Topp 10 spelare

DeletedUser1560

Guest
Båda har väl minst svart bälte i att reta upp folk...:p

Vi är många som tycker det är jätteskoj med nya ansikten på spelet eftersom många profiler har slutat.
Spelet är till för att krigas i och det är helt rätt att prova vingarna, dock måste man vara beredd att de kan brinna till slut och då är allt guld man lagt ut förgäves (nu behöver det inte vara så i ditt fall).


haha, svart bälte :)
Kan tala för mig själv men för att bli utsedd till Bagdad Bob så är väl kravet minst 6-e dan hahaha

Men för o klargöra tjafset så tog ni väl ingen stad från mig,(delta) eller är det jag som lider av kronisk minnesförlust som vanligt?
Däremot så tog ni väl nån från team fix.

Att det är skoj med nya ansikten är nog inte alls material att förneka.
Men när en grupp spelare inte kan hantera en viss spelare här så kommer trackandet...

Samt det här med att kräva städer o ge ultimatum om flytt borde väl en "impare" som du känna igen och stödja.
Det är ju med just den taktiken som ni lyckades dra igång ett helt väldskrig som fortfarande håller på?
komigen ta staden alma som exempel (stad som imp har försökt ta i evigheter)
Och ägaren till den staden blir ju sågad som spelare på imps forum, han kan inte anfalla o han kan inte deffa?

Ändå så klarar han av att hålla den?

Inte det som är poängen. Poängen från min sida i detta fall var att hag tyckte att ni var lite väl många som haka upp er på heff, ska det verkligen sågas så mycket?
 

DeletedUser1880

Guest
Danzap sa:
Att Jasko och Team fix slänger in en kommentar tycker jag är mycket ironiskt eftersom det finns spaltmeter om hur de tjafsar på gamla servrar om hur ingen kan ta deras städer etc etc.
Båda har väl minst svart bälte i att reta upp folk...

Vi är många som tycker det är jätteskoj med nya ansikten på spelet eftersom många profiler har slutat.
Spelet är till för att krigas i och det är helt rätt att prova vingarna, dock måste man vara beredd att de kan brinna till slut och då är allt guld man lagt ut förgäves (nu behöver det inte vara så i ditt fall).
Dagens andra sanning... :D
 

DeletedUser

Guest
Istället för att gnälla om saker som har hänt i dåtiden så kan ni väll ha en mer posetiv inriktning mot framtiden och diskutera spelarna i tråden istället för allt detta spam. Då antagligen Loth kommer få rensa en himla massa inlägg här imorn. Och ett tips försök att inte dubbel posta så mycket :)

Det finns en redigera inlägg knapp om ni glömt ngt.
 

DeletedUser845

Guest
Elakt Jasko, nu påminde du mig om hur mycket jag saknar sluskis :(.
 

DeletedUser1560

Guest
Elakt Jasko, nu påminde du mig om hur mycket jag saknar sluskis :(.

Har ingen erfarenhet från denne Sluskis,
Men bara väntade på ett inlägg från dig :)

Många man hinner sakna som man inte spelar med i dag.
Man har haft mycket roliga stunder med en hel del spelare på den "sidan"


När ska du sluta larva dig med din profil på eta o spela på allvar?
 

DeletedUser678

Guest
5. BennyG: Första rokookospelaren på listan, har startat frenetiskt för att visa alla att han hör hemma i toppen. Tror han kan fortsätta ligga högt om han orkar hålla tempot och om balansen hittas mellan off och deff.

Balans mellan off och deff??????
Vad menar du?
 

DeletedUser845

Guest
När ska du sluta larva dig med din profil på eta o spela på allvar?


Dagen då jag lyckas få detta spelet till att bli mindre tidskrävande och mera strategiskt istället med att införa vissa snabbklick kommandon så att det blir mindre enformigt klickande.
Ifall det hade varit så enkelt att jag bara behövde övertala svenska adminsen så hade vi nog kommit en lång bit på detta redan, problemet är att det är tyskarna som har all makt och det gör det hela till en dröm istället för en verklighet :).

Nu har jag nog sagt mycket mer än vad jag får säga, men huvudförslaget som jag kämpat med att försöka få igenom är en knapp för att begära eller plundra råvaror från alla bondbyar på en ö samtidigt, istället för att klicka på en i taget.
Hade Gaffel haft full makt över svenska grepolis så hade vår vilja med bland annat världsinställningar o.s.v gått igenom betydligt oftare. Nu har vi iaf äntligen fått en värld utan moral vilket tyska cheferna var väldigt mycket emot förr, så det är ju ett bevis på att det finns hopp nu åtminstone :). Gaffel får otroligt mycket skit från svenska communityn när något inte går igenom, men i 90% av fallen så är Gaffel på svenskarnas enade sida, problemet är att han inte får bestämma allt.
Jag gjorde en profil på Eta för att stödja att vi fick vår morallösa värld till slut, vilket jag tycker att alla som inte gillar moral borde göra!
 

DeletedUser678

Guest
Din grej med plundra alla samtidigt är på väg, kommer i nästa uppdate som just nu är på de engelska servrarna. Dock behöver man ha Kaptenen för att använda den funktionen ;(
 

DeletedUser845

Guest
Din grej med plundra alla samtidigt är på väg, kommer i nästa uppdate som just nu är på de engelska servrarna. Dock behöver man ha Kaptenen för att använda den funktionen ;(

Jasså? Kommer ihåg att jag snackade med det där om Gaffel faktiskt och vi kom fram till att det vore mycket bättre ifall funktionen fanns på förvaltaren än kaptenen, men men :).
Man ska iaf vara tacksam för att det kom på kaptenen och inte något värre, eftersom att anfallsplanerar finns där :).
 

DeletedUser678

Guest
Jasså? Kommer ihåg att jag snackade med det där om Gaffel faktiskt och vi kom fram till att det vore mycket bättre ifall funktionen fanns på förvaltaren än kaptenen, men men :).
Man ska iaf vara tacksam för att det kom på kaptenen och inte något värre, eftersom att anfallsplanerar finns där :).

Joo, kaptenen börjar bli sjukt värd just nu :)
 

DeletedUser378

Guest
Otroligt att ni hinner skriva så mycket off-topic på en kväll när man är borta. Har tagit borta ungefär 20 meddelanden som absolut inte hade något med något alls att göra eller som innehöll sådant som inte får skrivas på forumet.

Låter de som varit bidragande till en givande diskussion ligga kvar. Men vill inte se att den diskussionen fortsätter här nu.

Har inte delat ut några varningar eller straffpoäng som helst. Men fortsätter ni off-topic här nu så kommer jag att göra det.
 

DeletedUser1560

Guest
O jag som inte ens har kommit igång med skrivandet ännu :)

Trodde allt var tillåtet så länge som benny får lida :)
 

DeletedUser1560

Guest
Jävligt mycket snack och jävligt lite verkstad, men få mig att lida, jag är ganska bra på det.

Hmmm, bara benny som e bra på o lida?
Är det en egenskap som man får per automatik när man är bland top 10?

kolla jag håller mig till ämnet :) :p
 
Topp