hyffsat ny spelare på grepolis blir direkt behandlad som en idiot pga av att jag inte har spelat i 2-3 år på varenda server och därav har samma erfarenhet som alla andra. Utan ni säger att jag skickar si och så mycket trupper och ger gratis kp etc etc. Bara så du vet kan jag tilläga att jag idag hade laddat upp för ett sista anfall mot madame med ca 750 hopliter 300 slungkastare och 100 ryttare. Jag avägde att inte göra det vid denna tidpunkten pågrund av att minsta felsteg skulle göra mig till middag för nån annan. Jag har fört krig med 1 spelare istället för (många andra på servern) som farmar småspelare utan allianser.

Jag visar inget annat än kärlek till grepolis och mina medspelare dock sätter jag hårt mot hårt. Jag är nu ett toppspelare och kommer fortsätta vara det tills någon sätter mig på plats och får stopp på mig :)

Sen att jag guldar etc. Kan säga som såhär att det gör dom flesta om det inte e så att man är finnig 14 åring som låtsas gå till skolan och går hem direkt efter att sina föräldrar åkt till jobbet för att sen sitta och peppra 2 byggnader i taget och aldrig byta ut sina handesmän och halvera byggtid... Dom som gör det och spelar med samma tid som jag har med 2 barn och familj är förmodligen dom som ligger på ca 1000 poäng just nu.
 

DeletedUser678

Guest
Sen att jag guldar etc. Kan säga som såhär att det gör dom flesta om det inte e så att man är finnig 14 åring som låtsas gå till skolan och går hem direkt efter att sina föräldrar åkt till jobbet för att sen sitta och peppra 2 byggnader i taget och aldrig byta ut sina handesmän och halvera byggtid... Dom som gör det och spelar med samma tid som jag har med 2 barn och familj är förmodligen dom som ligger på ca 1000 poäng just nu.

Nja du glömde en nolla på mig, men annars stämde beskrivningen ganska så bra :)

En grej till, jag har inte finnar heller ;)
 

DeletedUser

Guest
mm benny. utan att vara otrevlig men jag har faktiskt svårt att tänka mig att du inte ens har en förvaltare. men de e klart man kan ju säga att man inte har det och ändå ha det. inte specielt svårt att dölja heller. mitt guldande kan man väl se som att jag sponsrar ett riktigt roligt spel och vore det inte för sånna som mig så hade det aldrig blivit nån version 2.0 heller :p
 

DeletedUser

Guest
den beskrivningen passar in okej på mig förutom finnarna och att jag inte kör med guld. Sen är det sommarlov nu och så sitter jag med dator i skolan under och mellan alla lektioner. dock så passar ca 1000 poäng på mig eftersom jag startade 2,5 dagar sedan. :)

don't underestimate the youngsters ;)
 

DeletedUser

Guest
i dont underestimate the youngsters... :) snarare tvärt om jag är väl en gubbe igemfört med många andra här, det jag ville påpeka va att utan guld hade jag inte haft tiden överhuvud taget att bygga så fort som jag gör. Dock så har jag nu ett bra utgångsläge och kommer knappast behöva gulda mer
 

DeletedUser

Guest
i dont underestimate the youngsters... :) snarare tvärt om jag är väl en gubbe igemfört med många andra här, det jag ville påpeka va att utan guld hade jag inte haft tiden överhuvud taget att bygga så fort som jag gör. Dock så har jag nu ett bra utgångsläge och kommer knappast behöva gulda mer

det får vi allt se ;)
 

DeletedUser

Guest
Danzap jag har faktiskt inte visat minsta tecken på stödighet. Det jag tycker är kul dock är att jag som hyffsat ny spelare på grepolis blir direkt behandlad som en idiot pga av att jag inte har spelat i 2-3 år på varenda server och därav har samma erfarenhet som alla andra. Utan ni säger att jag skickar si och så mycket trupper och ger gratis kp etc etc. Bara så du vet kan jag tilläga att jag idag hade laddat upp för ett sista anfall mot madame med ca 750 hopliter 300 slungkastare och 100 ryttare. Jag avägde att inte göra det vid denna tidpunkten pågrund av att minsta felsteg skulle göra mig till middag för nån annan. Jag har fört krig med 1 spelare istället för (många andra på servern) som farmar småspelare utan allianser.

