Topp 10 spelare

DeletedUser378

Guest
Här kan vi skriva in topp 10 spelarna och kommentera dem.

Diskutera, kommentera och så håller vi tråden "clean" och snyggt.

:cool:

Grundfrågor:

- Kommer de nuvarande topp 10 spelarna att bistå?
- Eventuella sammanslagningar?
- Övriga spekulationer?
 

DeletedUser

Guest
Dags att dra igång denna tråden då. Och jag kommer inte ens bry mig om att göra den opartisk :)

1, DoxxY
Först till tre städer, det betyder väl ändå att man har några skills ändå. Verkar kunna attackera med sina *host host* guldtrupper *host host*. Representerar Sioux och är faktiskt ledare där. Kommer nog ligga på topp 10 max två veckor till.

2, heffi123
*host host host* Guldar *host host* som bara den. Dock har heffi aldrig blivit attackerad :confused:
Representerar Konstaplarna och har nästan 20 procent av deras poäng.

3, team fix
Den sista spelaren med över 10k. Här har vi en spelare som kan bli rätt bra i framtiden. Har inte utmärkt sig så mycket på anfallsfronten och inte heller har denna blivit attackerad.
Spelar i Mongolerna.

4, varjager
Spelar i en liten allians som ligger på tolfte plats. Kanske dags att byta upp sig? Har knappast attackerat någon över huvud taget.
Spelar i Alea iacta est.

5, tionoll
Även denna spelare representerar en liten allians där nästan hälften av poängen koncentrerats in i tionoll. Ligger mediokert till på krigspoäng, inget som sticker ut.
Representerar Rumpnissarna.

6, SPQR
erAlliansen Sagittis försteman. Har bland annat en fanclub vid namn S.P.Q.R :)
Men här har vi en som gillar att attackera folk, SPQR ligger tvåa på off-rankingen.

7, Perg
Här har vi ännu en som kanke borde byta allians till någon lite större. Offensiv bör vi inte prata om, och defensiven likaså :(
Spelar i ÖRÅDET.

8, BennyG
Åtta på både off och poäng. Bästa spelaren i Rokkoko och även en av ledarna där. Blev för övrigt även först med en internerövring på Eta.

9, madeinsweden
Ytterligare en Rokkokoian (eller något sånt). Ligger på plats 21 i anfallar-rankingen.
Kommer förmodligen vara kvar här uppe ett tag.

10, Death Queen
En till från Rokkoko, så nu är det tre i rad :)
14 på off-listan, så inget som sticker ut där. En allt som allt bra spelare.


Och nu kan jag svära på att alla som är med den här listan kommer bli sura på mig :(
Men jag säger förlåt i förskott.
 

DeletedUser678

Guest
8, BennyG
Åtta på både off och poäng. Bästa spelaren i Rokkoko och även en av ledarna där. Blev för övrigt även först med en internerövring på Eta.

9, madeinsweden
Ytterligare en Rokkokoian (eller något sånt). Ligger på plats 21 i anfallar-rankingen.
Kommer förmodligen vara kvar här uppe ett tag.

10, Death Queen
En till från Rokkoko, så nu är det tre i rad :)
14 på off-listan, så inget som sticker ut där. En allt som allt bra spelare.

"Bästa spelaren i Rokkoko" Den tackar man för:), men enligt mig själv så är både made och DQ bättre än mig ;(
 

DeletedUser678

Guest
1. DoxxY
3a i attack KP
Verkar vara en offensiv spelare, även först till tre städer. Vet inte så mycket mer om denna spelaren

2. heffi123
4a i attack KP
En till offensiv spelare, vet inte, kanske inte den vassaste kniven i lådan efter att man har sett anfall med 60 svärd, och varför dela upp en trupp i tre olika, och endå skicka alla samtidigt, får se hur länge han klarar sig.

3. team fix
15 i attack KP
En spelare som jag inte vet mycket om men verkar ligga med bra i toppen, glömde dock BS i ett anfall?

4. varjager
150 i attack KP
En spelare som har erövrat en stad, men inte anfalligt så mycket, vet inget mer om spelaren.

5. tionoll
11a i attack KP
En ganska offensiv spelare, men sen vet jag inget mer.

6. SPQR
2a i attack KP
En spelare som inte ger sig, trotts att han vägga alla trupper han hade. Sen vet jag inte mycket mer.

7. Perg
142 i attack KP
En spelare som jag aldrig hört namnet på

8. BennyG
8 i attack KP
Låter andra kommentera mig.

9. madeinsweden
22 i attack KP
En riktig team player.

10. Death Queen
14 i attack KP
Lyssna på namnet bara, passa er ;( En spelare som smyger i bakgrunden som man aldrig vet om hon är här eller där.