Jag visar inget annat än kärlek till grepolis och mina medspelare dock sätter jag hårt mot hårt. Jag är nu ett toppspelare och kommer fortsätta vara det tills någon sätter mig på plats och får stopp på mig :)

Sen att jag guldar etc. Kan säga som såhär att det gör dom flesta om det inte e så att man är finnig 14 åring som låtsas gå till skolan och går hem direkt efter att sina föräldrar åkt till jobbet för att sen sitta och peppra 2 byggnader i taget och aldrig byta ut sina handesmän och halvera byggtid... Dom som gör det och spelar med samma tid som jag har med 2 barn och familj är förmodligen dom som ligger på ca 1000 poäng just nu.

Ingen server har varit aktiv i 2-3 år så det blir rätt så svårt för oss om vi skulle ha hunnit spela 2-3 på alfa-delta (4 servrar) så det skulle betyda att grepolis MINST skulle ha funnits i 8:a år. Men det har inte ens funnits i 2 år så där sprack den bubblan ;)
 

DeletedUser1560

Guest
mm benny. utan att vara otrevlig men jag har faktiskt svårt att tänka mig att du inte ens har en förvaltare. men de e klart man kan ju säga att man inte har det och ändå ha det. inte specielt svårt att dölja heller. mitt guldande kan man väl se som att jag sponsrar ett riktigt roligt spel och vore det inte för sånna som mig så hade det aldrig blivit nån version 2.0 heller :p

Har inte varit med i snacket, men jag känner igen trackandet.
Ett visst gäng väljer ut en spelare o trackar så gott dom kan. I alla fall när dom pekar ut en som huvudmål i ett krig men aldrig tar en stad från en, utan tvärtom spelaren bara plockar o plockar. När tiden inte räcker till för spelaren så slutar spelaren att spela eller ger bort sitt konto. Men då heter det att man har fått bort spelaren.

Spela för att du tycker att det är kul, men lär dig fort benny är ingen spelare som du behöver förklara dig för. Eller nån annan för den delen.
När du slutar svara på konstiga o knasiga påståenden så ger dom också upp ska du se.


Synd att du har valt o anfalla madame L, verkar vara en trevlig prick.
Må bäste spelare vinna.
 

DeletedUser678

Guest
Har inte varit med i snacket, men jag känner igen trackandet.
Ett visst gäng väljer ut en spelare o trackar så gott dom kan. I alla fall när dom pekar ut en som huvudmål i ett krig men aldrig tar en stad från en, utan tvärtom spelaren bara plockar o plockar. När tiden inte räcker till för spelaren så slutar spelaren att spela eller ger bort sitt konto. Men då heter det att man har fått bort spelaren.

Spela för att du tycker att det är kul, men lär dig fort benny är ingen spelare som du behöver förklara dig för. Eller nån annan för den delen.
När du slutar svara på konstiga o knasiga påståenden så ger dom också upp ska du se.


Synd att du har valt o anfalla madame L, verkar vara en trevlig prick.
Må bäste spelare vinna.

Fan nu sa du något klokt :)

Och det är klart jag har förvaltare, men har inte lagt pengar på den ;)
 

DeletedUser

Guest
Ingen server har varit aktiv i 2-3 år så det blir rätt så svårt för oss om vi skulle ha hunnit spela 2-3 på alfa-delta (4 servrar) så det skulle betyda att grepolis MINST skulle ha funnits i 8:a år. Men det har inte ens funnits i 2 år så där sprack den bubblan ;)

Timinus nu gjorde du dig bara dum lr? :rolleyes:

Fattar ocskå att det inte funnits i 8 år. vet inte hur länge det funnits men bra mycke längre en vad jag själv spelat iaf och med tanke på hur ert snack går om att jag spelar som en kratta etc så antar jag ju dess utom att du/ni spelat längre en mig? correct me if im wrong (again)

ps: som du ser är jag registrerad på forumet ungefär samma dag som jag började spela detta spelet.. vilket nu då borde vara ca 2 månader. på den tiden har jag iaf lyckats skrapa ihop 6 städer och 50k poäng på alfa.. tycker ändå det är rätt skapligt med tanke på hur etablerad och långsam den servern är lr? :D
 

DeletedUser

Guest
Danzap jag har faktiskt inte visat minsta tecken på stödighet. Det jag tycker är kul dock är att jag som hyffsat ny spelare på grepolis blir direkt behandlad som en idiot pga av att jag inte har spelat i 2-3 år på varenda server och därav har samma erfarenhet som alla andra. Utan ni säger att jag skickar si och så mycket trupper och ger gratis kp etc etc. Bara så du vet kan jag tilläga att jag idag hade laddat upp för ett sista anfall mot madame med ca 750 hopliter 300 slungkastare och 100 ryttare. Jag avägde att inte göra det vid denna tidpunkten pågrund av att minsta felsteg skulle göra mig till middag för nån annan. Jag har fört krig med 1 spelare istället för (många andra på servern) som farmar småspelare utan allianser.

Jag visar inget annat än kärlek till grepolis och mina medspelare dock sätter jag hårt mot hårt. Jag är nu ett toppspelare och kommer fortsätta vara det tills någon sätter mig på plats och får stopp på mig :)

Sen att jag guldar etc. Kan säga som såhär att det gör dom flesta om det inte e så att man är finnig 14 åring som låtsas gå till skolan och går hem direkt efter att sina föräldrar åkt till jobbet för att sen sitta och peppra 2 byggnader i taget och aldrig byta ut sina handesmän och halvera byggtid... Dom som gör det och spelar med samma tid som jag har med 2 barn och familj är förmodligen dom som ligger på ca 1000 poäng just nu.

Att du i ditt inlägg innan ger ML till en viss dag att ge sig av tycker jag är en smula stöddigt men det kanske bara är jag.

Tror du har missförstått en del också, när en del säger en sak till dig som att du kanske inte skall kp-feeda vissa spelare utan istället fokusera på annat så är det ofta i all välmening, kan hänvisa till en spelare på Zeta som gick på en allianskamrat till mig i Kladdig hest, blev av med staden men sedan fick en lite kurs och är nu en ganska duktig spelare som har en bra relation till Alliansen.

Att Jasko och Team fix slänger in en kommentar tycker jag är mycket ironiskt eftersom det finns spaltmeter om hur de tjafsar på gamla servrar om hur ingen kan ta deras städer etc etc.
Båda har väl minst svart bälte i att reta upp folk...:p

Vi är många som tycker det är jätteskoj med nya ansikten på spelet eftersom många profiler har slutat.
Spelet är till för att krigas i och det är helt rätt att prova vingarna, dock måste man vara beredd att de kan brinna till slut och då är allt guld man lagt ut förgäves (nu behöver det inte vara så i ditt fall).
 

DeletedUser

Guest
Att Jasko och Team fix slänger in en kommentar tycker jag är mycket ironiskt eftersom det finns spaltmeter om hur de tjafsar på gamla servrar om hur ingen kan ta deras städer etc etc.
Båda har väl minst svart bälte i att reta upp folk...:p

Jag tycker inte det är något konstigt ifall de retar upp folk ifall de kan backa upp sitt snack. ;)
 

DeletedUser

Guest
Jag tycker inte det är något konstigt ifall de retar upp folk ifall de kan backa upp sitt snack. ;)

Att kriga med psykiska hjälpmedel är alltid en extra krydda sålänge man aldrig går över gränsen. Den är alltid hårfin.
Sedan är det väl objektivt om man kan backa upp det eller inte, i mina ögon är de absolut fullgoda spelare men de kan falla de också och ju mer man gapat innan desto mer arga blir de när de faller.
Och det brukar dessa bli...:p:p

Nu ska vi vara helt ärliga och säga att vi är endast i början i servern, krigandet har börjat och nu får vi se vilka som besitter den kunskap man basunerar ut.