Jokern: Chamie
Vet inte låter han vara som jokern i kortleken

Jokern2 :Zixten
Inte bara en joker i kortleken

Lika bra att säga detta nu om ingen har skrivit imellan, sorry för dubbel posten MEN ansåg att jag kunde göra det då sakerna inte alls har med varandra att göra.

/benny
 

DeletedUser

Guest
10, Death Queen
En till från Rokkoko, så nu är det tre i rad :)
14 på off-listan, så inget som sticker ut där. En allt som allt bra spelare.


Och nu kan jag svära på att alla som är med den här listan kommer bli sura på mig :(
Men jag säger förlåt i förskott.
DQ är en av de bästa på Delta så tror denna spelare kommer å komma igen. Ligger rankad 1 som bäste kämpe på Delta. :p Men det är ju på en annan värld och här är det ju lite andra motståndare. De vill säga, de som är FI på Delta är ju nu med i Rokkoko o står enade mot världen ;)
 

DeletedUser1898

Guest
DQ är en av de bästa på Delta så tror denna spelare kommer å komma igen. Ligger rankad 1 som bäste kämpe på Delta. :p Men det är ju på en annan värld och här är det ju lite andra motståndare. De vill säga, de som är FI på Delta är ju nu med i Rokkoko o står enade mot världen ;)
Håller med om att DQ kommer att klättra på rankingen då han är en jättebra spelare ;)
 

DeletedUser

Guest
Jag måste bara tilläga till benny varför jag attackerade med 60 svärd gubbar va pga av att det va mina sista gubbar jag hade.. och ja hade attackerat madame hela natten istortsett. och hoppades på att de skulle räcka för att få erövringen. samma anledning till att jag splitrade mina armeer ville hålla koll på deras transportbåtar eftersom ena stunden va de 14 båtar andra 28 och sista 4 etc. vilket tyder på att han får bra med stöd vilket e possitivt för hans del.

Madamelucifer är iaf utan tvekans den sjukaste spelaren till att försvara sig
 

DeletedUser

Guest
Jag måste bara tilläga till benny varför jag attackerade med 60 svärd gubbar va pga av att det va mina sista gubbar jag hade.. och ja hade attackerat madame hela natten istortsett. och hoppades på att de skulle räcka för att få erövringen. samma anledning till att jag splitrade mina armeer ville hålla koll på deras transportbåtar eftersom ena stunden va de 14 båtar andra 28 och sista 4 etc. vilket tyder på att han får bra med stöd vilket e possitivt för hans del.

Madamelucifer är iaf utan tvekans den sjukaste spelaren till att försvara sig

Säg till när du vill att vi anfaller så ska du se att vi inte är bara sjuka på att deffa ;)
 

DeletedUser

Guest
Jag måste bara tilläga till benny varför jag attackerade med 60 svärd gubbar va pga av att det va mina sista gubbar jag hade.. och ja hade attackerat madame hela natten istortsett. och hoppades på att de skulle räcka för att få erövringen. samma anledning till att jag splitrade mina armeer ville hålla koll på deras transportbåtar eftersom ena stunden va de 14 båtar andra 28 och sista 4 etc. vilket tyder på att han får bra med stöd vilket e possitivt för hans del.

Madamelucifer är iaf utan tvekans den sjukaste spelaren till att försvara sig

Att bjuda den spelaren på så mycket kp är som att tigga att han ska ta alla era städer sedan...haha
 

DeletedUser1898

Guest
Min List:

1. DoxxY
Är en duktig spelare som kommer gå långt på grepolis

2. heffi123
Vet inte mycket om denna spelare men ligger ändå på andra plats så måste väl vara ganska bra

3. team fix
Även team fix är en bra spelare

4. tionoll
Vem är det här??

5. varjager
samma som ovan

6. bennyG
Bra spelare som kommer gå långt

7. SPQR
samma som nr. 4 och 5

8. Death Queen
Duktig spelare som även hon är med i Rokkoko

9. Perg
ingen anning om vem det hät är

10. madeinsweden
väldigt duktig spelare som sällan tappar några städer

Japp då har jag gjort min lista
 

DeletedUser

Guest
Nått jag tycker är lite konstigt är hur timinus kan säga att "säg till när du vill vi anfaller" för det första ni har 2 i vårt hav. för det andra ni ligger för långt bort för att kunna göra nån större skada. för det tredje så är det knepigt att ni inte tagit mig tidigare för att rädda madame. ni vet lika väl som jag att det är en tidsfråga innan madame lucifer kommer få flytta från våran ö..

PS: jag ger henne/han fram tills på fredag på sig att skaffa ett koloniskepp och dra sig åt ert håll
 
Topp