Let the best alliance win!
 

DeletedUser

Guest
Att kriga med psykiska hjälpmedel är alltid en extra krydda sålänge man aldrig går över gränsen. Den är alltid hårfin.
Sedan är det väl objektivt om man kan backa upp det eller inte, i mina ögon är de absolut fullgoda spelare men de kan falla de också och ju mer man gapat innan desto mer arga blir de när de faller.
Och det brukar dessa bli...:p:p

Nu ska vi vara helt ärliga och säga att vi är endast i början i servern, krigandet har börjat och nu får vi se vilka som besitter den kunskap man basunerar ut.

Let the best alliance win!

hade en kompis på tw som var grymt käftig, men inte ens spelare som var 10 gånger större gick på han ^^ (de bjöd in han till #2 stammen)

(rofl)
 

DeletedUser

Guest
Oki, jag gör min egen lista nu då så vi inte hamnar för långt ifrån ämnet.

1. Team Fix: En spelare som växt snabbt, ligger 8:a på anfall men har inte satts på mycket prov ännu eftersom hans deffpoäng är låga, vi fårse hur det går då.

2. DOxxY: En spelare som visat framfötterna på Zeta också. Tror vi kan räkna med denna spelare ett tag framöver, dock tror jag han funnits med längre än vad nicket säger. ;)

3. heffi123: Enligt honom själv en ny spelare som krigar hejvilt, hittills har han gjort det bra förutom att han inte kanske fått ut det han velat ännu. Får se hur det går för honom när han sätts under press, det kan vara att han kommer dala men vi får se.

4. tionoll: Ingen aning om vem det är, här är det en spelare som dock har fått en del anfall mot sig trots sin framfart på topplistan, knappast en nybörjare det här...

5. BennyG: Första rokookospelaren på listan, har startat frenetiskt för att visa alla att han hör hemma i toppen. Tror han kan fortsätta ligga högt om han orkar hålla tempot och om balansen hittas mellan off och deff.

6. varjagar: Inte en aning om vem det är, 55 poäng i offpoäng skrämmer inte för att ligga så högt, internerövring? Kommer nog troligen dala, kanske mest för hans allians verkar vara lite mindre.

7. SPQR: En spelare som går offensivt, 4 på offlistan, har även fått försvara sig lite så här finns det nog kapacitet att hänga kvar ett tag, även här hänger det lite på huruvida han får krigshjälp nog av sina vänner.

8. Death Queen: Nog den som är den mest blodstörstige här på listan, inte i topp ännu på offpoängen men hon har haft mycket annat att göra så här kan mycket väl vara raketen på top tio listan nästa vecka.

9. gbg031: En ganska ny bekantskap för mig, tycker om att kriga så här kommer det nog finnas kapacitet att ligga högt fortsättningsvis.

10. Perg: Om jag inte är helt fel ute är den här spelaren ganska framgångsrik på Gamma och han kan sitt spel. dock är alliansen ganska liten och frågan är om de kommer kunna växa i samma takt som de övriga och därmed få lika mycket hjälp att kriga till sig mer städer.

Bubblare: Det finns massor med bra spelare strax under de här tio, omöjligt att lista namn för då får jag aldrig sova...;)
Det enda jag kan garantera är att det kommer krävas mer på denna server än vad det gjort någon annanstans att ligga i top framöver.
Man kan se spelare ända ner till plats 100-150 som är riktigt bra spelare.

Allt från mig!
 
Topp